مراکز خرید کیش
نوشته شده توسط : یوسفی

بازار شقایق کیش

 بازار شقایق کیش

مرکز خرید شقایق در اصل بازارچه ایست که در زمینی به مساحت 1680 مترمربع، در 2 طبقه، در سال 1381 در شهرك میر مهنا احداث گردید. این مرکز خرید شامل 30 غرفه فعال است. مغازه هایی که در این مرکز خرید به چشم می خورد شامل قنادی و شیرینی سرا، آرایشگاه، تعاونی، سوپرمارکت، سوپر میوه، ساندویچی، ظروف پلاستیکی در طبقه همکف می باشد. این مجموعه همچنین دارای انواع شرکت های ساختمانی و خدماتی مختلف در طبقه اول است. خیلی از اهالی کیش اجناس مورد نیاز خود را از این بازارچه تهییه می نمایند، مسافران تور کیش نیز می توانند در این بازار به خرید پرداخته و از امکانات آن بهره ببرند.

بازار شقایق کیش

بازار فجر کیش

روبه روی درب اصلی بازار پردیس 1 ، فروشگاه کوچکی واقع شده است که به بازار فجر کیش معروف می باشد ولی به لحاظ تنوع اجناس و تبلیغات گسترده برای فروش اجناس یک هزار تا پنج هزار تومانی توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب می کند .

انواع پوشاک مردانه و زنانه و بچه گانه و کفش و کیف با مدل های متنوع و اسباب بازی و عطر و ادکلن و لوازم و وسایل تزئینی و ... با قیمت بسیار مناسب به مشتریان عرضه می شود .

ولی در اصل صحبت فروش اجناس تا پنج هزار تومان تبلیغی بیش نیست و در این بازار هم بیشتر اجناس با قیمت های بالای ۱۰ هزار تومان به فروش میرسد .مسافران و خریداران تورکیش معمولا دست پر از این فروشگاه خارج می شوند.

 

بازار دامون کیش

 

بازار دامون کیش
اين بازار در سال 1391 با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش افتتاح گردید و به عنوان یک مرکز خرید زیبا در کیش رقم خورد. این مجموعه در زمینی به مساحت 4300 متر مربع  در کنار دو مجتمع مسکونی بزرگ و زیبای دامون ساحلی و دامون کیش ایر در 2 طبقه ساخته شده که دارای 110 واحد تجاری و خدماتی است و با وجود رستورانهایی در طبقه بالایی آن و نزدیکی با ساحل دامون محبوبیت زیادی بین شهروندان و گردشگران تور كيش را دارا میباشد

 

بازار دامون کیش

بازار بهکیش کیش

بازار بهکیش یکی از مرکزهای تجاری و خدماتی جزیره کیش است که در زمینی به مساحت 4500 متر مربع ساخته شده است . این بازار دارای انواع لوازم خانگی و سایر کالاهای دیگر است که برای عرضه به کیشوندان و مسافران تور کیش فراعم شده است و همچنین شامل 40 واحد تجاری است.

 

بازار عربها کیش

این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای کیش است که در محل بومیان صفین بنا شده است . این بازار در سال 1350 و با زیر بنای 2300 متر مربع ساخته شده که این بازار در یک طبقه و 70 واحد تجاری  میباشد . این بازار دارای انواع پوشاک ، لوازم بهداشتی و آرایش ، اسباب بازی و لوازم خانگی میباشد و با قیمت ارزان و مناسب به مسافران تور کیش عرضه میشود . بازار صفین در حاشیه ی خلیج همیشه فارس و در ساحلی زیبا قرار گرفته است .

 

 

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای کیش,مراکز خرید کیش,معرفی مراکز خرید کیش,بهترین مراکز خرید کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: