رستوران های مشهد
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران های مشهد

رستوران ایتالیایی ژون مشهد

رستوران ایتالیایی ژون تخصصی ترین مرکز غذاهای ایتالیایی در مشهده با منویی ۵۰ عنوانه .پخت غذاها به صورت اصیل ایتالیاییه و همه مواد اولیه روزانه تهیه میشه. نکته ممتاز این رستوران اینه که پاستاهای مصرفی در این رستوران تولید میشه و در واقع اختصاصیه. در تور مشهد پاییز 94 میتوانید از این رستوران زیبا و بهترین غذا های این رستوران استفاده نمایید.

رستوران ژون از شهروندان برای صرف غذایی خاص و لذیذ به همراه تخفیف 15 درصدی دعوت کرد. در این رستوران فست فود، ساندویچ و پیتزا بدون استفاده از سوسیس و کالباس به مشتریان عرضه می شود. این رستوران علاوه بر غذاهای خوشمزه و متنوع بهترین خدمات را به مهمانان خود عرضه میکند. این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور مشهد مهر 94 میگذارد.   

رستوران ایتالیایی ژون

رستوران ایتالیایی ژون

 

رستوران کوهسر مشهد

 

 مجتمع کوهسر که با طراحی خاص بر گرفته از معماری هخامنشی که روشنگر تاریخ ایران می باشد بنا گردیده و خود می تواند نشانگر اقتدار و گذشته تاریخی این مرز و بوم در چشم بیننده خصوصا توریست های بازدید کننده باشد .در تمامی سر درها و ورودی های سالن ها ، سر ستون ها نمادهای هخامنش کاملا  مشهود است . این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور مشهد مهر 94 میگذارد.

 

نکته حائز اهمیت این است که مجتمع کوهسر دارای مرتفع ترین رستوران شهر مشهد می باشد و با چشم اندازی زیبا به شهر مشهد موجبات فراهم شدن محیطی زیبا را برای بیننده فراهم میسازد.امید است که بتوان با ساخت  مجتمع کوهسر گوشه ای از بنای عظیم و تاریخی تخت جمشید و تمدن ایران را زنده و به جهانیان نشان داد . مسافران تور مشهد پاییز 94 میتوانند با رفتن به این رستوران زیبااز غذا های خوشمزه و با کیفیت استفاده نمایند.

 

رستوران کوهسر

رستوران کوهسر

مطالب مرتبط:

رستوران کوهسر مشهد

تور لحظه آخری مشهد





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: ارزان ترین رستوران های مشهد, رستوران های مشهد, رستوران های خوب مشهد, بهترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: