رستوران های معروف دبی
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران گلستان دبی

یکی از بهترین رستوران تور دبی تابستان 97های ایرانی دبی، رستوران گلستان می باشد که بسیار مورد توجه مسافرین و گردشگران تور دبی می باشد. این رستوران غذاهای اصیل ایرانی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب آماده پذیرایی از مسافرین عزیزتور دبی اردیبهشت 97 می باشد.

فضا و معماری داخلی این رستوران تاریخی و سنتی می تور دبی بهار 97باشد که بسیار دلنشین است. مسافرین عزیز می توانند به همراه خانواده و دوستان خود اوقاتتور دبی فروردین 97 خوبی را سپری کنند.

 

 

رستوران گلستان دبی

 

رستوران گلستان دبی


رستوران شهرزاد دبی

یکی از بهترین و مجلل ترین تور دبی تابستان 97رستوران های ایرانی در دبی رستوران شهرزاد می باشد که با دکوراسیون و معماری متفاوت خود نقش به سزایی دتور دبی اردیبهشت 97ر القای فرهنگ ناب ایرنی دارد. ایده این رستوران بر اساس قتور دبی تابستان 97صه های هزار و یک شب و دختر قصه گو آن، شهرزاد می باشد.

منوی این رستوران بسیار متفاوت بوده و بهترین غذاها را با بهتری کیفیت برای گردشگران تور دبی سرو می کند. گفتنی است که رستوران شهرزاد از معدود رستوراتور دبی بهار 97ن هایی است که دارای جایزه بهترین رستوران را در شهر دبی دریافت نموده است. مسافرین عزیز می توانند در فضای متفاوت در کنار موسیقی زنتور دبی فروردین 97ده شبی خاطره انگیز را تجربه نمایند.

 

 

رستوران شهرزاد دبی

 

رستوران شهرزاد دبی


رستوران ژاپنی زوما دبی

یکی از بهترین رستوران های دبی که در سال 2010 جز 100 رستوران برتر بوده است رستوران زوما متور دبی بهار 97ی باشد که بهترین غذاهای ژاپنی و دریایی را با قیمتی نسبتا گران عرضه می کند. این رستوران دارای 2 طبقه است کهتور دبی تابستان 97 طبقه اول مختص رستوران و سرو غذا می باشد و نیز طبقه دوم مختص نوشیدنی های مختلف می باشد.

یکی از ویژگی های این رستور دبی اردیبهشت 97توران سرو غذاها در ظروف متفاوت و عجیب است که نظر بسیاری از توریستان و گردشگران تور دبی را به خود جذب کرده است. مسافرین عزیز که علاقه مند به حس تجربه ای متفاوت هستند می توانند به این رستوران بیایند وتور دبی فروردین 97 لذت ببرند.

 

 

رستوران ژاپنی زوما دبی

 

رستوران ژاپنی زوما دبی


رستوران ایران زمین دبی

یکی از بهترین رستوران و کافه های ایرانی و فارسی در دبی، رستوران ایران زمین است که دو وعده صبحانه و نهار را میزبان گردشگران و مسافرین تور دبی می باشد. این رتور دبی فروردین 97ستوران در سه شعبه در سطح شهر دبی انواع نوشیدنیتور دبی تابستان 97 ها، دسر ها و غذاهای ایرانی با بهترین کیفیت عرضه می کند.

میهمانان عزیز می توانند سفارش خود را در میحیط بسته و باز این رستوران میل نماین و از غذای خود لذت ببرند. غذاهای رستور دبی بهار 97توران کافه ایران زمین نسبتا گران می باشد اما به غذاها و محیط آن می ارزدو مسافرین عزیز تور دبی می توانند روز خوبی راتور دبی اردیبهشت 97 در این رستوران سپری نمایند.

 

 

رستوران ایران زمین دبی

 

رستوران ایران زمین دبی





:: برچسب‌ها: رستوران های معروف دبی,رستوران گلستان دبی,رستوران شهرزاد دبی,رستوران ژاپنی زوما دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 45662
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: