مدرسه الاحمدیه در دبی
نوشته شده توسط : یوسفی

 

مدرسه الاحمدیه یکی از مهم‌ترین و معتبرترین مراکز علمی تاریخی و در حقیقت اولین مدرسه خصوصی شهر دبی است که امروزه تحت نام موزه فرهنگ و هنر دبی اداره می‌شود.ساخت این مدرسه در سال ۱۹۱۲ بوسیله «شیخ احمدبن دلموک» که یکی از تجار ثروتمند مروارید بوده، آغاز شده و پس از مرگ وی بوسیله پسرش شیخ محمد ادامه یافت.به دلیل اهمیت این مدرسه، دولت امارت دبی برنامه‌ای برای مرمت و نگهداری این اثر برای بازدید مسافران تور دبی در دست اقدام دارد. همینطور در سال ۲۰۰۰ با تبدیل این مدرسه به موزه، بوسیله حاکم دبی رسما افتتاح گردید.اين خانه در انتهاي فضاي گسترده‌ي سرسبزي با تاب و سرسره براي تفریح کودکان در تور دبی واقع شده است.در طرف مقابل جاده‌ي قلعه الحسن کلبه قرار دارد که موزه شهر را در خود جاي داده و داراي مجموعه‌ي محدودي از سلاح‌ها مي‌باشد. هزينه‌ي ورودي 2 درهم به صورت انفرادي و 4 درهم براي خانواده‌ها در تور لحظه آخری دبی است.

 

 

تاج محل دبی قرار است توسط یکی از شرکت های معماری در امارات عمارتی مانند تاج محل که یکی از بناهای تاریخی هند است در دبی ساخته شود. این بنا که از تاج محل هند بزرگتر است مسلما به یکی از مهمترین دیدنی های تور دبی تبدیل خواهد شد.رئیس این شرکت سلیم الموسی گفت قرار است این بنا تاج عربی نامیده شود و همانند تاج محل هند اما چندین برابر بزرگتر از آن خواهد بود. به یقین آپارتمان ها و مراکز خرید در این مجموعه بنا خواهند شد و کل بنا به وسیله باغهایی که به سبک مغول ساخته می شوند احاطه خواهد شد و مورد بازدید گردشگران تور دبی قرار خواهد گرفت.

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: