قیمت هتل بین المللی کیش
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش جزء هتل های لوکس و نوساز جزیره کیش به حساب می آید این هتل یکی از زیر مجموعه های هتل بین المللی مهدسا کیش بوده و در زمینی به مساحت 16000 متر مربع و در 14 طبقه ساخته شده است این هتل 5 ستاره دارای 336 اتاق و سوئیت شیک و راحت با امکانات رفاهی کامل آماده ی پذیرایی از میهمانان تور کیش شهریور 98 می باشد اتاق های این هتل شامل اتاق های ویژه، اتاق خانواده، سوئیت رویال و پرزیدنتال می شود اتاق های یک و دو نفره در این هتل  مجهز به سیستم هوشمندانه الکتریکی، مبلمانی شیک و سرویس بهداشتی می باشند. علاوه بر این تمامی طبقات همچنین رستوران هتل بین المللی در چشم انداز وسیع و زاویه دید غروب و دریا قرار گرفته است که این امر فضای دلنشینی را برای اقامت در این هتل فراهم کرده است.

 سوئیت پرزیدنتال هتل بین المللی کیش شرایط ویژه ای را برای مسافران فراهم آورده است این سوئیت در طبقه ی آخر هتل واقع شده است و دارای سالنی بزرگ، مبلمانی شیک و راحت و آشپزخانه ای مدرن و زیبا می باشد.

یکی دیگر از امتیازات این هتل در بین سایر هتل های کیش وجود امکانات تفریحی،  رستوران و کافی شاپ  این هتل است شما می توانید در رستوران این هتل انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را میل کنید و سفر دلپذیری را تجربه کنید. وجود استخر روباز، سونای خشک و بخار، ماساژ و سالن زیبایی با امکان سولاریوم و کافی شاپ ویژه ی بانوان در طبقه ی چهاردهم این هتل بین المللی سبب شده این هتل به عنوان هتلی ایده آل برای خانم ها به حساب بیاید.

امکانات هتل بین المللی کیش

همانطور که پیشتر اشاره شد این هتل 5 ستاره به بهترین امکانات مجهز شده است از جمله امکانات این هتل می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • خدمات خانه داری
  • لاندری تمام اتوماتیک برای گردشگران تور کیش مرداد 98
  • روم سرویس 24 ساعته
  • پارکینگ
  • پاور سوئیچ

علاوه بر موارد عنوان شده هتل بین المللی کیش مکان مناسبی برای برگزاری جلسات و نشست های کاری به حساب می آید برای این منظور امکانات خاصی مانند تجهیزات سمعی و بصری، نور پردازی های عالی، اینترنت با سرعت بالا، پرده ویدئو و دیوارهای آکوستیک برای هتل در نظر گرفته شده است.

 موقعیت مکانی هتل بین المللی کیش

آدرس هتل بین المللی کیش : این هتل در تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا واقع شده است.

به دلیل موقعیت مکانی خوب هتل بین المللی کیش برای میهمانان تور لحظه آخری کیش شما می توانید در فاصله ی کمتر از ده دقیقه از هتل به مسیر پیاده روی ساحل برسید، علاوه بر این مراکز خرید بسیاری مانند ونوس و مریم در نزدیکی هتل قرار دارند، یکی دیگر از تفریحات مفرح در سفر به جزیره کیش بولینگ مریم است که در نزدیکی مرکز خرید مریم واقع شده است.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل بین المللی کیش,رزرو تور کیش,قیمت ارزان تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: