دیدهای دبی
نوشته شده توسط : یوسفی

پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادیدبیمساحتی به اندازه 5 هکتار دارد و میانهتل ساحلی جميراو هتل برج العربدبینیز واقع شده است.  این پارک بيش ازبیست و سه نوع وسيله تفريحی و سرگرمی آبی دارد که در کنار هم قرار دارند تا به طور پیوسته بتوان روی آب حرکت کرد.این وسيله های بازی شاملدو بخش موج سواریو 8 سرسره آبی انفجاری است هيجان بسیار و سرگرمی برای همه افراد است.سرسره ی این پارک طویل ترین  و پر سرعترين سرسره دنيا البته بعد از آمريکای شمالی است که از ارتفاع 33 متری به همراه يک آبشار عمیق فرو می ریزد. اين پارک بر اساس داستان سند باد یکی از افسانه های  قديمی طراحی شده است. ،این پارک جايزه بهترين طراحی پارک های آبیرا از طرف انجمن گرفته است مسافران تور دبی نوروز 95 می توانند از تفریح در این پارک لذت ببرند .

 

 

سرزمین عجایب دبی 

این پارک یکی از زیبا ترین پارک های خاور میانه دبی می باشد . و متشکل از سه قسمت است پارک آبی , پارک سرگمی و خیابان اصلی که هر قسمت تفریحات مخصوص به خود را دارد . دستگاههای بازی و ماشین در سالن و فضای باز به میهمانان ارائه داه شده است . و تمام سنین می توانند از این پارک برای تفریح و سرگرمی استفاده کنند و در کنار این پارک فروشگاهها ، استخر و شتر سواری وجود دارد . که گردشگران تور دبی بهار 95می توانند از این امکانات به راحتی استفاده کنند. 

 برج ساعت دبی

فلکه ای در قسمت غربی دیره دبی قرار دارد که با نام برج ساعتدیره دبینامیده می شود.این برج ساعت در سال شصت و چهار میلادی ساخته شده است . این برج به دلیل اینکه مناطق تجاری اطراف آن زیاد است اهمیت زیادی دارد . این برج خیابانهای ابوبکر صدیق،المکتوم و ام هریر دبیرا به هم مرتبط کرده است .اکثر مسافران تور دبی فروردین 95 این برج را با نام برج ساعت می شناسند.

 

 

 

خانه شیخ سعید :

خانه شیخ سعید دبی از مکانهای دیدنی دبی است که اقامتگاه شیخ سعید آل مکتوم بوده است این خانه بازسازی شده است و در ساخت این خانه معماریهایی از مناطق کویری ایران و جنوب ایران استفاده شده است. این خانه از آهک و ساروج ساخته شده دارای پنج قسمت مجزا و یک حیاط بزرگ است هر قسمت این خانه شامل تعدادی اتاق،مهمانخانه،و یک ایوان است و در حال حاضر کلکسیونی از عکسهای باستانی و تاریخی دبی از قبیل سکه و تمبرهای قدیمی و ... را دارد . گردشگران تور دبی فروردین 95 در ساعاتی در روز می توانند از این خانه دیدن نمایند.

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدهای دبی,جاذبه های گردشگری دبی,جاذبه های توریستی دبی,بهترین جاذبه های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: