هتلهای معروف کیش
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل 3 ستاره آفتاب شرق کیش به فاصله 10 دقیقه ای از مرکز جزیره کیش و فرودگاه واقع در میدان سعدی, ابتدای جاده ی جهان نزدیک بازار عربها سال 1385 در زمینی به مساحت 1200 مترمربع با ظرفیت 47 باب اتاق (159 عدد تخت) به مدیریت جناب آقای کلینی تاسیس گردید.هتل آفتاب شرق از لحاظ کیفیتی و خدماتی برای مسافران تور کیش در رده 3 ستاره تاپ می باشد.

در طبقه اول هتل آفتاب شرق کیش یک میز بیلیارد برای سرگرمی میهمانان تور کیش وجود دارد.این هتل سه ستاره با امکانات و خدمات جانبی خود بسیاری از مسافران تور کیش را شیفته خود ساخته است . این هتل ازخدمات رایگانی چون ناهار و دوچرخه سواری برخوردار می باشد.

از دیگر امکانات هتل آفتاب شرق کیش برای گردشگران تور کیش :

روم سرويس 24 ساعته، لاندرى، مينى بار و صندوق امانات، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها، گشت سياحتى جزيره، گشت بازارها , اینترنت پر سرعت و ...

 

 

هتل سه ستاره ساحلی تاپ رز کیش با ظرفیت سی و هفت ویلای ساحلی در زمینی بالغ بر 13 هکتار وسعت ساخته شده است. از مراکز خرید کیش که  نزدیک به هتل تاپ رز هستند میتوان به بازارهای پردیس یک و پردیس دواشاره کرد.از امتیازات ویژه هتل تاپ رز برای انتخاب یک توریست تور کیش میتوان به دسترسی آسان به اسکله تفریحی کیش و بازارهای مرکزی کیش و همچنین شبهای زیبای کافی شاپ تاپ زر در ساحل تفریحی کیش، اشاره کرد.این هتل از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله برای راحتی مسافران تور کیش فاصله دارد.

امکانات هتل تاپ رز کیش:

رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر.

 

 

 

 

 

اگر در تور کیش نزدیکی به مراکز خرید از معیارهای اصلی شما در انتخاب محل اقامتتان درکیش می باشد، هتل پارس نیک  از گزینه های مناسب برای شما در تور کیش می باشد.  این هتل سه ستاره در منطقه ای آرام در نزدیکی اسکله تفریحی  و چندین بازار کیش از جمله بازارهای ونوس، مروارید و زیتون قرار دارد.  هتل پارس نیک دارای اتاق های دلباز و بزرگ بوده و بسیار شیک و تمیز می باشد.صبحانه بصورت بوفه میباشد و دارای اتاق نگهداری کودک خاطره خوشی را برای مسافرین تور کیش بوجود میاورد .این هتل در نزدیکی بازارمروارید قرار گرفته و تا حدودی نیز به بازارهای دیگر و دریا نزدیک می باشد. هتل پارس نیک کیش 15 دقیقه با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد. قیمت اتاق ها در این هتل نسبت به هتل های 3 ستاره دیگر جزیره برای اقامت در تور کیش مناسب تر می باشد.

امکانات هتل پارس نیک کیش:

لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی، كافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده

آدرس : جزيره كيش، ميدان امير كبير، هتل پارس نیک

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: