جاذبه های گردشگری دبی
نوشته شده توسط : یوسفی

جمیرا بیچ یا همان پارک ساحلی جمیرا یکی از زیباترین و پربازدیدترین مناطق توریستی دبی میباشد که به دلیل وجود جاذبه هایی از قبیل جمیرا بیچ رزیدنس، مسجد بزرگ جمیرا و ساحل جمیرا همواره جز اولین انتخاب های گردشگران تور دبی قرار می‍‌گیرد. از آنجایی که این منطقه ساکنینی از اروپا تا مالزی و فیلیپین و ایران را در خود جای داده است، دارای فرهنگی چند ملیتی شده که این خود باعث مضاعف شدن جاذبه های گردشگری این منطقه شده است.پارک ساحل جمیرا دارای ۳ هتل بین المللی مجلل می‌باشد که نام آنها همواره خلاقیت معماری مدرن را در ذهن مسافران تور دبی تداعی می‌کند.امکانات دیگری هم‌چون ۲۰ رستوران بین‌المللی، پارک آبی، کلوپ مخصوص، باشگاه سلامتی، ۵ استخر سونا و ماساژ، زمین تنیس و… آماده بجای گذاشتن بهترین خاطرات سفرتان به تور دبی 94 می‌باشد.این منطقه توریستی داری هتل های بسیار دیگری نیز می‌باشد که امکان دسترسی گردشگران تور دبی از اقشار متوسط را نیز فراهم می‌کند. این منطقه به دلیل موقعیت جغرافیایی بی نظیر خود امکان سفر به دیگر مناطق دبی را از قبیل مراکز بازرگانی، اداری، تفریحی و توریستی را برای گردشگران تور دبی تسهیل میکند.هتل لوکس برج‌العرب که در یک جزیره مصنوعی خلیج فارس قرار گرفته واز زمان ساختش تاکنون شاهکاری در صنعت توریسم خاورمیانه محسوب می‌شود.این هتل که شامل اتاق های تک نفره تا سوئیت های رویال و رنج وسیعی از خدمات رفاهی می‌باشد، پذیرای مهمانان مختلف تور دبی از تمام دنیا به خصوص اروپا می باشد.

 

 

 

 

یکی از جاذبه های گردشگری مشهور تور دبی آب نمای بسیار بزرگ برج خلیفه است که شکوه خاصی دارد. آب نمای برج خلیفه دبی با پخش موزیک تغییر شکل می دهد و با نورهای جالبی شروع به فوران می کند. همیشه در این محل توریست هایی را در تور لحظه آخری دبی مشاهده می کنید که برای دیدار از آب نما از نقاط دور و نزدیک آمده اند و محو تماشای آن هستند. این آب نما در هر ثانیه ۸۳ هزار لیتر آب را در فضا منتشر می کند. در همین لحظه برخی ربات ها نیز به کار گرفته شده اند که آب ها را تغییر شکل می دهند و هنرمندانه تر آن ها را به دید گردشگران تور دبی می رسانند.منطقه ای که این آب نما بکار گرفته شده در دریاچه مصنوعی برج خلیفه در مسافتی به میزان ۳۰ هکتار می باشد.این آب نما دارای ۶۶۰۰ چراغ است که با هزینه ۲۱۸ میلیون دلار آمریکا ساخته شده است.دیدار از این جاذبه را در تور دبی از دست ندهید.

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: