مراکز خرید مالزی
نوشته شده توسط : یوسفی

مرکز خرید مصطفی سنتر مالزی سنگاپور

تور مالزی مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور

مرکز خرید مصطفی سنتر مالزی سنگاپور در سال 1937 تاسیس شده و به صورت 24 ساعته مشغول فعالیت است تور مالزی آذر 94به همین جهت باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران تورمالزی شده است. در این مرکز خرید از لوازم الکترونیکی گرفته تا ساعت و لوازم آرایشی بهداشتی به فروش می رسد. در حقیقت در این مرکز خرید حراجی های بزرگ سنگاپور با بیشتر از 100 هزار عنوان در هر روز هفته مشغول فعالیت می باشند. گردشگران تورمالزی می توانند لوازم مورد نیاز خود را با ارزان ترین قیمت از مرکز خرید مصطفی سنتر تهیه نمایند.

 


 

 

مرکز خرید ان گی آن سیتی مالزی سنگاپور

 

تور مالزی مرکز خرید ان گی آن سیتی سنگاپور

 

مرکز خرید ان گی آن سیتی مالزی سنگاپور در قلب جاده اورچارد قرر گرفته است و دارای محوطه داخلی بسیار زیبایی می باشد. تور مالزی پاییز 94و قرار گرفتن این بازار وسط جاده باعث شده است که فضای بیرونی آن نیز دلنشین باشد. این مرکز خرید توسط فروشگاه تاکاشیمایا که در واقع گرداننده اصلی آن می باشد اداره می شود. در این مرکز خرید نام های تجاری مهم و مهوری مانند زارا , GUSEE و... به چشم می خورد. گردشگران تورمالزی می توانند در رستوران SANUR غذاهای اندوزی و در رستوران کریستال جید این مرکز خرید غذاهای چینی را نوش جان کنند. همچنین در این مرکز خرید گردشگران می توانند برای فرزندان خود از اسباب بازی های لگو (LEGO) بخرند. علاوه بر این در این مرکز خرید 130 فروشگاه دیگر مانند Chanel , Tiffany & co و... مشغول به فعالیت هستند و چندین رستوران زنجیره ای و بزرگترین کتاب فروشی آسیا نیز در این بازار وجود دارد. گردشگران تورمالزی در این مرکز خرید می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند و از گردش در این مرکز خرید لذت ببرند.

 


 

مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور مالزی

 

 تور مالزی مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور

 

مرکز خرید ویوو سیتی مالزی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید سنگاپور می باشد که بهترین مارک های دنیا اعم از گپ , ted baker و مارک های اسپانیایی مانند fc botiga , desigula و.... در این مرکز خرید به فروش می رسد. همچنین این مرکز خرید دارای بزرگترین مجموعه سینمایی شهر سنگاپور را دارد که متشکل از 15 پرده نمایش و 2100 صندلی و هم چنین پهن ترین پرده نمایش در آسیا می باشد تور مالزی پاییز 94به همین دلیل عنوان business  class را به خود اختصاص داده است. این مرکز خرید در زمینی به مساحت 139 هزار مترمربع در هاربر فرانت سنگاپور  ساخته و در سال 2006 فاز اول آن افتتاح شد. در یک ماه اول پس از افتتاح آن بیش از چهار میلیون نفر از این مرکز خرید دیدن کردند و از سال 2007 به بعد جشن آغاز سال نو در این مجموعه برگزارشد. اما آنچه که این مرکز خرید را منحصر به فرد می کند و باعث جلب نظر گردشگران تورمالزی می شود داشتن معماری خاص و بی نظیر آن , داشتن رستوران آل فرسکو در کنار یک تفرجگاه زیبای 300 متری , داشتن آمفی تئاتر در پشت بام , باغ روف گاردن برای پیاده روی , زمین بازی و آب نماهایی که باعث جلب توجه کودکان می شود و.... می باشد. جالب است بدانید که بعضی از افراد از این مرکز خرید برای پیک نیک استفاده می کنند. از دیگر ویژگی های این مرکز خرید می توان به دو رستوران بزرگ بین المللی با سرو انواع غذاهای خوش مزه ایرانی , داشتن پارکینگ اختصاصی با گنجایش 4000 ماشین , ایستگاه مونوریل در طبقه سوم آن و... اشاره کرد. گردشگران تورمالزی علاوه بر این ک می توانند بهترین مارک ای دنیا را در این مرکز خرید بیابند می توانند از فضای فوق العاده آن حتی برای تفریح و پیک نیک استفاده کنند.

 

تور مالزی مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور

 

 





:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مالزی, بهترین مراکز خرید مالزی, ارزان ترین مراکز خرید مالزی , مجلل ترین مراکز خرید مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: