جنگل خودکشی در ژاپن
نوشته شده توسط : یوسفی

جنگل خودکشی در ژاپن

جنگل آئوکیگاهارا در شمال غربی کوه فوجی قرار دارد که وسعت آن به 35 کیلومتر مربع می رسد، جنگلی اسرار آمیز که عده زیادی به قصد خود کشی به آن می روند. کشور ژاپن هرساله آمار بسیار بالایی از خودکشی دارد و این فرهنگ از مراسم مذهبی «هاراکیری» سامورایی ها آغاز شده که برای حفظ افتخار و غرور خود طی این مراسم خودکشی می کردند. اما امروزه دلایل دیگری چون جامعه گریزی و استفاده بیش از حد از اینترنت را بیان می کنند.با سایت جامع گردشگری تور کیش همراه شوید.

جنگل خودکشی در ژاپن

این جنگل در تاریخ و فرهنگ ژاپن به عنوان جایگاه شیطان یا ارواح معرفی شده و مهم‌‌ترین دلیل نامیدن آن به عنوان جنگل خودکشی، آمار بالای افرادی است که وارد جنگل می‌شوند و هرگز برنمی‌گردند.  افراد زیادی برای خودکشی به این جنگل رفته‌اند و هر سال بر تعدادشان افزوده می‌شود. حقایق و داستان‌های زیادی درباره جنگل خودکشی نقل می‌شود.

جنگل خودکشی در ژاپن

آقای زوسا هایانو زمین شناس و محقق بیش از سی سال است که درباره این جنگل تحقیق می کند و حتی او هم نتوانسته است دلیل خوبی برای این رغبت عمومی بیابد. در ورودی این جنگل تابلویی وجود دارد که از افرادی که میل به خودکشی دارند می خواهد قبل از هرکاری به خانواده شان فکر کنند. پس از ورود به جنگل مردی را می بینند که ادعا می کند تنها آنجا اردو زده و از طبیعت استفاده می کند. این مرد قصد خودکشی ندارد و چهره مردم می تواند تشخیص دهد که آنها برای این تمایل آمده اند یا خیر ، سپس با آنها صحبت می کند و تلاش می کند تا به فرد انگیزه بدهد و او را از تصمیمش باز دارد.

جنگل خودکشی در ژاپن

متداول‌ترین روش برای خودکشی در این جنگل، حلق آویز شدن با طناب و بعد از آن خوردن سم یا مصرف بیش از حد داروهای کشنده است. در اصل مردمی که برای خودکشی به این جنگل می آیند برای یک مرگ حتمی می آیند. با تمام تلاش های دولت ژاپن برای جلوگیری از این اقدام بازهم سالانه بیش از 100 جنازه انسان از آن خارج می شود.





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جنگل خودکشی در ژاپن ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: