جاذبه های توریستی دبی
نوشته شده توسط : یوسفی

پارک فراری دبی

تور دبی پارک فراری

پارک فراری دبی در شهر ابوظبی ساخته شده است که بسیار بزرگ می باشد و علاقه مندان به ماشین های فراری می توانند به این پارک بروند و از ماشین سواری خود با فراری لذت ببرند. مسافران تور دبی پاییز 94 که علاقه مند به ماشین های فراری هستند پارک فراری دبی را از دست ندهند. پارک فراری  بزرگترین پارک موضوعی در تمام دنیا برای فراری می باشد که مورد توجه توریستهای تور دبی تعطیلات پاییز 94 چون پرسرعت ترین ترن هوایی دنیا با سرعت 150 مایل در ساعت , پارک مسابقه با ماشین های فراری برای کودکان , شبیه سازیهای سرعت با انواع مختلف اتومبیل های فراری که گردشگران می توانند آن را لمس کنند و... در این پارک 40 هکتاری وجود دارد. مسافران تور دبی آبان 94 و توریست ها که علاقه مند به اتومبیل فراری هستند می توانند یک روز کامل را در پاک فراری (ferrari world) سپری کنند و لحظات خوب و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 تور دبی پارک فراری

 

پارک واندرلند دبی

 تور دبی پارک واندرلند

یکی از جاذبه های گردشگری تور دبی پاییز 94 پارک واندرلند دبی  می باشد. این پارک به سه منطقه مجزا تقسیم شده است: پارک تفریحی , منطقه غواصی فوجی فیلم و قسمت سوم آن خیابان می باشد. این پارک نزدیک روستای البوم و کریک پارک می باشد که یک منطقه توریستی و نزدیک القرهود می باشد.

 

تور دبی پارک واندرلند

 

پارک آبی و منطقه غواصی هر روزاز ساعت 10 صبح الی 7 بعدازظهر و پارک تفریحی از ساعت 10 صبح الی 4 بعدازظهر آماده خدمت گذاری به گردشگران و مسافران تور دبی تعطیلات پاییز 94  می باشد. لازم به ذکر است که روزهای چهارشنبه مخصوص بانوان است.

 

تور دبی پارک واندرلند

 

مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی دبی , جاذبه های گردشگری دبی , دیدنی های دبی , مکانهای دیدنی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: