هتلهای سه ستاره معروف مشهد
نوشته شده توسط : یوسفی

هتلهای سه ستاره معروف مشهد

هتل پارمیدا مشهد

هتل 3 ستاره پارمیدا مشهد در خیابان امام رضا و در سال 1388 افتتاح گردید. موقعیت مکانی هتل پارمیدا مشهد به گونه ای است که مسافرین تور مشهد برای رسیدن به حرم مطهر امام رضا (ع) باید فاصله ای 18 دقیقه ای را طی کنند، همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی مشهد 15 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن نیز 20 دقیقه می باشد. هتل سه ستاره پارمیدا مشهد به امکانات لوکسی مجهز شده است، همچنین در لابی هتل بزرگترین آکواریوم هتلی ساخته شده است که فضایی دلنشین و آرامش بخش را برای مسافرین تور لحظه آخری مشهد به ارمغان خواهد آورد. برخی از امکانات این هتل لوکس که برای آسایش و رفاه مسافرین تور مشهد پاییز 94 فراهم شده اند کافی شاپ با انواع نوشیدنی ها و دسرهای متنوع، صندوق امانات، آسانسور، خشکشویی، کافی نت و پارکینگ اختصاصی می باشند. هتل پارمیدا مشهد برای فراهم کردن اوقات خوش و به یاد ماندنی برای مسافرین تور مشهد ویژه محرم 94 امکانات تفریحی و ورزشی مناسبی مانند استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی را در فضای هتل خود پیاده سازی کرده است. اینترنت وایرلس نیز در فضای لابی هتل در اختیار آن دسته از مسافرین تور مشهد تعطیلات آذر 94 که به آن نیاز دارند قرار خواهد گرفت که در صورت استفاده از آن باید هزینه اش پرداخت شود.

آدرس هتل پارمیدا مشهد: استان خراسان رضوی، مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 24 ، هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد

 

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد هتلی 3 ستاره واقع در خیابان امام رضا (ع) می باشد که در سال 1389 افتتاح شد. این هتل یک ساختمان 5 طبقه است و محل استقرار اتاق های آن به این صورت است که در هر طبقه یک واحد 2 خوابه، یک واحد 5 تخته، چهار واحد 3 تخته و شش واحد 2 تخته قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر ثامن الحجج (ع) بدانند که فاصله این هتل تا حرم به صورت پیاده روی در حدود 15 دقیقه است و فرودگاه بین المللی تا هتل 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. امکاناتی که هتل عرش مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد 94 قرار می دهد جوابگوی نیازهای میهمانان خواهد بود، برخی از این امکانات لابی، کافی نت، کافی شاپ، سالن کنفرانس، رستوران، لاندری و همچنین پارکینگ اختصاصی می باشند. اتاق های هتل سه ستاره عرش مشهد نیز برای رفاه حال مسافرین تور مشهد به امکانات مناسبی از قبیل تلویزیون LCD، ماهواره، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور مشهد که در محل اقامت خود به اینترنت پر سرعت نیاز دارند بدانند که هتل عرش مشهد اینترنت وای فای را در تمام نقاط لابی و اتاق ها در اختیار میهمانان تور مشهد ویژه محرم 94 قرار می دهد. از دیگر خدمات رایگان این هتل میتوان به سرویس رایگان به حرم مطهر امام رضا (ع) اشاره کرد که در چندین نوبت، در ساعات مختلف شبانه روز اقدام به جابه جایی زائرین عزیز تور مشهد تعطیلات آذر 94 به حرم رضوی می نماید.

آدرس هتل عرش مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، خیابان دانش غربی، ابتدای خیابان کامیاب، پلاک ۷۶

هتل عرش مشهد

 





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره معروف مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: