مراکز خرید معروف دبی
نوشته شده توسط : یوسفی

 

مرکز خرید آوتلت مال مجموعه ای از  فروشگاه های معتبر دنیا است که بیش از 1200 نوع از مارکهای معروف و شناخته شده جهانی شامل انواع لباسها، کیف و کفش، عطر، جواهرات و زینت آلات، مبلمان و تزئینات منزل، موبایل و کامپیوتر، لوازم ورزشی و... را برای خرید مسافران تور دبی با تخفیفی خوب در تمام طول سال عرضه می‌کند. این مرکز به عنوان تنها مرکز خرید دبی با ارائه قابلیت تخفیف ویژه برای گردشگران تور دبی تمام مارک های معتبر دنیا شناخته شده است. از جمله این برند ها: مانگو، ماسیموداتی، دیزل، گس، اسپیریت، لیوایز، گپ،نایک، اسکیچرز، مکس، ورساچی، آرمانی و صدها برند دیگر است. همچنین این مجموعه شهربازی برای کودکان در تور دبی پاییز 94 دارد.

 

 

مرکز خرید ال بوستان دبی یک انتخاب عالی برای گشت و گذار و خرید برای آن دسته از مسافران تور دبی می باشد که به همراه خود بچه دارند.زیرا این مرکز خرید دارای بازیهای ویدئویی سنتی، ماشین های سواری برای بچه های کوچک و اتومبیل های بامپر برای بچه های بزرگتر می باشد که در این مرکز قابل توجه و در دسترس گردشگران تور دبی هستند.بزرگترین سالن های تفریحی سربسته و داخل ساختمانی امارات متحده عربی را در این مرکز میتوان یافت. این مرکز خودش یک مجموعه ی عظیم مسکونی هم می باشد که دارای بیش از ۴۶۰ آپارتمان برای آسایش مسافران تور دبی می باشد. در قلب محدوده تجاری شلوغ شهر دبی بیش از ۳۰٫۰۰۰ نفر روزانه از طریق درهای این مرکز رفت و آمد می کنند. یک سالن ورزشی بزرگ با امکانات جداگانه برای مردان و زنان و سوئیت های اجاره ای کوتاه مدت از دیگر تسهیلات این مرکز برای مسافران تور دبی آذر 94 می باشد.

 

 

بازار ادویه دبی در کنار بازار طلا واقع شده است . در بازار عطر و ادویه گونه های کثیری از عطر و ادویه جات عربی و خارجی مانند میخک، هل، دارچین و وانیل وجود دارد. در این مرکز خرید دبی مواد خوشبو را که از کلیه مناطق وارد می شود در معرض فروش برای بازدید کنندگان تور دبی قرار میدهند.به محض این که در تور دبی وارد این بازار می شوید ، عطر ادویه جات محلی عربی را حس می کنید . ادویه های این بازار از تمام دنیا  و منطقه خاورمیانه با کیفیت بالا و قیمت مناسب جمع آوری شده است . در این مکان مسافران تور دبی می توانند انواع ادویه ها و چاشنی ها ، میوه های خشک و بخورهای خوش بو را خریداری کنند یا غذاهای لذیذی که در این بازار سرو می شود را امتحان کنند.

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف دبی , مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: