بهترین تفریحات آنتالیا
نوشته شده توسط : یوسفی

قصر توپکاپی

در قرن 15 میلادی تور استانبول بهار 97 سلطان محمد دوم معروف به سلطان محمد فاتیح پس از فتح استانبول سابق که قسطنطنیه نام داشت دستور ساخت این قصر را داد که در آن توپ های جنگی بسیاری نگه داری می کردند. این کاخ فضایی به انداره 700 هتور استانبول فروردین 97زار متر مربع دارد. در گذشته به مدت 400 سال این قصر مرکز ادرای، تحصیلی و هنری بود. امروزه این کاخ یکی از جذاب ترین آپار تاریخی استانبول می باشد که یالانه میلیون ها توریست را به خود جذب می کنتور استانبول اردیبهشت 97د.

مسافرین عزیز تور استانبول که قصد بازدید از این قصر را دارند باید حداقل 4 الی 5 ساعت از وقت خود را برای بازدید و گردش در این قصر اختصاص دهند. این قصر از چندین اتاقريال حرامسرا، آشپزخانه و فضای سبز و باز تشکیل شدتور استانبول اردیبهشت 97ه است.

مسافرین و گردشگران عزیز برای بازدید از کاخ و موزه تمام روز های هفته به جتور استانبول خرداد 97ز پنج شنبه ها از 9 صبح تا 7 بعد از ظهر می توانند به قصر توپکاپی مراجعه نمایند.

 

 

قصر توپکاپی

 

قصر توپکاپی

 


بازار بزرگ استانبول

یکی ار مکان های جذاب براتور استانبول بهار 97ی هر توریستی بازار های بزرگ آن شهر می باشد. کشور ترکیه یکی از کشورهایی است که بازار های زیاد و مناسبی دارد که هر ساله میلیون ها توریست را به خود جذب می کند. بازار بزرگ استانبول که به زبان محلی و تتور استانبول فروردین 97رکی به بازار کاپالی چارشی معروف است. این بازار یکی از بازار های سرپوشیده این شهر می باتور استانبول اردیبهشت 97شد. 

قدمت این بازار به قرن 15 میلادی بر می گردد و به عنوان مکانی تاریخ در این تور استانبول خرداد 97 شهر نیز معرفی می شود. در این بازار تمامی مایحتاج مسافرین عزیز تور ترکیهوجود دارد و خریدی لذت بخش را برای آنها رقم خواهتور استانبول اردیبهشت 97د زد.

 

 

بازار بزرگ استانبول

 

بازار بزرگ استانبول

 


بالن سواری در کاپادوکیا

بالن سواری بر فراز شهر کتور استانبول بهار 97اپادوکیا حسی متفاوت توام با آرامش و هیجان است. شهر کاپادوکیا یکی از شهرهای ترکیه می باشد که به زیباترین شهر دنیا و مناسبترین مکان برای بالن سواری معروف است. این شهر دارتور استانبول فروردین 97ای صخره هایی است که بر اثز بارش باران و عوامل طبیعی فرسایش یافته و شگفتی های دیدنی را خلق کرده است که دیدنشان خالی از لطف نیست. یکی از روش های دیدن این زیبایی ها پرواز در آسمان است، با بالن هایی زیبا که به ظرفیت 14 الی 24 نفر را تحمل می کند. در بالن ها تور استانبول اردیبهشت 97خوراکی هایی به توریستان و مسافران تور استانبول و ترکیه می دهند که هیجان و لذتتور استانبول اردیبهشت 97 این پرواز یک ساعته را چند برابر میکند.  

بهترین زمان مناسب برای پرواز از ماه اپریل تا اکتبر است که آسمان صاف و شفاف است البته در ماه های زمستانی نیز با توجه به مناسب بودن شرایط جوی هوا بالن ها به پرواز در می آیند.لازم به ذکر است که حتما مسافران قبل از سوار شدن در بالن بیمه می شتور استانبول خرداد 97وند بنابراین پروازی امن خواهید داشت. 

 

 

بالن سواری در کاپادوکیا

 

بالن سواری در کاپادوکیا

 


مسجد ایاصوفیه استانبول

در بخش اروپایی استانبول درتور استانبول بهار 97 محله ای پر رفت آمد و مراکز خرید و دیدنی های توریستی، مسجد ایاصوفیه واقع شده است در همسایگی آن مسجد سلطان احمد که یکی دیگر از جاذبه های توریستی استانبول استتور استانبول فروردین 97،همچنین کاخ توپکاپی نخستین کاخ پادشاهان عثمانی می باشند.

در سال 404 میلادی طی اشوب های بسیار این مسجد سوخت و دتور استانبول اردیبهشت 97ر قرن 6 میلادی بازسازی شد. بعد از جنگ های بسیار عثمانی تور استانبول اردیبهشت 97 ها توانستند قسطنطنیه (نام استانبول در آن زمان) را فتح کرده و نامش را به اسلامبول تغییر دهند و نام کلیسای هاجیا سوفیا را به مسجد ایا صوفیه تبدیل کنند.

با پرپایی جمهوریه ترکیه توسط آتاترک نام اسلامبول به استانبول تغییر یافت. در معماری این بنا که تشکیل شده از 4 ستون بزگ و باشکوه که شبیه به پای فیل است و 4 طاق که مسجد را بالا نگه داشته و گنبدی بزرگ که بر روی ستون ها قرار گرفته است همچنین 40 پنجره که نور خورشید را به داخل منعکس می کند، جلوه ی با شکوه و زیبایی خلق کرده است.

مسافران تور ترکیه در تمامی ایام هفته قادر به بازدید از این تور استانبول خرداد 97مسجد هستند. 

 

 

مسجد ایاصوفیه استانبول

 

مسجد ایاصوفیه استانبول

 





:: برچسب‌ها: بهترین تفریحات آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,قصر توپکاپی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 618
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: