هتلهای سه ستاره معروف در مشهد
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل جهان مشهد

هتل جهان در شهر مشهد مقدس واقع شده است که در دسته هتل های 3 ستاره مشهد قرار می گیرد. فاصله ای که هتل جهان مشهد از فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن این شهر دارد به ترتیب 18 دقیقه و 20 دقیقه می باشد که مسافرین تور مشهد میتوانند این مسیر را با ماشین طی کنند. حرم مطهر امام رضا (ع) نیز از در فاصله ای 12 دقیقه ای از این هتل قرار دارد که برای زائرین فاصله ای مناسب است. امکاناتی که این هتل در اختیار مسافرین تور لحظه آخری مشهد قرار می دهد میتوان به صرافی، آسانسور، رستوران، سرویس به حرم و تاکسی سرویس، صدوق امانات، پارکینگ و مرکز خرید اشاره کرد. اتاق های این هتل نیز برای فراهم کردن آسایش میهمانان تور مشهد 94 به تلفن، تلویزیون، یخچال و سرویس بهداشتی مجهز شده اند. میهمانان تور مشهد برای گذراندن اوقاتی خوش و تفریح در این هتل نیز میتوانید از سونا، جکوزی، سالن ورزشی و سالن بدنسازی آن استفاده کنید.

آدرس هتل جهان مشهد: مشهد، خيابان امام رضا، فلكه آب، پشت پاركينگ رضا، كوچه حوض 9 ، هتل جهان

هتل جهان مشهد

 

 

 هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد از جمله های سه ستاره این شهر می باشد. این هتل 3 ستاره در نوروز سال 1390 افتتاح شد و موقعیت مکانی آن به گونه ای است که در نزدیکی ایستگاه راه آهن یعنی در فاصله 50 متری از آن قرار دارد و به مسافرین تور مشهد که قصد مسافرت به وسیله قطار را دارند توصیه می شود. هتل دیپلمات مشهد از حرم مطهر امام رضا (ع) در حدود 8 دقیقه و فرودگاه بین المللی نیز در حدود 20 دقیقه به وسیله خودرو فاصله دارد.   این هتل برای آسایش مسافرین تور مشهد دی 94 به امکاناتی نظیر لابی، لاندری، کافی شاپ، آسانسور، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 120 نفر و پارکینگ با ظرفیت 12 ماشین مجهز شده است. همچنین میهمانان تور مشهد میتوانند از استخر، سونا و جکوزی این هتل نیز برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده کنند. اتاق هایی که این هتل برای مسافرین تور مشهد فراهم کرده مجهز به امکاناتی مانند یخچال، مبلمان، تلفن، تلویزیون، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی شده اند. اینترنت در لابی و اتاق های هتل دیپلمات مشهد به صورت رایگان در اختیار میهمانان تور لحظه آخری مشهد قرار می گیرد.

آدرس هتل دیپلمات مشهد : مشهد، میدان راه آهن، ابتدای بلوار شهید کامیاب، شهید کامیاب 32

هتل دیپلمات مشهد

 

 

هتل میامی مشهد

هتل میامی هتلی 3 ستاره در شهر مشهد می باشد که با امکانات متنوعی پذیرای میهمانان تور مشهد است. مسافرین تور مشهد باید دقت داشته باشند که فاصله این هتل سه ستاره تا فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 15 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن این شهر 30 دقیقه می باشد، فاصله تقریبی هتل میامی مشهد تا حرم مطهر امام رضا (ع) نیز در حدود 40 دقیقه به صورت پیاده روی می باشد. این هتل برای رفاه مسافرین تور مشهد آذر 94 امکاناتی نظیر لابی، کافی شاپ، نمازخانه، چایخانه سنتی، آسانسور، رستوران، کافی نت و صندوق امانات را فراهم کرده است. هتل میامی مشهد امکانات تفریحی و ورزشی مانند استخر و جکوزی نیز برای میهمانان تور مشهد تعطیلات آذر 94 فراهم کرده تا از اقامت در این هتل بتوانند نهایت استفاده و لذت را ببرند. اتاق های هتل میامی در 5 طبقه به تعداد 39 باب قرار گرفته اند و به تهیزاتی مانند تلویزیون، تلفن، مبلمان، آشپزخانه، صندوق امانات، یخچال، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از میهمانان تور مشهد که قصد استفاده از اینترنت در هتل میامی مشهد را دارند، میتوانند از این خدمت به صورت رایگان در فضای لابی و اتاق های خود استفاده کنند.

آدرس هتل میامی مشهد : مشهد -خیابان امام رضا(ع) 35

هتل میامی مشهد





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره معروف در مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: