بازارهای قشم
نوشته شده توسط : یوسفی

بازار سیمرغ فشم جز بازارهای جدید قشم می باشد که این ساختمان شامل 4 طبقه است که در قسمت زیرزمین 24 واحد انباری موجود می باشد و در طبقه اول 71 واحد تجاری جود دارد و  طبقه دوم این مرکز خرید دارای امکانات بسیاری برای گردشگران تور قشم آبان 94 می باشد از جمله رستوران ، کافی شاپ ، سالن بیلیارد و . . .  ما به مسافران تورقشم پیشنهاد میکنیم برای خرید این مرکز تجاری را از قلم نیندازند.

 


بازار نخل زیتون قشم دارای دو فاز است که در زمینی به مساحت 74 هزار متر مربع ساخته شده است. فاز اول این بازار متشکل از 72 واحد تجاری و اداری می باشد. فاز دوم آن متشکل از فضایی اقامتی , خدماتی , تجاری و فضای تفریحی برای تور قشم پاییز 94 است. این فاز دارای 40 مغازه , چهل و پنج واحد اداری , 35 هتل سوئیت مجهز می باشد. گردشگران تور قشم آذر 94 در این مرکز خرید می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند.

تور قشم بازار زیتون

 

بازار بین المللی ستاره قشم

بازار بین المللی ستاره قشم در سال 1376 تاسیس شد. این بازار دارای 641 واحد تجاری در 3 طبقه تجاری و امکاناتی برای تور قشم ویژه تعطیلات آبان 94  شعب بانک های سپه ،  صادرات، ملی , موزه حیوانات تاکسی درمی،  واحدهای فروش برگ سبز، بازی های رایانه ای ، رستوران سنتی، سالن مخصوص بیلیارد،  فست فود، کافه تریا،  آرایشگاه زنانه و مردانه و مجهز به پله برقی، سیستم پیجینگ، سیستم تهویه هوای مرکزی،  نمازخانه و دارای نمایندگی محصولات شوارتسکلف آلمان، آرکانسیل، نیوا، کلیون، آرکون، آیوا، سامسونگ، جی وی سی –ال جی –سونی - تفال –  فیلیپس و....است.

 

مطالب مرتبط:





:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: