هتل پارمیدا کیش
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل پارمیدا یک هتل 4 ستاره است که در سال 1393 در مجاورت مرکز تجاری کیش احداث شده است و جزء هتل های نوساز جزیره کیش می باشد. هتل پارمیدا از موقعیت مکانی مناسب برخوردار است و مسافران تور کیش که در این هتل اقامت می کنند به راحتی می توانند به این مجتمع تجاری بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند. امکانات رفاهی این هتل استخر , جکوزی , کافی شاپ بیست و چهار ساعته , رستوران , اسپا , اینترنت در اتاق و ... می باشد. مسافران تور کیش می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

دیگر امکانات هتل پارمیدا کیش:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت در واحد ، باغ، مسیر پیاده روی، سالن همایش، سالن کنفرانس و...

 هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش


هتل 4 ستاره پارمیدا کیش

هتل 4 ستاره پارمیدا کیش


یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش هتل بین‌المللی پارمیس کیش می باشدکه در موقعیتی بسیار خوب و نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی و در میدان پردیس جزیره واقع شده است. اين هتل یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیرهکیش می باشد که هم دارا بودن امكاناتي چون:سالن بيليارد - استخر، سونا ، جكوزى - آرايشگاه مردانه و زنانه - كافى شاپ - كافى نت - فروشگاه - سالن همايش با ظرفيت 200 نفر- استفاده از اينترنت در اتاق و هم از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل و  پیشرو در میان هتلها میباشد. هتل پارميس داراى چهار رستوران مى باشد که دو رستوران آن با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى ،رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى خدمات رايگان هتل برای مسافران تور کیش شامل صبحانه و نهار به صورت بوفه، ترانسفر فرودگاهي رفت و برگشت، سرو ميوه و آب معدني در عصر، استخر و سونا و جكوزي و سرو چاي و قهوه در اتاق مي باشد.میهمانان تور کیش می توانند در این هتل از استخر و سونا و جکوزی به صورت رایگان برخوردار شوند.

امکانات هتل شامل:

رستوران، ماساژ، بیلیارد، اتاق بازی های کامپیوتری، کافی نت، پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل، استخر، سونا، جکوزی، صندوق امانات، آرایشگاه، آسانسور، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ و ... می باشد.

 هتل 5 ستاره پارمیس کیش

هتل 5 ستاره پارمیس کیش


هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش


نمایی از هتل پارمیس کیش

نمایی از هتل پارمیس کیش


تصویری از هتل 5 ستاره پارمیس کیش

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش , هتل 4 ستاره پارمیدا کیش , هتل 5 ستاره پارمیس کیش , هتلهای کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: