نوشته شده توسط : یوسفی

هتل کریستال پالاس تایلند

هتل 3 ستاره کریستال پالاس پاتایا در مرکز این شهر واقع شده و دارای 220 اتاق می باشد. ساحل دریا در فاصله یک کیلومتری از این هتل قرار گرفته است. فرودگاه ساوانا بومی یک ساعت با این هتل فاصله دارد. هتل کریستال پالاس پاتایا تایلند دارای یک استخر بوده و به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. در رستوران این هتل انواع غذاهای تایلندی برای مسافران تور تایلند سرو می شود.

امکانات هتل کریستال پالاس پاتایا تایلند :

فروشگاه، استخر روباز، سونا، گاوصندوق، آسانسور، رستوران، پذیرش شبانه روزی، ماساژ، لباسشویی، خشکشویی، فکس و کپی، تهویه، با، آرایشگاه، خدمات خانه داری و...

 

هتل 5 ستاره کریستال پالاس پاتایا تایلند

هتل 5 ستاره کریستال پالاس پاتایا تایلند


هتل 5 ستاره کریستال پالاس تایلند

هتل 5 ستاره کریستال پالاس تایلند


هتل کریستال پالاس تایلند

هتل کریستال پالاس تایلند


تصویری از هتل کریستال پالاس پاتایا تایلند

تصویری از هتل کریستال پالاس پاتایا تایلند

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های پاتایا تایلند,هتل های خوب پاتایا,هتل های قیمت مناسب پاتایا تایلند,هتل کریستال پالاس پاتایا تایلند , ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

جزیره ی کرال پاتایا یکی از زیباترین جزایر پاتایا می باشد که همه جای آن مانند پوستر می باشد واز دیدنی های معروف پاتایاست . آب دریا این جزیره زلال و رویایی و خوش رنگ می باشد و ماهی ها به وضوح در آن دیده می شود.مسافران تورتایلند میتوانند به راحتی در این جزیره عکس بگیرند یا شنا کنند و از تفریحات و بازی های دریایی استفاده کنند.گفتنی است درختان زیبای نارگیل و سواحل مرجانی با شن های سفید و رویایی با بازی های متنوع آبی در وسط اقیانوس هند فراموش نشدنی است. اولین بار هر کسی در تور تایلند پاییز 94 به این جزیره سفر میکند ساعاتی محو این همه زیبایی باور نکردنی خواهد شد . 

 

جزیره کرال در پاتایا تایلند

 

در تور تایلند تعطیلات پاییز 94 حتما از دریاچه نقره ای در پاتایا دیدن کنید.یکی از دیدنیهای واقعا زیبای شهر پاتایا،دریاچه نقره ای Silver Lake هست که در 7 کیلومتری شهر پاتایا و در جاده ای که به طرف شهر ساتاهیپ Sattahip منتهی میشود،قرار دارد.این مجموعه حدود 2 سال است که ساخته شده و سازنده این مجموعه یکی از بازیگران معروف سینما در کشور تایلند است.که موجب استقبال مسافران تور تایلند تعطیلات آذر 94 شده است. این مجموعه در واقع بزرگترین مجموعه تولیدی انگور قرمز در ایالت چونبوری Chonburi هست. در این مجموعه از بوته انگور یک روزه که در محیطی مانند گلخانه نگهداری میشود موجود است تا تاک چند ساله که در بیرون گلخانه ها بصورت تاکستان پرورش داده میشوند.تمامی این مجموعه در کنار یک دریاچه واقع شده هست که به خاطر همین اسم دریاچه نقره ای رو به خودش گرفته است.تمامی بازدید کنندگان تور تایلند آذر 94 میتوانند از وسائل نقلیه ای مثل : اتوبوس های توریستی( اتوبوس های بدون دیواره) و دوچرخه و دورشکه اسب استفاده کنند و در این مکان نیز آلاچیق هایی هم برای نشستن و استراحت کردن و دیدن مناظر زیبای اینجا بزای بازدیدکنندگان تورتایلند تعبیه شده هست که مشتریان زیادی دارد.ساعت بازدید این مجموعه برای توریستهای تور لحظه آخری تایلند از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

 

 

باغ گل ارکیده یکی از دیدنی های پاتایا می باشد که در این باغ انواع گلهای رنگارنگ وجود دارد تماشای این گلهای فوق العاده زیبا مطمئنا برای همه گردشگران تور تایلند آذر 94 جالب  است و کشور تایلند دارای تنوع زیادی از گلهای رنگارنگ و زیبا است و نیز یکی از صادر کنندگان گل به دنیا است .اگر می خواهید انواع گلهای زیبا و رنگارنگ را  ببینید و یا حتی اگر می خواهید خریدی داشته باشید می توانید در تور تایلند 94 سری به این باغ بسیار زیبا بزنید و از دیدن این گلهای زیبا لذت ببرید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری پاتایا تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند , ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 

جاذبه های بانکوک سالانه میلیون ها نفر را به سمت خود جذب می کند که یکی از این جاذبه ها جزیره کوکرت بانکوک است. کو کرت، جزیره کوچک و بسیار زیبایی واقع در رودخانه چائو فرایا در شمال بانکوک است. در تورتایلند از بانکوک تا این جزیره حدود یک ساعت راه است و تنها وسیله رفتن به آنجا، قایق است. در این جزیره جشن ها و فستیوال های جذابی نیز وجود دارد.از جمله معابد و عبادتگاههای مذهبی که در این جزیره وجود دارد می توان به معبد پورامانی ویگاوات , معبد فیلمون , معبد سائوتونگ تانگ اشاره کرد.در تور تایلند آبان 94 حتما از این جزیره دیدن کنید.

 

 

 

 

جزیره پوکت در جنوب تایلند از یک ساحل آرامشی به نام ساجل کامالا برخوردار می باشد که شبها با چراغ های رنگارنگی تزیین شده است .این یک ساحل تمیز و پر از شن و ماسه می باشد که سالانه گردشگران زیادی را در تور تایلند پاییز 94 به خود جذب کرده است .ساحل كامالا(Kamala) جزو  یکی از دیدنی های پوکت و یکی از سواحل پوکت تایلند می باشد که در قسمت شمال پاتونگ بر روي تپه اي تماشايي واقع است .كامالا منزلگاهي است که بيشترين جذابيتهاي آن شعر و موسيقي سنتي فانتاسي است. این ساحل توسط تپه های جنگلی احاطه شده است .در اطراف این ساحل هتل های شیک برای اقامت و استراحت گردشگران تور تایلند و توریست ها و رستوران های مجهز از انواع غذاهای دریایی واقع شده است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند , ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

هتل ای رزیدنس سیلوم تایلند هتلی 3 ستاره شامل 113 اتاق و در نزدیکی ایستگاه ترن هوایی BTS  در بانکوک واقع شده است و دسترسی به نقاط مهم شهر را آسان تر می کند. هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک به جاذبه های گردشگری از جمله "Royal Palace" ، بودای طلایی ، بودای خوابیده ، بودای یشمی بسیار نزدیک می باشد. از برخی امکاناتی که هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک در اختیار مسافران تور تایلند قرار داده است می توان به استخر روباز ، سالن اسپا و ماساژ ، مرکز بدنسازی اشاره کرد. 

هتل ای رزیدنس سیلوم تایلند

هتل ای رزیدنس سیلوم تایلند


هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند

هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند


هتل 3 ستاره ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند

هتل 3 ستاره ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند


 

هتل امپریال سامویی جزو هتل های 5 ستاره تایلند بوده و دارای ساحلی اختصاصی و اتاقهای یک تخته، 2 تخته و جونیور میباشد. هدف کادر هتل امپریال سامویی ، جلب رضایت گردشگران و فراهم کردن سفری شاد و خاطره انگیز برای میهمانان تور تایلند است.

امکانات هتل امپریال سامویی تایلند

هتل امپریال سامویی تایلند امکاناتی مانند رستوران و بار، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، استقبال فرودگاهی، گشت شهری و بیرون شهری، پرستار کودک، بوفه و صبحانه و محل نگهداری از کودکان ویژه خانواده ها می باشد.

امکانات ورزشی این هتل نیز برای علاقه مندان شامل استخر روباز، ماساژ و ورزشهای آبی میباشد. و همچنین امکانات اتاق های هتل امپریال سامویی تایلند شامل تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام ، سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته می باشد.

 هتل امپریال سامویی تایلند

هتل امپریال سامویی تایلند


هتل 5 ستاره امپریال سامویی تایلند

هتل 5 ستاره امپریال سامویی تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند , ارزان ترین هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

مزرعه تمساح تایلند

_تمساح1.jpg

بزرگترین مرکز نگهداری و پرورش تمساح ها در 25 کیلومتری جنوب بانکوک تایلند واقع شده استو در حدود 60.000 تمساح از 28 گونه مختلف را در خود جای داده است. حیوانات دیگری از جمله فیل، میمون، شیر و مار نیز در این مزرعه وجود دارند . موزه دایناسورها هم که شامل گونه های متنوع دایناسورها و اسکلت های آنها است در این مکان واقع شده است. هر روزه نمایش های متنوعی همچون کشتی با تمساح ها و حرکات آکروباتیک فیل ها در این مکان اجرا می شود.به مسافران تور تایلند پیشنهاد می کنیم دیدن این مزرعه هیجان انگیز و جالب را ازدست ندهند.

_تمساح_3.jpg

_تمساح_2.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند,جاذبه های گردشگری تایلند,مناطق توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد