دیدنی های کیش
نوشته شده توسط : یوسفی

این پارک زیبا در قسمت شمالی و شمال غربی کیش واقع شده است . اسکله تفریحی میرمهنا نیز در این پارک واقع شده است که این اسکله باعث شده این پارک به دو بخش مجازی فاز یک (از مسجد خاتم تا اسکله ماهیگیری) و فاز دو ( بعد از اسکله ماهیگیری تا میدان جاسک) تقسیم شود . فاز یک پارک به مساحت حدود 41 هزار متر مربع با مسیرهای پیاده روی و دوچرخه ، آلاچیق ها و محل های پخت کباب و پارکینگ پذیرای گردشگران تور کیش می باشد ، نمازخانه ساحلی ، بازار عرب ها ، کتابخانه عمومی ، بازار ماهی فروشان  ، بوفه و چایخانه قرار دارد .

پارک ساحلی میرمهنا کیش

 پارک ساحلی میرمهنا کیش

اسکله آن نیز در سال 1385 ساخته شده است که در طول اسکله چهار پلکان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای دریا وجود دارد . گردشگران تور کیش می توانند اوقات خوشی را در این پارک سپری کنند .


این پارک زیبا در قسمت جنوب شرقی کیش قرار گرفته است و در مجاورت با هتل مارینا ، هتل سیمرغ و مجموعه دلفیناریوم کیش واقع شده است . این پارک در زمینی به مساحت 15000 متر مربع و در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری احداث شده است . در این پارک فضاهايي جهت بازي كودكان مانند : پارك لوله و فضاهاي ورزشي مانند : زمين بدمينتون ، پينگ پنگ ، پيست اسكيت ، مسيرهاي پياده و دوچرخه وجود دارد . و گردشگران تور کیش می توانند در این پارک اوقات خوشی را سپری کنند .

پارک ساحلی سیمرغ کیش





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک ساحلی سیمرغ کیش , پارک ساحلی میرممهنا کیش , پارک ساحلی در جزیره کیش , پارک ساحلی های کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: