هتل های دو ستاره کیش
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش یکی از هتل هاتور کیش تابستان 97ی 2 ستاره جزیره است. این هتل درست در مقابل بازار مروارید قرار دارد و به بازارهایی نظیر زیتون، هایپر مارکت و مرکز تجاری بسیار نزدیک است و موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد. هتل دارای 64 باب اتاق است که امکاناتی نظیر مینی بار غیر رایگان، صبحانه، سرویس فرتور کیش بهار 97نگی و تهویه مطبوعتور کیش اردیبهشت 97 دارد. رستوران هتل با منوی انتتور کیش فروردین 97خابی و ظرفیت 100 نفر انواع غذاهای ایرانی و دریایی را برای مهمانان تور کیش سرو می کند. هتل نزدیک به ساحل است و با چند دقیقه پیاده روی می توان به ساحل رسید. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور کیش می توان ترانسفر رایگان، لاندری، روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ، سالن کنفرانس، آنتن مرکزیتور لحظه آخری کیش و فضای سبز اشارتور کیش خرداد 97ه کرد.

 


هتل آرامش کیش

هتل 3 ستاره آرامش کیش در بلوار دریا جزیره واقع شده است. هتل نوساز اتور کیش خرداد 97ست و در سال 1390 ساخته شده است. دسترسی هتل به مراکز خرید جزیره بتور لحظه آخری کیشسیار خوب است به طوری که پیاده می توانید به بازارهای زیتون و ونوس برتور کیش تابستان 97وید. هم چنین در نزدیکی اسکله تفریحی جزیره قرار دارد. هتل دتور کیش بهار 97ر 4 طبقه ساخته شده و دارای 67 اتاق است که شامل اتاق های دو تا پنج تخته است و برای مهمانان تور کیش دارای امکانات اینترنت، صندوق امانات، صبحانه، سیستم تهویه، یخچال و تلویزیون هستند. رستوران هتل در طبقه اول قرار دارد و با ظرفیت 135 نفر و منویتور کیش فروردین 97 انتخابی انواع غذاهای ایرانی را سرو می کند. هم چنتور کیش اردیبهشت 97ین کافی شاپگ هتل در لابی قرار دارد. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور کیش می توان به ترانسفر فرودگاهی رایکان، پارکینگ رایگان، فضای سبز، امکانات برای معلولین، روم سرویس، رنت ماشین، لاندری و پذیرش 24 ساعتتور کیش خرداد 97ه اشاره کرد.

 


 

هتل قاصدک کیش

هتل یک ستاره قاصدک کیش در بلواتور کیش تابستان 97ر دریا جزیره واقع شده است. هتل دارای اتاق های دو تا پنچ تخته است که برای مسافران تور کیش دارای امکانات یخچالتور لحظه آخری کیش، تلویزیون، سرویس ایرانی و اینترنت است. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است و بازار های جزیره تور کیش اردیبهشت 97کیش نظیر بازار زیتون، مرکز تجاری و بازار ونوس نزدیک است. هم چنین نزدیک دیدنی های کیش مانند اسکله تفریحی و پارک دلفینها قرار دارد. تمیزی اتاق ها، برخورد خوب کارکنان و قیمت ارزان هتل از جمله نکات مثبتی به شتور کیش بهار 97مار می رود که مورد توجه گردشگران تور کیش قرار گرفته است. از دتور کیش فروردین 97یگر امکانات هتل می توان لابی، رستوران، کافی شاپتور کیش خرداد 97، تاکسی سرویس و نمازخانه را نام برد.

 


هتل ستاره کیش

هتل 2 ستاره ستاره کیش در زمینی به مساحت 9640 متر و در میدان سیری واقع شده است. هتل به صورت هتل آپارتمان بوده و اقامت مهمانان تور کیش در ویلاهایی که در نوار ساحلی قرار دارند صورت می پذیرد. فاصله هتل تا مراکز ختور کیش تابستان 97رید مانند بازارهای پردیس 1 و 2 و هم چنین جاذبه هتور کیش اردیبهشت 97ای گردشگری مانند شهر باستانی حریره، پارک دلفینهتور کیش بهار 97ا و باغ پرندگان بسیاتور کیش فروردین 97ر کم است. در محوطه ی هتل آلاچیق هایی برای استراحت وجود دارند و هم چنین یک کافی شاپ رو باز کتور کیش خرداد 97ه در آن نوشیدنی و دسر های خوش طعم سرو می شود. از دیگ امکانات این هتل برای مسافران تور کیش می توان به رستوران، لابی، پارکینگ، فضای سبز، صندوق امتور لحظه آخری کیشانات و تاکسی سرویس اشاره کرد.

 

 


هتل آرامیس کیش

هتل 4 ستاره آرامیس کیش در زمینی به مساحت 7000 متر مربع در بلوار رودکی کیش واقع تور کیش تابستان 97شده است. این تور کیش فروردین 97 هتل در موقعیت مکانی خوبی نسبت تور کیش بهار 97 به بازار ها و مراکز خرید نظیر بازار های پردیس 1 و 2، پانیذ و هایپر مارکت قرار دارد. هم چنین جاذبه ها و مناطق دیدنی کیش مانند پارک دلفینها، باغ پرندگان، شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره نزدیک است. هتل دارای 4 طبقه و 64 اتاق است که اتاق های دو تخته دبل، دو تخته توئین ، سه تخته و چهار تخته است که برای مهمانان تور کیش دارای امکانات مینی بار غیر رایگان، سرویس فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، صتور کیش اردیبهشت 97بحانه و صندوق امانات است. رستوران آرامیس واقع در لابی هتل با ظرفیت 200 نفر انواع غذاهای ایرانی خوشمزه را به صورت منوی انتخابی سرو می کند. دیگر امکانات ارائه شده به مسافران تور کیش عبارت از لابی، فضای سبز، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ تابتور کیش خرداد 97ستانه، کافی شاپ لابی، چایخاتور لحظه آخری کیشنه سنتی، پارکینگ رایگان، گشت سیاحتی جزیره و لاندری است.

 





:: برچسب‌ها: هتل های دو ستاره کیش,هتل پانیذ کیش,هتل آرامش کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: