رستوران های کیش
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران پایاب کیش 

رستوران پایاب کیش که در مجاورت مجموعه ورزشی المپیک واقع شده است ، قسمتی از مجموعه تاریخی پایاب کیش است که به عنوان جاذبه گردشگری جزیره مورد توجه توریستان زیادی قرار می گیرد. این رستوران یکی از رستورانهای شناخته شده کیش است که بخاطر داشتن موزیک زنده در محیط خود یکی از رستورانهای موزیکال این جزیره نام گرفته.رستوران پایاب با ارائه گلچینی از خوشمزه ترین غذاهای سنتی ایران و خوراک های بین المللی در محیطی آرامش بخش و سنتی به بهترین شکل از میهمانان پذیرایی می کند و سعی می کند بهترین خدمات را به آنان ارائه دهد.در ضمن چایخانه سنتی پایاب نیز در کنار این رستوران قرار دارد گردشگران تور کیش می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری کنند .تور کیش پاییز 94

 

 

رستوران سورینت کوه نور

 

می توان گفت یکی از رستوران های کلاسیک در جزیره کیش رستوران کوه نور می باشد این رستوران در یک جاده پر پیچ و خم ساخته شده است تور کیش پاییز 94در این رستوران صدای زیبای پیانو به گوش می خورد و کارمندان بسیار موادب می باشند و سرو غذا بسیار سریع انجام می پذیرد و قیمت ها مناسب می باشد گردشگران تور کیش می توانند ساعات خوشی را در این رستوران سپری کنند .

 

 

 

رستوران ساحلی توتی فروتی کیش 

رستوران توتی فروتی تنها رستوران ساحلی جزیره کیش می باشد و به عنوان یکی دیگر از جاذبه های توریستی کیش معرفی شده است. رستوران توتی فروتی وابسته به شرکت اینترتوریست کیش با هدف ارائه غذاهای فرنگی و یک کافی شاپ مجهز در اسفند 84 شروع به کار کرد .این رستوران با سرمایه گذاری اولیه 6 میلیارد ریال در بهترین و پرتردد ترین  نقطه از سطح جزیره یعنی در کنار دریا و در مجاورت اسکله تفریحی جدید جزیره کیش ساخته شد مساحت این رستوران 1400 مترمربع است که 250 متر مربع از آن ساختمان می باشد . رستوران شامل آشپزخانه ،کافی شاپ و اسنک بار ،دفتر اداری ،سرویس بهداشتی، انبارخشک، سردخانه زیر صفر و بالای صفر می باشد و همچنین پشت بام این ساختمان کاملا با چوب ساخته شده است و مکانی جذاب با دید به دریا جهت استفاده و سرویس دهی می باشد در حال حاضر این رستوران گنجایش 500  نفر را دارد و کل فضای قابل استفاده مجموعه باز است . گردشگران تور کیش می توانند ساعات خوبی را در این رستوران سپری کنند .

 

رستوران خانه اسپاگتی کیش

یکی از رستوران های خوب کیش رستوران خانه اسپاگتی می باشد که بهترین غذاهای ایتالیایی با بهترین طعم را دارد اگر به دنبال تنوع در غذا و تجربه یک طعم متفاوت هستید حتما سری هم به این رستوران بزنید . این رستوران داری محیطی تمیز و دنج برای گردشگران تور کیش می باشد . در ضمن سرو غذای شما به همراه نواختن موسیقی و صدای دلنشین آن می باشد . 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: