هتل های خوب استانبول ترکیه
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل آنتیک استانبول ترکیه پنج ستاره

هتل آنتیک استانبول ترکیه

هتل آنتیک استانبول ترکیه هتلی که در منطقه بایزید ساخته شده است. هتل با مرکز شهر 1 km و با فرودگاه آتاتورک 16 km فاصله دارد. این هتل از 194 اتاق مجهز و تمییز تشکیل شده است که دارای 6 سوییت، 9 اتاق سه نفره ، 22 اتاق دو نفره، 37 اتاق کانکت و 14 اتاق یکنفره می باشد. هتل دارای صرافی می باشد که مسافران تور ترکیه فروردین 95 در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهند. همچنین فروشگاهی در هتل وجود دارد که می توانید مایحتاج و سوغاتی تهیه نمایید.امکانات دیگر هتل مجهز به اینترنت وایرلس , رستوران با غذاهای متنوع , سرویس شبانه روزی , مجهز به سیستم تهویه , ترانسفر ویژه فرودگاه , اتومبیل برای کرایه و دیگر امکاناتی که برای رفاه مسافران تور ترکیه بهار 95 فراهم شده است.

هتل آنتیک استانبول ترکیه

 

هتل آلزر استانبول ترکیه سه ستاره

هتل آلزر استانبول ترکیه

هتل آلزر استانبول ترکیه در روبروی مسجد کبود ساخته شده و سال 2008 دوباره سازی شده است. هتل از شش طبقه که 22 شامل 22 اتاق می باشد تشکیل شده است . هتل 50 متر با وسایل نقلیه شهری فاصله دارد . هتل آلزر استانبول ترکیه به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. در هتل صرافی وجود دارد که برای مبادلات ارزی در کمترین زمان مهیا شده است. سرویس پذیرش هتل به صورت شبانه روزی می باشد. این هتل مجاور دریای مرمره می باشد.هتل آلزر استانبول ترکیه دارای امکاناتی مانند : رستوران با منوی غذای متنوع و خوشمزه , مجهز به سیستم تهویه , اینترنت , لباسشویی و خشکشویی و اتوشویی برای آراستگی مسافران تور ترکیه نوروز 95 , خدمات نگهداری از اطفال و دیگر امکاناتی که برای مسافران عزیز تور ترکیه تعطیلات بهار 95 در نظر گرفته شده است.

هتل آلزر استانبول ترکیه

هتل آلزر استانبول ترکیه

 

هتل آلاهان ترکیه سه ستاره

هتل آلاهان ترکیه

هتل آلاهان ترکیه هتلی سه ستاره می باشد که در منطقه آکسارای قار گرفته است که با ساحل فقط 10 دقیقه فاصله دارد . هتل آلاهان ترکیه از 64 اتاق تمییز و مرتب تشکیل شده است. هتل سیصد متر از ایستگاه تراموا فاصله دارد. این هتل به اینترنت رایگان نیز مجهز می باشد.سرویس پذیرش هتل آلاهان ترکیه شبانه روزی است. از جاذبه های ترکیه مسجد کبود ، موزه توپکاپی و مسجد ایاصوفیه به هتل آلاهان ترکیه نزدیک می باشد. از دیگر امکانات هتل فروشگاه برای خرید مایحتاج و سوغاتی , سالن بدنسازی , اتاق ماساژ , صندوق امانات , کافی شاپ , خدمات لباسشویی و خشکشویی که مسافران تور ترکیه بهار 95 در مدت زمان اقامتشان هم آراسته و مرتب باشند.

هتل آلاهان ترکیه

هتل آلاهان ترکیه

 





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب استانبول ترکیه,هتل های خوب ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: