مراکز خرید معروف مشهد
نوشته شده توسط : یوسفی

مرکز خرید آرمان در مشهد دارای مساحت 10535 متر مربع و زیربنایی حدود 90 هزار متر مربع است. پروژه آرمان با داشتن 95 متر از بر خیابان نواب صفوی و فقط حدود 500 متر فاصله با حرم امام رضا (ع) در موقعیتی استثنایی قرار گرفته و می‌تواند پاسخگوی نیاز زائران حرم در تور مشهد باشد. پروژه آرمان در 13 طبقه ساخته شده است و دارای 401 واحد تجاری، 291 واحد اقامتی، 119 واحد مسکونی و 431 واحد پارکینگ است. در ساخت این پروژه از جدیدترین تکنولوژی صنعت ساختمان شده است و در طراحی یکی از نمونه های منحصربه‌فرد شهر مشهد از نظر گردشگران تور مشهد دی 94 به حساب می‌آید. وجود تفرجگاه مرکزی با طراحی فوق‌العاده خاص و منحصربه‌فردش این مجتمع را در نوع خود برای مسافران تور لحظه آخری مشهد بی‌نظیر کرده است. از ویژگی‌های اصلی این پروژه می‌توان به سیستم مدیریت هوشمند ساختمان، معماری نوآورانه و خاص، تنوع متراژ در واحدها، طراحی داخلی مدرن و زیبا و دسترسی آسان به نقاط مختلف شهرمشهد اشاره کرد.

 

 

نمایشگاه بین المللی مشهد از پیشگامان صنعت نمایشگاهی در خاورمیانه در سال 1372 تاسیس شد و در سال 1377 به بهره برداری رسید. شركت نمايشگاه بين المللي مشهد با تعهد به خدمات رساني بهينه در بازارهاي داخلي و بين الملي، مجموعه نمايشگاهي و همايشي خود را در سطح جهاني عرضه و با بهره گيري از تسهيلات فني پيشرفته و خدمات تخصصي طيفي وسيع از نمايشگاهها را در تور مشهد 94 برگزار مي كند.كل مساحت نمايشگاه 600000 مترمربع است كه فاز يك آن با فضاي مفيد نمايشگاهي به وسعت 250 هزار مترمربع بهره برداري شده است. فضاي مسقف آن به وسعت 20000 هزار مترمربع و فضاي باز مفيدآن 20 هزار مترمربع مي باشد.فضاي سبز به وسعت 80 هزار مترمربع محيطي دلپذير و با صفا برای مسافران تور مشهد مي سازد. سالن ها و سايت هاي نمايشگاهي فضاي باز به نحوي طراحي شده اند كه انتقال كالاها ، وسايل نقليه و وسايل نمايشگاهي به سهولت توسط مسافران تور مشهد پاییز 94 صورت بگيرد. نمایشگاه مشهد سالانه ميزبان بيش از 3 میلیون نفر و بیش از 40 نمایشگاه ملی و بین المللی با مشارکت کنندگانی بیش از 20 کشور است. نمایشگاههای بین المللی ساختمان، خودرو، کامپیوتر، لوازم خانگی و گردشگری که هر ساله برای بازدید کنندگان تور مشهد به طور منظم برگزار می شوند از بزرگترین نمایشگاههای این مکان هستند.

 

 

 

مجتمع تجاری پروما که کار خود را از سال 1382 در شهر مشهد آغاز کرد با چهار طبقه و 25000 متر مربع زیربنا ، 250 واحد تجاری را در خود جای داده است. پارکینگ این مجتمع دارای ظرفیت 2000 خودرو میباشد.در طبقه همکف و سایر طبقات غرفه‌های تجاری متعددی موجود است که به فروش البسه و پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی، انواع ظروف، مبلمان و… می‌پردازند.در این مجتمع تجاری مانند سایر بازارهای مشهد امکانات رفاهی برای مسافران تور مشهد نظیر فست فود، کافی‌شاپ، شهربازی، پارکینگ، سالن بولینگ و سالن بیلیارد موجود است، و همچنین سوپر مارکتی با زیر بنای ۶۰۰۰ متر مربع متشکل از واحدهای نان، شیرینی، خشکبار، مواد پروتئینی، لبنی،میوه و… در طبقه همکف قرار دارد.در تور لحظه آخری مشهد حتما از این مجتمع خرید کنید.

 

مجتمع تجاری پروما در مشهد





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف مشهد , مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: