مرکز خرید دبی
نوشته شده توسط : یوسفی

مرکز خرید ابرج دبی

این مرکز خرید در سال 2006 در منطقه تجاری دیره دبی در خیابان ال سیخا تاسیس شده است . در سه طبقه از این مرکز , انواع مغازه ها و بوتیک ها به فروش جواهرات, لوازم الکتریکی, عطر و وسایل آرایشی , پوشاک و لباس , کیف و کفش و... می پردازند . در این مرکز خرید رستوران هایی وجود دارد که می توانید انواع غذاهای دریایی و بین المللی را در آن جا میل فرمایید.یک مرکز تجاری مدرن نیز در این مرکز وجود دارد که به شرکت های مختلف خدمات ارائه می دهد و فستیوال های مختلفی نیز در این مرکز برگزار می گردد. این مرکز در روبروی ایستگاه اتوبوس قرار دارد و گردشگران تور دبی به راحتی می توانند در این مرکز مشغول خرید شوند .

 

بازار پارچه در دبی

 گردشگران تور دبی در این بازار میتوانید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنند. پارچه های مختلفی از کتان گرفته تا پارچه های ابریشمی ،ساری های زیبای هندی، پارچه های توری، قیطان و ... همه در این بازار یافت می شودعلاوه بر پارچه های زیبا،برخی ديگر از کالاها مانند صنايع دستی، کفش و دمپايي نيز در بازار پارچه دبی عرضه می شودتعداد زيادی فروشگاه از بازارهای، هند، تايلند، اندونزی و کره را در این بازار به اجناس خود را به معرض فروش گذاشته اند. قسمتی از بازار پارچه دبی با سقف های چوبی زيبايی پوشانده شده است. درب بسياری از فروشگاه ها از چوب و به شکل درب های حجره های قديمی ساخته شده است. در نورپردازی اين بازار نيز از فانوس های قديمی استفاده شده است. گردشگران تور دبی می توانند خرید خوبی را در این بازار داشته باشند .

 

بازار مدینه الجمیرا دبی

بازار مدینه الجمیرا بازاری جذاب با معماری سنتی می باشد که دارای رستوران های متعدد و ساحلی است. این بازار مکان عرضه ساخته های دستی و هنر های دست ساز می باشدمی توان گفت یکی از بهترین مراکز خرید دبی می باشد . اجناس معمولا سنتی است از بدلیجات و سنگ های قیمتی تزیینی تا لباس های حریر عربی، فرش و گلیم و تابلوهای کار دست را می توان آنجا یافت. سراسر این بازار بوی عطر و عود به مشام می رسد .این مرکز خرید دبی کمی شبیه به بازارهای سنتی قدیمی ایرانی است. مغازه ها همه در فضای دالان مانندی بصورت جلو باز قرار دارند و کف این دالان پوشیده از سنگ فرش های سنتی می باشند . گردشگران تور دبی اگر به وسایل سنتی علاقه مند می باشند می توانند سری هم به این بازار بزنند.





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , ارزان ترین مرکز خرید دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: