مراکز خرید معروف استانبول
نوشته شده توسط : یوسفی

مرکز خرید هیستوریا در استانبول در منطقه فاتح که یکی از مناطق قدیمی و تاریخی استانبول است ، قرار دارد . این پاساژ دارای  کافه و رسنورانهایی در فضای باز است و از سقف شیشه ای این مرکز خرید می توان نور خورشید را دید. در این مرکز ، فروشگاههای مختلفی از جمله لباس و دکوراسیون منزل و سوپر مارکت و …برای خرید مسافران تور استانبول دی 94  وجود دارد و خدماتی مثل خیاطی ، خشکشویی ، سالن واکس و …  ارائه می دهند . سینمای بزرگ با ۸ سالن نمایش ، زمین بولینگ ، زمین بازی کودکان ، مسجد و … از دیگر امکانات مرکز خرید هیستوریا به شمار می آیند .برندهای مهم دنیا در این مرکز خرید شعبه دارند و بورس پوشاک آن بیش از سایر فروشگاهها به چشم می آید . هنگام خرید در این مرکز خرید در تور استانبول پاییز 94 می توانید از اصل بودن چیزی که میخرید اطمینان داشته باشید . این فروشگاه ۶ طبقه است که طبقات ۱ تا ۳ این مرکز به پوشاک خانمها و آقایان در تور استانبول اختصاص دارد و تعداد زیادی از مارکهای معتبر پوشاک در فروشگاههای خود لباسهای مد روز را ارائه می کنند .مرکز خرید هیستوریا در نزدیکی چهار راه آکسارای قرار دارد و گردشگران توراستانبول که در هتل های در منطقه فندوق زاده و آکسارای اقامت دارند ، به راحتی میتوانند به هیستوریا مراجعه کنند.

 

 

 

مرکز خرید متروسیتی جزو مراکز خرید معروف استانبول است که یکی از ویژگی های مهم این است که برای وارد شدن به آن از همان ایستگاههای مترو نیز ورودیهایی فراهم شده و بنابراین بازدیدکنندگان توراستانبول برای ورود به متروسیتی نیازی به خروج از ایستگاه مترو ندارند.این فروشگاه 3 طبقه زیرزمین دارد و هر طبقه دارای سالن غذاخوری و کافه تریا می شود.مترو سیتی مرکز خرید ساده و بی‌ادعایی است و می‌توان اجناس خوبی با قیمت‌های مناسب در آن پیدا کرد. در این مرکز خرید یک رستوران به نام اسکندر کباب وجود دارد که پیشنهاد می شود در تور لحظه آخری استانبول حتما غذای این رستوران را امتحان کنید.

 

 

 

مرکز خرید زورلو (Zorlu center) یک مجتمع چند منظوره در محله Zincirlikuyu در منطقه اروپایی استانبول ترکیه است که در سال 2013 افتتاح شد. مرکز خرید زورلو در محل اتصال اروپا به آسیا در نزدیکی پل بسفر و خیابان Büyükdere واقع شده است که باعث رونق کسب و کار در منطقه مرکزی شده است.در تور استانبول زمستان 94 حتما از اینجا خرید کنید. این مرکز خرید شامل PSM (بزرگترین مرکز هنرهای نمایشی در کشور) و اولین فروشگاه اپل در کشور ترکیه نیز می باشد.این مرکز شامل 4 برج، 5 تابع از جمله یک میدان عمومی، فضای اداری و فضای مسکونی است. در طراحی این مرکز گفته می شود که ترکیبی از معماری مدرن و معماری تاریخی می باشد. این مرکز دارای فضای سبز بسیار بزرگی نیز برای گردش مسافران تور استانبول می باشد. این مرکز شامل یک سالن تئاتر 770 نفره و یک سالن کنسرت با 2300 صندلی می باشد. هتل های رافلز استانبول در سپتامبر 2014 در این مرکز خرید باز شد. مرکز خرید این مجموعه نیز شامل رستوران ها و کافه های متعددی برای مسافران تور استانبول می باشد.

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف استانبول , مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: