نوشته شده توسط : یوسفی

هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی در شمار هتل های 5 ستاره مالزی قرار دارد. اين هتل داراي 90 اتاق شیک و تمیز مي باشد. در هتل اتاق جلسه کاملا مجهزی قرار دارد و اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در هتل تعبیه شده است. داشتن فروشگاه های متعدد از امتیازات هتل محسوب می شود. سوئت های مخصوص تازه عروس ها نیز در این هتل وجود دارد تا خاطره ای فراموش نشدنی را برای زوج های جوان به ارمغان بیاورد. این هتل هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور مالزی را به خود جلب می نماید.

از امکانات هتل لون پاین پنانگ مالزی می توان به : مرکز بدنسازی ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم  ، صرافي ، سرویس نگهداری از کودکان ، اتاق های بازی های کامپیوتری و ... اشاره کرد. 

 هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی - Hotel Jen Penang - که قبلا با نام هتل تریدرز معروف بوده است در شمار هتل های 4 ستاره مالزی قرار دارد و از هتل های خوب پنانگ محسوب می شود. این هتل در مرکز Georgetown در مجاورت ساختمان KOMTAR بنا شده است. همچنین این هتل در نزدیکی مرکز خرید Prangin واقع شده است از این رو برای گردشگران تور مالزی که قصد خرید دارند گزینه خوبی به شمار می آید. اتاق ها و سوئیت های این هتل به سبک خاصی طراحی شده اند و به شهر مشرف هستند. تمام اتاق ها دارای تلویزیون می باشند. در رستوران های هتل انواع غذاهای بین المللی برای مسافران تور مالزی سرو می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی پنانگ ۵ دقیقه می باشد. کارکنان این هتل به زبان های چینی، مالایی، ژاپنی و انگلیسی تسلط دارند.

از امکانات هتل می توان به استخر در فضای باز, اتاق ماساژ, سونا, اینترنت بی سیم در لابی هتل, امکان صرف صبحانه در اتاق, دو رستوران , پارکینگ رایگان برای میهمانان تور مالزی , سوئیت خانوادگی, اتوشویی, پذیرش ۲۴ ساعته, سوئیت عروس, فکس و کپی, سالن برگزاری جلسات, آسانسور, محوطه مخصوص سیگار کشیدن, سیستم تهویه, فروشگاه, مرکز تجاری, پرستار بچه, امکانات ویژه معلولین, صرافخانه, گشت شهری, آرایشگاه و ... اشاره نمود.

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی از جمله هتل های 5 ستاره مالزی به شمار می آید. این هتل از موقعیت جغرافیایی بسیاری خوبی برخوردار است و در منطقه مثلث طلایی کوالالامپور در نزدیکی برج های دوقلوی پتروناس قرار گرفته است از این رو گزینه ایده آلی برای گردشگران تور مالزی محسوب می شود.  این هتل تا بسیاری از مراکز خرید مالزی نظیر سونگی وانگ تنها 5 دقیقه فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور حدود 45 دقیقه رانندگی زمان می برد. اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون های صفحه تخت و پخش دی وی دی , آشپزخانه مجهز شامل یک ماشین مایکروویو، توستر و لباسشویی و ... می باشند.

از امکانات هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی می توان به مرکز تناسب اندام , ماساژ , استخر در فضای باز , سونا  , اتاق جلسه و ضیافت , خشکشویی , صرافی , کرایه ماشین , پارکینگ خصوصی رایگان , فکس و کپی , اینترنت رایگان در فضاهای عمومی آن , اتاقهای پاک و بدون سیگار , گاوصندوق اشاره کرد. مسافران تور مالزی می توانند از این امکانات به صورت رایگان بهره ببرند و سفری به یاد ماندنی و خاطره انگیز را در این هتل تجربه نمایند. 

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

 هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی , بهترین هتل های مالزی , ارزان ترین هتل های مالزی, مجلل ترین هتل های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

بازار مرکزی مالزی

پنجاه سال پیش این بازار میدان تره بار شهر کوالالامپور بوده و امروزه بصورت بنایی کلاسیک با سبکی خاص در آمده و محل فروش صنایع دستی و کارهای هنری است . گردشگران تور مالزی با بازدید از این بازار ، علاوه بر آشنایی با قسمتی از فرهنگ و هنر مالزی تولیدات عرضه شده در این بازار را که جنبه یادبود و سوغاتی دارند با قیمتهای مناسب خریداری نمائید .تور مالزی پاییز 94


 

موزه اسلامی مالزی :

تاریخ جذاب اسلام در مالزی در موزه هنرهای اسلامی به نمایش گذارده شده است، که یکی از بهترین مجموعه‌های هنر اسلامی در جهان است. بنای موزه خود مملو از جزئیات زیبای معماری اسلامی است و گالری‌های موزه انواع فرش، اشیاء گوناگون، کاشی و سرامیک، جواهرات، اسلحه‌ها، نسخ خطی و قرآن‌ها، و پارچه‌ها را به نمایش گذارده‌اند. موزه همچنین بخش‌هایی برای معرفی معماری اسلامی و همچنین هنر چین و هند دارد. دیدنی‌های جذاب موزه شامل بازسازی یک اتاق دوره عثمانی، طلاکاری‌ها و جواهرات و ماکت مساجد معروف در سراسر گیتی است.تور مالزی آذر 94مجموعه همچنین شامل یک رستوران با غذاهای خاورمیانه‌ای و یک فروشگاه بی‌نظیر از آثار هنری اسلامی با کیفیت بسیار عالی است. که گردشگران تور مالزی می توانند با تهیه بلیط از این موزه دیدن فرمایند .


 

پولا ردانگ مالزی

پولا ردانگ مالزی

پولا ردانگ در 45 کیلومتری ساحل کوالا ترنگانو قرار گرفته است و در میان نه جزیره محافظت شده در دریای جنوب چین و خارج از ساحل ترنگانو، وسیع ترین جزیره به حساب می آید. آب های زلال و مناطق متعدد غواصی در این محدوده برای علاقه مندان به این ورزش فوق العاده جذاب و عالی می باشد. این آبهای زلال که در پارک آبی پولا ردانگ قرار گرفته است مملو از جانداران دریایی می باشد. تور مالزی آذر 94در ظهر، هنگامی که پرتوهای خورشید در دریا نفوذ خواهند کرد، رنگ های درخشان مرجان ها، شقایق ها و ماهی ها نمایان خواهد شد و منظره ای بی نظیر را فراهم خواهد آورد. 

دو کشتی به گل نشسته تاریخی که در آغاز جنگ جهانی دوم در اینجا غرق شده اند نیز در آبهای اطراف پولا ردانگ وجود دارند: .H.M.S. Prince of Wales و H.M.S. Repulse،  و محیط را برای اشغال مالایا توسط ژاپنی ها فراهم کرده اند. این جزیره بهشتی برای غواصی، شنا، پیاده روی در جنگل و قایقرانی فوق العاده است. بسیاری از گردشگران تورمالزی نیز از این رو به این جزیره خواهند آمد.تور مالزی پاییز 94ماهیگیری در شعاع 3.2 کیلومتری این جزیره ممنوع می باشد زیرا نام پولا ردانگ به عنوان یک پارک آبی ثبت گردیده است. همچنین در این جزیره نمی توان به جمع آوری مرجان ها و سایر جانداران دریایی پرداخت زیرا این کار به شدت ممنوع است. یک زمین گلف هم در محیطی بی نظیر در تفرجگاه برجایا وجود دارد.

گردشگران تورمالزی ماجراجویی در جزیره را می توانند با قایق سواری در یکی از اسکله های کوالا ترنگانو و مرانگ تجربه کنند. مدت زمان سفر تا ردانگ از کوالا ترنگانو حدود 1 ساعت و از مرانگ 50 دقیقه می باشد.

پولا ردانگ مالزی



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مالزی , جاذبه های توریستی مالزی , بهترین جاذبه های گردشگری مالزی , دیدنی های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

مرکز خرید مصطفی سنتر مالزی سنگاپور

تور مالزی مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور

مرکز خرید مصطفی سنتر مالزی سنگاپور در سال 1937 تاسیس شده و به صورت 24 ساعته مشغول فعالیت است تور مالزی آذر 94به همین جهت باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران تورمالزی شده است. در این مرکز خرید از لوازم الکترونیکی گرفته تا ساعت و لوازم آرایشی بهداشتی به فروش می رسد. در حقیقت در این مرکز خرید حراجی های بزرگ سنگاپور با بیشتر از 100 هزار عنوان در هر روز هفته مشغول فعالیت می باشند. گردشگران تورمالزی می توانند لوازم مورد نیاز خود را با ارزان ترین قیمت از مرکز خرید مصطفی سنتر تهیه نمایند.

 


 

 

مرکز خرید ان گی آن سیتی مالزی سنگاپور

 

تور مالزی مرکز خرید ان گی آن سیتی سنگاپور

 

مرکز خرید ان گی آن سیتی مالزی سنگاپور در قلب جاده اورچارد قرر گرفته است و دارای محوطه داخلی بسیار زیبایی می باشد. تور مالزی پاییز 94و قرار گرفتن این بازار وسط جاده باعث شده است که فضای بیرونی آن نیز دلنشین باشد. این مرکز خرید توسط فروشگاه تاکاشیمایا که در واقع گرداننده اصلی آن می باشد اداره می شود. در این مرکز خرید نام های تجاری مهم و مهوری مانند زارا , GUSEE و... به چشم می خورد. گردشگران تورمالزی می توانند در رستوران SANUR غذاهای اندوزی و در رستوران کریستال جید این مرکز خرید غذاهای چینی را نوش جان کنند. همچنین در این مرکز خرید گردشگران می توانند برای فرزندان خود از اسباب بازی های لگو (LEGO) بخرند. علاوه بر این در این مرکز خرید 130 فروشگاه دیگر مانند Chanel , Tiffany & co و... مشغول به فعالیت هستند و چندین رستوران زنجیره ای و بزرگترین کتاب فروشی آسیا نیز در این بازار وجود دارد. گردشگران تورمالزی در این مرکز خرید می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند و از گردش در این مرکز خرید لذت ببرند.

 


 

مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور مالزی

 

 تور مالزی مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور

 

مرکز خرید ویوو سیتی مالزی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید سنگاپور می باشد که بهترین مارک های دنیا اعم از گپ , ted baker و مارک های اسپانیایی مانند fc botiga , desigula و.... در این مرکز خرید به فروش می رسد. همچنین این مرکز خرید دارای بزرگترین مجموعه سینمایی شهر سنگاپور را دارد که متشکل از 15 پرده نمایش و 2100 صندلی و هم چنین پهن ترین پرده نمایش در آسیا می باشد تور مالزی پاییز 94به همین دلیل عنوان business  class را به خود اختصاص داده است. این مرکز خرید در زمینی به مساحت 139 هزار مترمربع در هاربر فرانت سنگاپور  ساخته و در سال 2006 فاز اول آن افتتاح شد. در یک ماه اول پس از افتتاح آن بیش از چهار میلیون نفر از این مرکز خرید دیدن کردند و از سال 2007 به بعد جشن آغاز سال نو در این مجموعه برگزارشد. اما آنچه که این مرکز خرید را منحصر به فرد می کند و باعث جلب نظر گردشگران تورمالزی می شود داشتن معماری خاص و بی نظیر آن , داشتن رستوران آل فرسکو در کنار یک تفرجگاه زیبای 300 متری , داشتن آمفی تئاتر در پشت بام , باغ روف گاردن برای پیاده روی , زمین بازی و آب نماهایی که باعث جلب توجه کودکان می شود و.... می باشد. جالب است بدانید که بعضی از افراد از این مرکز خرید برای پیک نیک استفاده می کنند. از دیگر ویژگی های این مرکز خرید می توان به دو رستوران بزرگ بین المللی با سرو انواع غذاهای خوش مزه ایرانی , داشتن پارکینگ اختصاصی با گنجایش 4000 ماشین , ایستگاه مونوریل در طبقه سوم آن و... اشاره کرد. گردشگران تورمالزی علاوه بر این ک می توانند بهترین مارک ای دنیا را در این مرکز خرید بیابند می توانند از فضای فوق العاده آن حتی برای تفریح و پیک نیک استفاده کنند.

 

تور مالزی مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مالزی, بهترین مراکز خرید مالزی, ارزان ترین مراکز خرید مالزی , مجلل ترین مراکز خرید مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

 هتل پارک رویال سرویسد کوالالامپور مالزی

هتل پارک رویال سرویسد کوالالامپور مالزی - Parkroyal Serviced Suites Kuala Lumpur - از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد از این رو برای مسافران و گردشگران تور مالزی گزینه بسیار خوب و هتلی ایده آل به شمار می رود. این هتل شامل 287 اتاق تمیز و راحت می باشد.

از امکانات تفریحی ورزشی هتل پارک رویال سرویسد کوالالامپور مالزی می توان به : جکوزی , استخر روباز و مرکز بدنسازی اشاره کرد که میهمانان تور مالزی می توانند به صورت رایگان از آن ها بهره ببرند.  قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته آماده ارائه خدمات و  پذیرش مسافران تور مالزی می باشد. این هتل با امکانات و خدمات عالی خود سفری راحت و آرامش بخش را برای میهمانان تور مالزی به ارمغان می آورد. همچنین در صورت نیاز مسافران ترانسفر فرودگاهی در اختیارشان قرار خواهد گرفت. گردشگران برای گردش نیز می توانند برنامه ی مناسب و خوب را از این هتل تور مالزی 94 تهیه نمایند.

هتل پارک رویال سرویسد کوالالامپور مالزی

هتل پارک رویال سرویسد کوالالامپور مالزی

 



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارک رویال سرویسد کوالالامپور مالزی,هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

مجتمع برجایا کوالالامپور مالزی

این مجموعه یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان است  و دارای یک شهر بازی سرپوشیده است و به دنیای کیهان معروف است.و مساحتی به اندازه چهار میلیون متر مربع دارد و بلندترین مجتمع تجاری محسوب می شود.در این مرکز تفریحی و تجاری استخر،زمین اسکیت و مکان مخصوص بازی کودکان وجود دارد.این مرکز تجاری دارای هزار مغازه شصت و پنج تریا و رستوران است و فروشگاه این مرکز بهترین لباسهای زنانه را به گردشگران تور مالزی عرضه میکند و نخستین سینمای دو و سه بعدی در این مکان تاسیس گردیده است

 

فروشگاه زنجیره ای کرفور مالزی

فروشگاه کرفور مالزی که در حد متوسط بین فروشگاههای جاسکو و جاینت است کیفیت اجناس در این مرکز بهتر از فروشگاه جاینت است.اما در این فروشگاه برندهای معروف پوشاک و لوازم آرایشی یافت نمی شود.یکی از بزرگترین فروشگاههای کرفور در مرکز خرید مید ولی واقع شده است یکی از بهترین محصولات که با کیفیت خوب به مسافران تور مالزی 94 ارائه می شود انواع ادویه جات به صورت باز و بسته بندی است و میتوانید با انواع ادویه جات آشنا شوید



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مالزی,بهترین مراکز خرید مالزی,ارزان ترین مراکز خرید مالزی,بازارهای مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی در شمار هتل های پنج ستاره مالزی قرار دارد این هتل موقعیت جغرافیایی خوبی را دارا می باشد و امکانات بی نظیری را به میهمانان خود ارائه می دهد از این رو مورد استقبال مسافران تور مالزی قرار گرفته است

این هتل شامل 210 اتاق شیک و مجلل می باشد. همچنین اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در هتل تعبیه شده است. در هتل يک صرافي وجود دارد. همچنین هتل دارای اتاق جلسه کاملا مجهزی نیز می باشد که در صورت درخواست مسافران تور مالزی 94 به آنها داده خواهد شد.

از امکانات هتل سایو جان کوالالامپور مالزی می توان به ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار اشاره کرد که تمامی این امکانات برای میهمانان تور مالزی رایگان می باشد . این هتل امکانات ویژه ای نظیر زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان را نیز برای کودکان شما فراهم کرده است تا هم برای خانواده ها و هم کودکان سفری آرام و لذت بخش را به همراه آورد. مسافران می توانند ساعت ها در باغ زیبای هتل به گردش بپردازند. 

علاقه مندان به ورزش نیز می توانند در طی این سفر همچنان به ورزش خود پرداخته و از امکانات ورزشی که هتل ارائه می دهد مانند تنیس، مرکز بدنسازی، زمین گلف، دوچرخه سواری، اسکواش استفاده نمایند. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران پذیرش می کند و آماده ارائه بهترین خدمات به مسافران تور مالزی می باشد تا اقامتی خوب و بی نظیر را برایشان به ارمغان آورد.

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی

 



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سایو جان کوالالامپور مالزی,بهترین هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی,مجلل ترین هتل های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 ساحل پورت دیکسون مالزی

 ساحل پورت دیکسون ( Port Dickson ) که به اختصار پی دی ( PD )  نامیده میشود معروفترین ساحل مجمع الجزایر مالزی در سواحل غربی می باشد و یکی از سواحل پر طرفدار است برای افراد و گردشگران تور مالزی 94 که می خواهند از شلوغی و گرما کوالالامپور فرار کنند. این ساحل تا کوالالامپور حدود یک ساعت فاصله دارد. این منطقه دارای خط ساحلی تقریبا صافی می باشد که تا 18 کیلومتر امتداد یافته است . سواحل آفتابی آن که با درختان نخل بلند و درخت های کاسواریان سایه دار احاطه گردیده و با امواج آرام تنگه مالاکا شستشو می یابد زیبایی این منطقه را دو چندان می کند .

سواحل تلوک کمانگ و بلولاگون در این منطقه برای گردشگران تور مالزی شناخته شده اند. تلوک کمانگ در 9 مایلی جاده ساحلی قرار دارد و یکی از طولانی ترین سواحل در پورت دیکسون است .نزدیکی پورت دیکسون به پایتخت کشور و امکانات اقامتی وسیع، آن را محلی برتر برای میزبانی کاری و تفریحی کرده است. مجموعه ای از اقامتگاه های 5 ستاره و کلبه های ییلاقی خصوصی خط ساحلی پورت دیکسون را احاطه کرده است از این رو اگر قصد اقامت در این ساحل را دارید نگران پیدا کردن جا نباشید، شما می توانید هتل هایی با قیمت های بسیار مناسب در نزدیکی این ساحل پیدا کنید . همچنین گدشگران تور مالزی میتوانند در کنار ساحل چادر برپا کنند و از بازی های آبی و ساحل آرام آن لذت ببرند. یک قلعه ی قدیمی به اسم Raja Jumaat که به قرن 19 تعلق دارد و بازسازی گردیده در 7 کیلومتری پورت دیکسون وجود دارد که گردشگران می توانند از آن هم دیدن نمایند.

مسیری که برای رفتن به ساحل پورت دیکسون از KL به مسافران تور مالزی 94 پیشنهاد می شود به شرح زیر است:

وارد اتوبان شمالی جنوبی شوید و از خروجی Port Dickson خارج شوید. بعد از Toll چراغ قرمز را سمت راست بپیچید و تابلوهای Port Dickson را دنبال نمایید، وارد اتوبان دیگری می شوید که از آن یا می توانید مستقیم به PD روید و هم به سمت Lukut خارج شوید

ساحل پورت دیکسون مالزی



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: ساحل پورت دیکسون مالزی,قشنگترین سواحل مالزی,مکان های تفریحی مالزی,جاذبه های گردشگری مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد