نوشته شده توسط : یوسفی

هتل 5 ستاره وو کرملین پالاس آنتالیا در زمینی به مساحت 75000 متر مربع و در ساحل لارا- کندو بنا شده است. این هتل 6 طبقه در مجموع از ۸۵۰اتاق تشکیل شده است. هتل وو کرملین پالاس ۲۰ دقیقه و حدود ۳۰ کیلومتر با آنتالیا فاصله دارد. هتل به اینترنت وای فای مجهز می باشد.

_وو_کرملین_پالاس_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل وو کرملین پالاس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، بار،خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صرافی، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، موج سواری، کانو، بولینگ، اسکواش، ماساژ، جکوزی، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، شیرجه، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان،اتاق بازیهای کامپیوتری، کاریوکی و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

_وو_کرملین_پالاس_آنتالیا_2.jpg

 

_وو_کرملین_پالاس_آنتالیا_3.jpg

 

_وو_کرملین_پالاس_آنتالیا_5.jpg

 

_وو_کرملین_پالاس_آنتالیا.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل 5 ستاره ونیزیا پالاس آنتالیا در سال 2003 میلادی در زمینی به مساحت 100000 متر مربع در منطقه کندو احداث شده است. این هتل در فاصله 15 کیلو متری فرودگاه آنتالیا و در 20 کیلو متری مرکز آنتالیا قرار گرفته است. این هتل در مجموع 536 اتاق و سوییت دارد.  

_ونیزیا_پالاس_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل ونیزیا پالاس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، آموزش شنا و غواصی، جت اسکی، پارک و سرسره آبی(کودکان و بزرگسالان)، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، حمام ترکی و بخار،باشگاه ورزشی، مرکز زیبایی و آرایشگاه، پزشک، جواهر فروشی، بوتیک، سوپر مارکت، عکاسی، چرم فروشی، کافی نت، سالن کنفرانس، دارت، زمین تنیس، مینی فوتبال، بیلیارد، پینگ پنگ، سالن ایروبیک، تیر و کمان، دوچرخه سواری و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_ونیزیا_پالاس_آنتالیا.jpg

_ونیزیا_پالاس_آنتالیا_5.jpg

_ونیزیا_پالاس_آنتالیا_3.jpg

_ونیزیا_پالاس_آنتالیا_2.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

درباره آنتاليا

يکي از شهرهای دیدنی وشهرهاي مهم ترکيه آنتاليا است که به عنوان بهشت گردشگری این کشور توصيف مي شود.آنتاليا در مکانی زيبا و طبیعی واقع شده است.کوههاي توروس پوشيده از درختان کاج دريای شفاف راکنار زده و به سواحل صخرهاي زيبا وخليج هاي پنهان شکل داده است. در اين مناطق زیبای تاريخي مهمی وجود دارد که زيستگاه و حیوانات و گياهان مختلفی است و در حال حاضر منطقه حفاظت شده به شمار مي رود. آنتاليامي تواند يک سفر خيال انگيز و خاطره سازی را برای مسافران تور آنتالیا بسازد.آنتاليا یکی ازپايتختهای توريستی ترکيه به شمار مي رود و مردم مهمان نواز آن هميشه آماده پذيرايی از گردشگران تور آنتالیا هستند. یکی از مناطق اصلی توريستی مديترانه منطقه زيبای آنتاليا میباشد.طول ساحل هاي آنتاليا با در نظر گرفتن ناهمواريهايش 650 کيلومتر و طول مستقيمش 500کيلومتر مي باشد عمق دريا در بخش هاي غربي ساحل آنتاليابه خاطر شيب تند کوههاي مشرف به اين قسمت ها بيشتر مي باشد.

TitanicBeach3.jpg

تاریخچه آنتالیا

معنای لغوی آنتالیا، سرزمین آتالوس می باشد و در زمان آتالوس دوم بنا شده است. این شهر پس از پایان پادشاهی «برقها»برای مدتی مستقل بوده و بعدها هم به دست دزدها افتاده است. در سال 77 قبل از میلاد این شهر توسط فرمانده سرویلمیوس ایسائوریکوس ضمیمه خاک روم گشت. در سال 67 قبل از میلاد به عنوان پایگاه اصلی نیروی دریایی یوپمئیوس درآمده بوده است. زیارت هادریانوس از این شهر باعث پیشرفت آن شد(130 بعد از میلاد). این شهر در زمان بیزانسها مرکز کلیسای جامع بوده و نامش آتالئیا بوده و بعد از تصرف ترکها پیشرفت بزرگی داشته است. علی رغم اینکه این شهر مدرن در زمان عتیق محل زندگی انسانها بوده است اما آثار به جای مانده از این دوره بسیار کم می باشد. یکی از این آثار به جای مانده از این دوره دیوار بلندی می باشد که قسمتی از آن به عنوان موج شکن بوده و شهر را از طوفانهای سهمگین حفظ می‌کرده است. دروازه مرمت شده هادریان این دیوار از اثرهای بسیار زیبای عهد عتیق محسوب می شود. علی رغم این که شهرهای عهد عتیق دارای معبد آگورا و آمفی تئاتر می‌باشد اما تاکنون ثبت مکانهای این نوع اثرها امکان پذیر نبوده استبخش کاله ایچی شهر ویران شده و باروهای اطراف آن به شکل نعل اسب می باشد. باروها اثر مشترک دوره های یونان باستان، روم باستان، بیزانس ها، سلجوقیان و عثمانی ها می باشد. باروها دارای 80 برج می باشند. در داخل باروها حدود 3000 خانه وجود دارد که شیروانیش با سفال پوشانده شده است. ویژگی های این خانه ها تنها با معماری تاریخی آن خلاصه نمی شود بلکه این خانه ها نوع زندگانی، سنتها و آداب و رسوم آن دوره‌ها را به بهترین شکل انعکاس می دهد. در سال 1972 سمتهای ایچ لیمانی وکاله‌ایچی شهر از سوی سازمان عالی معبدها و اثرهای قدیمی به عنوان منطقه تاریخی ثبت شده و مورد حفاظت قرار گرفته است. در آوریل سال 1984 به خاطر مرمت مجموعه کاله ‌ایچی آنتالیا سیب طلایی اسکارتوریسم از سوی اتحادیه نویسندگان توریسم بین المللی به وزارت فرهنگ اهدا شد.

DelphinDiva2.jpg

امروزه در بخش کاله‌ایچی انواع هتلها، پانسیونها، رستورانها و باروها ساخته شده است.معنای لغوی آنتاليا، سرزمین آتالوس می باشد و در زمان آتالوس دوم بنا شده است. این شهر پس از پایان پادشاهی «برقها»برای مدتی مستقل بوده و بعدها هم به دست دزدها افتاده است. در سال 77 قبل از میلاد این شهر توسط فرمانده سرویلمیوس ایسائوریکوس ضمیمه خاک روم گشت. در سال 67 قبل از میلاد به عنوان پایگاه اصلی نیروی دریایی یوپمئیوس درآمده بوده است. زیارت هادریانوس از این شهر باعث پیشرفت آن شد(130 بعد از میلاد). این شهر در زمان بیزانسها مرکز کلیسای جامع بوده و نامش آتالئیا بوده و بعد از تصرف ترکها پیشرفت بزرگی داشته است. علی رغم اینکه این شهر مدرن در زمان عتیق محل زندگی انسانها بوده است اما آثار به جای مانده از این دوره بسیار کم می باشد. یکی از این آثار به جای مانده از این دوره دیوار بلندی می باشد که قسمتی از آن به عنوان موج شکن بوده و شهر را از طوفانهای سهمگین حفظ می‌کرده است. دروازه مرمت شده هادریان این دیوار از اثرهای بسیار زیبای عهد عتیق محسوب می شود. علی رغم این که شهرهای عهد عتیق دارای معبد آگورا و آمفی تئاتر می‌باشد اما تاکنون ثبت مکانهای این نوع اثرها امکان پذیر نبوده استبخش کاله ایچی شهر ویران شده و باروهای اطراف آن به شکل نعل اسب می باشد. باروها اثر مشترک دوره های یونان باستان، روم باستان، بیزانس ها، سلجوقیان و عثمانی ها می باشد. باروها دارای 80 برج می باشند. در داخل باروها حدود 3000 خانه وجود دارد که شیروانیش با سفال پوشانده شده است. ویژگی های این خانه ها تنها با معماری تاریخی آن خلاصه نمی شود بلکه این خانه ها نوع زندگانی، سنتها و آداب و رسوم آن دوره‌ها را به بهترین شکل انعکاس می دهد. در سال 1972 سمتهای ایچ لیمانی وکاله‌ایچی شهر از سوی سازمان عالی معبدها و اثرهای قدیمی به عنوان منطقه تاریخی ثبت شده و مورد حفاظت قرار گرفته است. در آوریل سال 1984 به خاطر مرمت مجموعه کاله ‌ایچی آنتالياسیب طلایی اسکارتوریسم از سوی اتحادیه نویسندگان توریسم بین المللی به وزارت فرهنگ اهدا شد. امروزه در بخش کاله‌ایچی انواع هتلها، پانسیونها، رستورانها و باروها ساخته شده است.

DelphinPalace2.JPG

جمعیت,مساحت و آب و هوا :

این شهر به خاطر این که در منطقه دریای مدیترانه قرار گرفته در زمستانها بارانی و معتدل و در تابستانها گرم می باشد.موقعیت آب و هوایی آن طوری می باشد که درحدود 300 روز سال آفتابی بوده وبهشتی از فعالیتهای ورزشی مانند موج سواری ، اسکی روی آب، قایقرانی ، کوهنوردی و... را جلوه گر میسازد . در فصل تابستان دمای هوا بین 35 الی 45 درجه سانتی گراد و رطوبت آن بین 65 الی 85 درصد می باشد و این آب و هوا اکثر توریستها را به سواحل و پلاژهای زیبای آنتاليا می کشاند. مساحت این شهر تقریبا " 20723 کیلومتر مربع می باشد .  و جمعیت تقریبی آن1719751 می باشد .



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: درباره آنتالیا, دیدنی ها آنتالیا , مراکز خریدآنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

درباره استانبول 

استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در این شهر واقع است.این کلان شهر به عنوان شهر فرهنگی اروپا برای سال ۲۰۱۰ انتخاب شده‌است.

 

images_2.jpg

 

استانبول همیشه مرکز زندگی اقتصادی کشور بوده‌است که این به خاطر موقعیت اتصالی بین‌المللی راه‌های مرزی زمینی و دریایی می‌باشد. آن تقریباً ۲۰ درصد از کار صنعتی ترکیه و ۳۸ درصد از فضای کاری صنعتی ترکیه را شامل می‌شود. بعلاوه ۵۵درصد از تولیدات شهر ترکیه از تجارت و دادوستد و ۴۵ درصد از دادوستد کشور از عمده فروشی و ۲/۲۱ درصد تولیدات ترکیه از فرآورده‌های انبوه ملی بدست می‌آید. ۴۰ درصد از مالیات‌های جمع آوری شده در ترکیه و ۵/۲۷ درصد از محصولات ملی ترکیه‌است. تا سال ۱۹۸۰، تولید ناخالص ملی استانبول بطور میانگین در یک سال ۵ درصد رشد داشته‌است.
امروزه استانبول مرکز صنعتی ترکیه است. بسیاری از نقشه ها و طرح های تولیدی اصلی در شهر متمرکز شده است. استانبول و ایالات اطراف آن کتان، میوه، روغن زیتون، ابریشم و تنباکو تولید می‌کنند. فرآورده‌های غذایی، تولید منسوجات، محصولات روغنی، مواد لاستیکی و فلزی، چرم، مواد شیمیایی، الکترونیکی، شیشه ای، ماشینی، کاغذ و محصولات کاغذی از تولیدات صنعتی مهم شهر می‌باشند.

 

istanbol2.jpg


چشم انداز اصلی دیگر از اقتصاد استانبول گردشگری و جهانگردی است. هزاران هتل و صنعت‌های دیگر مرتبط با جهانگردی در استانبول وجود دارد که به گردشگران و بازدیدکنندگان به طور حرفه‌ای خدمت می‌کنند.

 

 

 

becauseofyou_silhouette_of_istanbul_by_selebant.jpg

آب و هوا  

تابستان‌های گرم و مرطوب و زمستان‌های سرد، بارانی و برفی ویژگی آب و هوای استانبول است. میزان بارش سالیانه استانبول به طور میانگین ۸۷۰ میلی‌متر است. میزان رطوبت نیز اغلب زیاد است.

به طور متوسط بیشترین درجه حرارت در طول ماه‌های مختلف زمستان بین ۷ درجه سلسیوس (۴۶ درجه فارنهایت) و ۹ درجه سلسیوس (۵۰ درجه فارنهایت) است. بارش برف در استانبول برای یک یا دو هفته در طول فصل زمستان عادی است؛ اما یکی از این بارش‌ها می‌تواند سنگین باشد. غالباً این بارش در بین ماه‌های دسامبر و مارس رخ می‌دهد.

در ماه‌های تابستان از ژوئن تا انتهای سپتامبر به طور میانگین درجه حرارت روزها از ۲۸ سلسیوس (۸۲ درجه فارنهایت) شروع می‌شود. گرمترین ماه، ژوئیه با متوسط درجه حرارت ۲۳٫۲ درجه سلسیوس و سردترین ماه، ژانویه با متوسط درجه حرارت ۵٫۴درجه سلسیوس است. بالاترین درجه حرارت ثبت شده در استانبول ۴۰٫۵درجه سلسیوس (۱۰۵ درجه فارنهایت) در آگوست سال۲۰۰۰ و پائین‌ترین درجه حرارت -۱۶٫۱ درجه سلسیوس (۳ درجه فارنهایت) در فوریه سال ۱۹۲۷ بوده‌است.

این شهر تا حدودی باد خیز است و به طور متوسط (میانگین) سرعت بادی حدود ۱۷ کیلومتر در ساعت دارد. تابستان خشک‌ترین فصل است، هر چند تابستانها هم بارش باران وجود دارد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: درباره استانبول , دیدنی ها استانبول , مراکز خرید استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

مسیر پلکانی بابا کوهی مشهد

یکی مکان دیدنی شهر مشهد برای گردشگران تور مشهد کوه بابا کوهی که در امتداد شمال غربی به جنوب‌شرقی گسترده شده است و دیوارهایی از دامنه کوه‌های بینالود در آن وجود دارد که دارای قلل متعدد و مناظر متنوع بوده و مورد توجه علاقه‌مندان طبیعت، کوهنوردان، صخره‌نوردان می‌باشد یکی از این قسم ارتفاعات در منطقه آب و برق، انتهای خیابان هنر قرار دارد.

_کوهی_مشهد.jpg

این ارتفاعات به بابا کوهی معروف بوده و با وجود شیب ملایم و پوشش گیاهی بسیار و تعبیه پله‌ها تا رأس این کوه، مکانی برای کوهپیمايی خانوادگی، اطراق در استراحتگاه‌های ایجاد شده در دامنه است. این ویژگی، بابا کوهی را به یک تفرج‌گاه شهری تبدیل نموده است. از بالای این ارتفاعات می‌توان چشم‌انداز زیبايی از شهر مشهد را در کلیه فصول سال مشاهده نمود. از جمله امکانات آن می‌توان به بوفه، اتاق نگهبانی، زمین وسایل بازی کودکان و پارکینگ اشاره نمود.

_کوهی_مشهد_1.jpg

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 716
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل بهارستان مشهد

هتل 3 ستاره بهارستان مشهد در خیابان امام خمینی مشهد احداث شده است. این هتل در مجموع از 50 اتاق تشکیل شده است. این هتل 35 دقیقه به صورت پیاده روی با حرم مطهر فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد 10 دقیقه و ایستگاه راه آهن 30 دقیقه با این هتل فاصله دارد.این هتل خاطرات خوبی را برای میهمانان تور مشهد خود می سازد.

هتل بهارستان 1

امکانات هتل بهارستان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت وایرلس، لابی، چایخانه، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، کافی شاپ، فولبرد، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، فروشگاه، سرویس حرم، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

هتل بهارستان مشهد2



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل 4 ستاره آسوس استانبول :

هتل 4 ستاره آسوس استانبول در منطقه لاللی بنا شده است. این در مجموع از 51 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. اماکن تاریخی استانبول مانند سلطان احمد، بازار بزرگ، کاخ و موزه توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد کبود، بیازیت وموزه باستان شناسی در چند قدمی این هتل قرار دارد. میدان تقسیم 5 دقیقه با هتب فاصله دارد. فرودگاه آتاتورک در فاصله 18 کیلومتری از هتل واقع شده است.

هتل آسوس استانبول

هتل آسوس استانبول 1

 امکانات هتل آسوس استانبول:

 رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، اینترنت، صندوق امانات، صرافی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کافه، کرایه اتومبیل، مرکز SPA ، آسانسور، سالن بدنسازی، سونا، حمام ترکی و بخار و...

هتل آسوس استانبول 2

هتل آسوس استانبول 3

هتل آسوس استانبول 4



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل باختر مشهد

 

هتل 3 ستاره باختر مشهد در خیابان پاسداران مشهد احداث شده است. این هتل 5 طبقه در مجموع از 33 اتاق تشکیل شده است. این هتل 8 سال قبل به طور کامل بازسازی شده است. در این هتل یک اتاق بازی های کامپیوتری نیز وجود دارد. همچنین سرویس رفت و برگشت برای حرم مطهر دارد.این هتل میزبان خوبی برای میهمانان تور مشهدخود می باشد.

Bakhtar2

امکانات هتل باختر مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، سرویس حرم، جکوزی، روم سرویس، سالن ورزشی، اینترنت، پارکینگ، تهویه، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، لباسشویی، خشکشویی، مرکز خرید، صندوق امانات، جکوزی و...

Bakhtar1



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

پارک جنگلی و کمپ طرق

پارک جنگلی طرق مشهد از جاذبه های دیدنی زیبای مشهد می باشد که آب و هوای بسیار خوبی دارد که در نزدیکی میدان غدیر در بزرگراه شهید کلانتری قرار گرفته است که دارای انواع درختان و گیاهان طبیعی و متنوع می باشد این بوستان طبیعی با وسعت تقریبی 186 هکتار در بزرگراه شهید کلانتری در حاشیه میدان غدیر واقع گردیده و با وجود گونه‌های گیاهی جنگلی و اشجار متنوع جاذبه مطلوبی را برای گردشگران تور مشهد ایجاد نموده است. پارک جنگلی دارای تیپ‌های درختی پهن برگ، مخلوط و سوزنی برگ بوده و اقاقیا و زبان گنجشک بیشترین نوع در سطح این محدوده می‌باشد.

_جنگلی_طرق_مشهد.jpg

 

 

افزون بر این اشجار متنوعی از قبیل افرا، نارون چتری، سرو خمره‌ای، سرو نقره‌ای، ارغوان، کاتالپا، سپیدار و سیب در این پارک دیده می‌شوند که تعداد آن‌ها نسبت به دیگر درختان کمتر است. این مکان در سال 1377ش با ایجاد یکصد هکتار جنگل دست کاشت از منابع طبیعی و ایجاد امکانات رفاهی – تفریحی به یکی از بزرگترین پارک‌های جنگلی تبدیل شده است.  در پارک جنگلی طرق کمپ وجود دارد که مکانی مخصوص چادر زدن , سرویسهای بهداشتی , زمین بازی ویژه کودکان و غیره می باشد. از وسیع ترین پارکهای مشهد پار ک طرق مشهد می باشد که مسافران تور مشهد از این پارک بازدید می کنند.

 

_جنگلی_طرق_مشهد_1.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

مجموعه تفریحی کوهسنگی

پارک کوهسنگی مشهد با دو کوه سنگی که نزدیک به شهر مقدس مشهد می باشد به این نام معروف شده است. این پارک نزدیک رشته کوه های جنوبی شهر مشهد واقع شده است که از زیباترین جاذبه های تفریحی مشهد مقدس می باشد. پارک کوهسنگی مشهد رتبه سوم را به علت بازدید گردشگران تور مشهد بعد از حرم مطهر امام رضا علیه السلام و رتبه دوم برای آرامگاه فردوسی کسب کرده است. 

این محدوده به هیات مثلثی است که بخش عمده آن را ارتفاعات سنگی تشکیل می‌دهد. در این اراضی دو کوه کم ارتفاع سنگی قرار دارد که شکل و جنسیت خاص آن‌ها سبب نام‌گذاری این مکان شده است. از ارتفاعات کوهسنگی چشم‌انداز زیبايی از شهر مشهد و حرم مطهر رضوی دیده می‌شود.

_کوهسنگی_مشهد.jpg

 

 

وجود باغ‌های متعدد در شهر مانند باغ ملک‌آباد، باغ آستان قدس به زیبایی این مناظر می‌افزاید. بهترین و زیباترین منظر از شهر و پیرامون آن از فراز ارتفاعات کوهسنگی در ساعات بعدازظهر و عصر رؤیت می‌شود. بنابر روایات معتبره اسلامی، کوهسنگی همان مکانی است که حضرت رضا(ع) در جریان هجرت تاریخی – سیاسی خود از مدینه به مرو در زمان ورود به عارفی (مثقب) به این کوه تکیه نمودند و فرمودند: خداوند به آن برکت دهد. همچنین در دوره تیموری و صفوی نیز از این کوه یاد شده است.

پارک کوهسنگی مشهد دارای هوایی بسیار تمیز و لذت بخش می باشد و به شکل مثلث ساخته شده که باعث جذب گردشگران تور مشهد شده است. این پارک همیشه مورد استقبال عموم مردم مشهد مقدس و همچنین مسافران تور مشهد قرار گرفته است.

 

_کوهسنگی_مشهد_1.jpg

مساحت پروژه مجموعه فرهنگی – تفریحی کوهسنگی در حدود یکصد هکتار است که به صورت هشت باغ، شامل بهشت، فرهنگی، سنگی، طبیعی، آرامگاه، ‌ورزشی و تفریحی طراحی شده است. به طوری که در هر یک از باغ‌ها حس تازه‌ای متبلور می‌شود. مزار شهدای گمنام نیز همچون نگینی بر تارک کوه می‌درخشد. امروزه بازار هنر خراسان نیز از جاذبه‌های گردشگری این مجموعه محسوب می‌شود. علاوه بر آن ساختمان سیزده طبقه موزه بزرگ خراسان از طرح‌های آینده در کوهسنگی قرار دارد. فروشگاه‌های پیرامون این مجموعه عرضه‌کننده انواع ملزومات و سوغات از جمله ظروف ساخته شده از سنگ سیاه هرکاره می‌باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه از بزرگترین و جدیدترین مراکز خرید استانبول ترکیه می باشد. اگر از مسافران تور ترکیه می باشید می توانید به این مرکز خرید سری بزنید و بازدید نمایید . در سال 2009 میلادی مرکز خرید فروم استانبول ترکیه دارای مساحت زیادی می باشد که بزرگترین و اولین آکواریوم ترکیه و همچنین موزه یخ در مرکز خرید فروم استانبول ترکیه قرار گرفته است. شعبه فروشگاه لوازم خانگی با برند های معروف در مرکز خرید فروم استانبول ترکیه می باشد . در این مرکز خرید فروشگاه لوازم ورزشی ، انواع بوتیک ، رستوران با انواع غذاهای متنوع و لذیذ و انواع فست فود ها و کافه تریا که شما گردشگران تور ترکیه 94 بتوانید بعد از یک گردش و خرید طولانی استراحت نمایید در این مرکز خرید وجود دارد.

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید فروم استانبول ترکیه,بهترین مراکز خرید ترکیه,بازارهای ترکیه,پاساژهای ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

 هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه از جمله هتل های چهار ستاره استانبول به شمار می رود. این هتل از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است زیرا در قلب استانبول و در بهترین مکان در میدان تقسیم قرار گرفته است . این هتل در چند قدمی جاذبه های گردشگری شهر ترکیه واقع شده است از این رو گزینه مناسبی برای گردشگران تور ترکیه به حساب می آید . در نزدیکی هتل ؛ سالن اپرا ، تئاترهای متعدد ،گالری های هنر ، کافه و بارهای گوناگون وجود دارند. نمای این هتل از مرمر و سرامیک می باشد و با معماری زیبا طراحی گردیده است . تمامی اتاق ها شیک و مجهر می باشند. میهمانان تور ترکیه اگر سه روز یا بیشتر در هتل اقامت نمایند در هنگام ورودشان با یک ظرف پر از میوه پذیرایی خواهند شد و اگر هم بیشتر از یک هفته بمانند بطری نوشیدنی هدیه خواهند گرفت. این هتل غذاهای متنوعی نظیر انواع غذاهای بین المللی و ترکی را برای مسافران تور ترکیه سرو میکند. 

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه,معروف ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

 از این دیدنی های ازمیر ترکیه میدان کناک میباشد . این میدان به خاطر برج ساعت خود در ازمیر ترکیه بسیار معروف است . این ساعت یکی از نمادهای شهر ازمیر ترکیه میباشد . این برج هدیه ای از طرف سلطان عبدالحمید بوده است که در سال ۱۹۰۱ به سبک اواخر دوره عثمانی بنا شده است و به بسیار پر نقش و نگار تزیین شده که توجه بسیاری از گردشگران تور ترکیه را به خود جلب می نماید. در کنار این میدان مسجد کناک و بازار کمرالتی ازمیر ترکیه واقع شده است .

 منطقه گومبت ترکیه واقع در 2 کیلومتری از شهر بدروم ترکیه  است و بخشی از بدروم به حساب می آید . این منطقه همیشه پر است از گردشگران تور ترکیه و گزینه ای برای افرادی است که از سرگرمی های شهر بدروم خسته شده اند و به دنبال هیجانات جدیدی هستند . رستوران های هندیف مکزیکی و چینی و کافه های گومبت همیشه شلوغ و پر شور هستند و بزرگترین و زیباترین هتل ها نیر در گومبت قرار دارند . خانواده ها و فرزندانشان می توانند از ساحل کم عمق و سرگرمی های آبی گومبت استفاده کنند و لذت ببرند.

 

 زیر بنای این ارگ ابتدا توسط غلاطیه ای ها بنا شد اما رومی ها بودند که آن را تکمیل کردند پس از آنها هم سلجوقی ها دست به کار شدند و این بنا را بازسازی و الحاقاتی را به آن اضافه کردند . بد نیست بدانید ناحیه اطراف و داخل ارگ که قدیمی ترین بخش آنکاراست نمونه های ظریفی از معماری سنتی این شهر ترکیه  را در خود جمع کرده است. به علاوه اطراف این ارگ فضای سرسبز و دلبازی دارد که بعد از یک گشت و گذار طولانی در تور ترکیه 94 جای خوبی بای استراحت است.

 

مسجد ینی جناب احمد بزرگترین مسجد عثمانی ها در آنکارا به حساب می آید. این بنای عظیم و زیبا را استاد سینان معروف ، معمار چیره دست قرن شانزدهم طراحی کرده و ساخته شده است. اگر چه منبر و محراب این مسجد از جنس مرمر سفید می باشد اما خود مسجد از سنگ آنکارا که سنگ سماق قرمز رنگ است ساخته شده و نمونه ای از کار ظریف دست محسوب می شود این بنا در خیابان اولوجانلار قرار دارد. این مسجد یکی از جاذبه ها و مناطق دیدنی در تور ترکیه 94 می باشد که دیدن آن را به شما توصیه می کنیم



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه,مکان های دیدنی ترکیه,اماکن دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد بنائی مربوط به دوران قاجار و با قدمتی بیشتر از دو قرن که بوسیله استادان معمار و هنرمند ایران زمین ساخته شد. این رستوران امروزه توجه بسیاری از مسافران تور مشهد را به خود جلب کرده است. این بنای زیبا و ارزشمند توسط سازمان میراث فرهنگی در سال 1380 از جمله آثار ملی ثبت شده است که دارای مشخصات زیر می باشد:

رستوران بابا قدرت مشهد دارای مساحت 8000 متر مربع می باشد که دارای چایخانه سنتی با مساحت 1000 متر مربع و فضایی بسیار دلنشین و سنتی همراه با قلیان و چای و تنقلات دیگر آماده پذیرایی از میهمانان است. رستوران بابا قدرت مشهد دارای یک رستوران سنتی هم با مساحت 200 متر مربع با محیطی سنتی و گنجایش 500 نفر و با غذاهای متنوع سنتی و غذاهای متنوع دیگر از میهمانان و مسافران تور مشهد 94 پذیرایی می کند و رستوران بابا قدرت مشهد بازارچه سنتی هم در این مجموعه وجود دارد در مساحت1100 متر مربع با 22 غرفه اجناس و کالا و کارهای هنرهای سنتی ایران که بوسیله هنرمندانی این منطقه عرضه شده است.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران بابا قدرت مشهد,معروف ترین رستوران های مشهد,رستوران های خوب مشهد,بهترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

هتل سروش مشهد

هتل آپارتمان سروش در قلب شهر مشهد و در قسمت ضلع شرقی حرم واقع شده است. هتل سروش از جمله هتل های 4 ستاره مشهد می باشد. هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) حدود 300 متر فاصله دارد که پیاده تنها 5 دقیقه طول می کشد از این رو این هتل گزینه مناسبی برای مسافران تور مشهد به شمار می رود. در این هتل اقامت کودکان بین 3 تا 8 سال به صورت نیم بها می باشد و کودکان بالای 8 سال یک نفر کامل محسوب می شوند. هتل سروش مشهد از سوئیت های زیبا با جدیدترین دکوراسیون تشکیل شده است. این هتل تور مشهد 94 دارای 45 واحد می باشد که به صورت واحدهای یک خوابه , دو خوابه و حتی VIP قرار دارد. هر واحد دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز می باشد.

از امکانات هتل سروش می توان به کافی شاپ , لابی , رستوران , گشت درون شهری و برون شهری مسافران تور مشهد و خدمات مسافراتی و... اشاره کرد.

هتل سروش مشهد

هتل سروش مشهد

آدرس هتل سروش مشهد : مشهد , خیابان نواب صفوی



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل سروش مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,ارزان ترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

مرکز خرید آلتون مشهد با مدیریت بخش خصوصی در مساحت ۱۷۲۴ متر مربع در بیست طبقه و در مدت زمان ۳۶ ماه ساخته شد و در سال ۱۳۸۸ در تیر ماه افتتاح شد. مرکز خرید آلتون مشهد چند منظوره مجهز کاربردهای اداری و تجاری دارد و همچنین پارکینگی برای خود  و استفاده گردشگران تور مشهد طراحی نموده است و بلندترین پارکینگ طبقاتی با ارتفاع 80 متر در ایران دارد. مرکز خرید آلتون مشهد توانسته برترین برج تجاری چند منظوره کشورمان در سال 1390 و همچنین برترین سازه بتنی کشورمان در سال 1388 می باشد. 4 طبقه از برج برای واحدهای تجاری 3 طبقه برای واحدهای اداری و دیگر طبقات اختصاص به پارکینگ دارد. باند فرود هلیکوپتر در مواقع امداد رسانی و اضطراری بر بالای برج وجود دارد. مرکز خرید آلتون مشهد دارای امکانات پیشرفته و منحصر بفردی می باشد که مورد توجه مسافران تور مشهد قرار گرفته است از جمله: معماری و طراحی مدرن و لوکس و بسیار زیبا , چشم انداز زیبا از حرم مطهر امام رضا علیه السلام , چشم انداز 360 درجه از شهر مقدس مشهد, آسانسور پانورامیک از همکف تا طبقات بالاتر برای پارکینگ و بخش اداری, دارای مجهز ترین امکانات و تاسیسات مکانیکی و الکتریکی , وجود برندهای مشهور روز دنیا برای لوازم صوتی تصویری , لوازم خانگی , کیف و کفش و پوشاک و غیره می باشد , داشتن ایستگاه تاکسی بیسیم ویژه مرکز خرید آلتون مشهد و وجود سه شعبه از رستوران معروف مشهد  پسران کریم در طبقه چهارم مرکز خرید آلتون مشهد . مسافران تور مشهد 94 می توانند از این رستوران با کیفیت غذاهای خوب لذت ببرند



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید آلتون مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد,بازارهای مشهد,پاساژهای خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

 هتل نور گلستان مشهد

هتل نور گلستان مشهد وابسته به دولت است و ساعت ورود و خروج آن به شکل سیستماتیک صورت می پذیرد. اقامت کودکان زیر پنج سال و پنج سال در این هتل کاملا به صورت رایگان می باشد. فاصله این هتل تا حرم با ماشین حدودا 10 دقیقه می باشد از این رو دسترسی به حرم از این هتل برای میهمانان تور مشهد آسان می باشد . ظرفیت استاندارد هر اتاق شش نفر است اما ظرفیت ده نفر را هم درا می باشد (یعنی 4 نفر اضافه) . هتل نور گلستان مشهد مهمان خارجی نمی پذیرد.

از امکانات هتل نور مشهد می توان به لابی , کافی شاپ , اینترنت در لابی و هر واحد و... در تور مشهد 94 اشاره کرد

آدرس هتل نور گلستان مشهد : مشهد مقدس , خیابان جهانبانی , خیابان گلستان شرقی , کوچه زادمهر , پ7 , مجتمع نور گلستان



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل نور گلستان مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های خوب مشهد , هتل های معروف مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

هتل بودو استانبول از جمله هتل های 3 ستاره  شهر استانبول به شمار می رود که در مرکز شهر استانبول و در مجاورت منطقه تاریخی آن قرار دارد. فاصله این هتل تور استانبول 94 تا فرودگاه آتاترک 15 کیلومتر می باشد. یکی از ویژگی های این هتل نزدیکی به مراکز خرید و دسترسی آسان به آن ها می باشد از جمله مراکز خریدی که در نزدیکی این هتل قرار دارد می توان به آکسارای و لاله اشاره کرد همچنین تا بازار بزرگ نیز 10 دقیقه فاصله دارد. هتل بودو استانبول شامل 46 اتاق می باشد که هر یک از اتاق ها به سبک ترکی و مدرن طراحی گردیده اند، اتاق ها شامل سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاق سه تخته، اتاق خانوادگی، اتاق معمولی و سوئیت می باشند که به خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، حمام شخصی و ... مجهز می باشند. در این هتل صبحانه به  صورت بوفه برای میهمانان تور استانبول سرو می شود.

امکانات هتل بودو استانبول شامل  رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاق های پاک و بدون سیگار، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، بار ، گرمایش ، ترانسفر فرودگاه برای میهمانان تور استانبول 94 ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ،  فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل و منطقه بدون سیگار می باشد

 هتل بودو استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل بودو استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

پارک گلخانه استانبول

پارک گلخانه استانبول یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین پارک های استانبول به شمار می رود این یک پارک تاریخی است که در منطقه امینونو استانبول، در نزدیکی کاخ تاپکاپی قرار دارد. این پارک در ابتدا بخشی از باغ کاخ تاپکاپی بود و در سال 1912 توسط شهرداری به عنوان پارک در نظر گرفته شد و نخستین مجسمه آتاتورک در سال 1926 در این پارک قرار داده شد. این پارک یکی از جاذبه های گردشگری تور استانبول 94 می باشد همچنین در سال های اخیر به منظور افزایش فضای سبز مورد نوسازی قرار گرفت از این رو بخش هایی مانند باغ وحش و زمین های پیکنیک و ... را از پارک حذف کردند. پارک گلخانه استانبول زیبایی خیره کننده خود را مدیون درختانی 200 ساله می باشد که منظره ای تماشایی را در پارک ایجاد نموده اند. این پارک شامل یک موزه نیز می باشد که به موزه "تاریخ علم و تکنولوژی در اسلام"  معروف است و در قسمت غربی پارکواقع گردیده که در می 2008 توسط نخست وزیر وقت ترکیه گشایش یافت. گردشگران تور استانبول می توانند لحظاتی به یاد ماندنی را در این پارک برای خود به خاطر بسپارند.

پارک گلخانه استانبول

پارک گلخانه استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک گلخانه استانبول,قشنگترین پارک های استانبول,مکان های تفریحی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

هتل سیرگان یکی از هتل های پنج ستاره شهر استانبول به شمار می رود. این هتل در دوره عثمانی یکی از کاخ های مجلل محسوب می شد و در سال 1986 در منطقه بشکتاش استانبول در ساحل تنگه بسفر افتتاح گردید همچنین در سال 1999 مورد نوسازی قرار گرفت. در نزدیکی این هتل تور استانبول 94 در مجاورت آن مسجد اورتاکوی قرار دارد. این هتل تا میدان تکسیم 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاتوک با ماشین 45 دقیقه فاصله دارد.  هتل کاخ سیرگان از ۵ ساختمان اصلی و یک ساختمان فرعی ۳ طبقه تشکیل شده است و در مجموع شامل ۳۱۵ اتاق می باشد. تمامی اتاق های این هتل دارای تخت های مجلل و پنجره های بزرگ می باشند. همچنین اتاق ها مناسب با سلیقه شما میهمانان تور استانبول می تواند با چشم انداز باغ یا دریا انتخاب شود. از امکانات هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول می توان به پارکینگ، سونا، جکوزی، استخر، رستوران، باشگاه، خدمات ماساژ، سولاریوم، رادیو، تلویزیون، ماهواره، تلفن، اینترنت و ... اشاره کرد این هتل اقامتی خوب و مجلل را با بهترین امکانات به مسافران تور استانبول ارائه می دهد.

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 مرکز خرید کاله استانبول

 مرکز خرید کاله استانبول دارای 8 طبقه و 120 فروشگاه بزرگ می باشد این مرکز خرید در سال 2007 تاسیس گردید در این مرکز خرید تمامی اجناس لوازم ورزشی،وسایل الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم تزیینی و … موجود می باشد و همگی این  فروشگاه ها معاف از مالیات می باشند. در تور استانبول 94 حتما سری هم به این مرکز خرید بزنید قطعا بسیارا از احتیاجات خود را می توانید در آن بیابید

مرکز خرید کاله استانبول دارای تعداد زیادی رستوران و فست فود می باشد که انواع غذاهای بین المللی و ترکی را با طعم بی نظیر و قیمت مناسب سرو می کند. در این مرکز خرید بستنی سنتی مادو به فروش میبرسد که چشیدن طعم دلچسب آن برای مسافران تور استانبول فوق العاده خواهد بود و همچنین از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به تئاتر، سینما، زمین بازی، پارکینگ رایگان و داروخانه نیز اشاره کرد.

مرکز خرید کاله استانبول

مرکز خرید کاله استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید کاله استانبول,بازارهای استانبول,بهترین مراکز خرید استانبول,پاساژهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

 هتل پارک رویال سرویسد کوالالامپور مالزی

هتل پارک رویال سرویسد کوالالامپور مالزی - Parkroyal Serviced Suites Kuala Lumpur - از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد از این رو برای مسافران و گردشگران تور مالزی گزینه بسیار خوب و هتلی ایده آل به شمار می رود. این هتل شامل 287 اتاق تمیز و راحت می باشد.

از امکانات تفریحی ورزشی هتل پارک رویال سرویسد کوالالامپور مالزی می توان به : جکوزی , استخر روباز و مرکز بدنسازی اشاره کرد که میهمانان تور مالزی می توانند به صورت رایگان از آن ها بهره ببرند.  قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته آماده ارائه خدمات و  پذیرش مسافران تور مالزی می باشد. این هتل با امکانات و خدمات عالی خود سفری راحت و آرامش بخش را برای میهمانان تور مالزی به ارمغان می آورد. همچنین در صورت نیاز مسافران ترانسفر فرودگاهی در اختیارشان قرار خواهد گرفت. گردشگران برای گردش نیز می توانند برنامه ی مناسب و خوب را از این هتل تور مالزی 94 تهیه نمایند.

هتل پارک رویال سرویسد کوالالامپور مالزی

هتل پارک رویال سرویسد کوالالامپور مالزی

 



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارک رویال سرویسد کوالالامپور مالزی,هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

مجتمع برجایا کوالالامپور مالزی

این مجموعه یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان است  و دارای یک شهر بازی سرپوشیده است و به دنیای کیهان معروف است.و مساحتی به اندازه چهار میلیون متر مربع دارد و بلندترین مجتمع تجاری محسوب می شود.در این مرکز تفریحی و تجاری استخر،زمین اسکیت و مکان مخصوص بازی کودکان وجود دارد.این مرکز تجاری دارای هزار مغازه شصت و پنج تریا و رستوران است و فروشگاه این مرکز بهترین لباسهای زنانه را به گردشگران تور مالزی عرضه میکند و نخستین سینمای دو و سه بعدی در این مکان تاسیس گردیده است

 

فروشگاه زنجیره ای کرفور مالزی

فروشگاه کرفور مالزی که در حد متوسط بین فروشگاههای جاسکو و جاینت است کیفیت اجناس در این مرکز بهتر از فروشگاه جاینت است.اما در این فروشگاه برندهای معروف پوشاک و لوازم آرایشی یافت نمی شود.یکی از بزرگترین فروشگاههای کرفور در مرکز خرید مید ولی واقع شده است یکی از بهترین محصولات که با کیفیت خوب به مسافران تور مالزی 94 ارائه می شود انواع ادویه جات به صورت باز و بسته بندی است و میتوانید با انواع ادویه جات آشنا شوید



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مالزی,بهترین مراکز خرید مالزی,ارزان ترین مراکز خرید مالزی,بازارهای مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی در شمار هتل های پنج ستاره مالزی قرار دارد این هتل موقعیت جغرافیایی خوبی را دارا می باشد و امکانات بی نظیری را به میهمانان خود ارائه می دهد از این رو مورد استقبال مسافران تور مالزی قرار گرفته است

این هتل شامل 210 اتاق شیک و مجلل می باشد. همچنین اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در هتل تعبیه شده است. در هتل يک صرافي وجود دارد. همچنین هتل دارای اتاق جلسه کاملا مجهزی نیز می باشد که در صورت درخواست مسافران تور مالزی 94 به آنها داده خواهد شد.

از امکانات هتل سایو جان کوالالامپور مالزی می توان به ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار اشاره کرد که تمامی این امکانات برای میهمانان تور مالزی رایگان می باشد . این هتل امکانات ویژه ای نظیر زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان را نیز برای کودکان شما فراهم کرده است تا هم برای خانواده ها و هم کودکان سفری آرام و لذت بخش را به همراه آورد. مسافران می توانند ساعت ها در باغ زیبای هتل به گردش بپردازند. 

علاقه مندان به ورزش نیز می توانند در طی این سفر همچنان به ورزش خود پرداخته و از امکانات ورزشی که هتل ارائه می دهد مانند تنیس، مرکز بدنسازی، زمین گلف، دوچرخه سواری، اسکواش استفاده نمایند. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران پذیرش می کند و آماده ارائه بهترین خدمات به مسافران تور مالزی می باشد تا اقامتی خوب و بی نظیر را برایشان به ارمغان آورد.

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی

 



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سایو جان کوالالامپور مالزی,بهترین هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی,مجلل ترین هتل های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 ساحل پورت دیکسون مالزی

 ساحل پورت دیکسون ( Port Dickson ) که به اختصار پی دی ( PD )  نامیده میشود معروفترین ساحل مجمع الجزایر مالزی در سواحل غربی می باشد و یکی از سواحل پر طرفدار است برای افراد و گردشگران تور مالزی 94 که می خواهند از شلوغی و گرما کوالالامپور فرار کنند. این ساحل تا کوالالامپور حدود یک ساعت فاصله دارد. این منطقه دارای خط ساحلی تقریبا صافی می باشد که تا 18 کیلومتر امتداد یافته است . سواحل آفتابی آن که با درختان نخل بلند و درخت های کاسواریان سایه دار احاطه گردیده و با امواج آرام تنگه مالاکا شستشو می یابد زیبایی این منطقه را دو چندان می کند .

سواحل تلوک کمانگ و بلولاگون در این منطقه برای گردشگران تور مالزی شناخته شده اند. تلوک کمانگ در 9 مایلی جاده ساحلی قرار دارد و یکی از طولانی ترین سواحل در پورت دیکسون است .نزدیکی پورت دیکسون به پایتخت کشور و امکانات اقامتی وسیع، آن را محلی برتر برای میزبانی کاری و تفریحی کرده است. مجموعه ای از اقامتگاه های 5 ستاره و کلبه های ییلاقی خصوصی خط ساحلی پورت دیکسون را احاطه کرده است از این رو اگر قصد اقامت در این ساحل را دارید نگران پیدا کردن جا نباشید، شما می توانید هتل هایی با قیمت های بسیار مناسب در نزدیکی این ساحل پیدا کنید . همچنین گدشگران تور مالزی میتوانند در کنار ساحل چادر برپا کنند و از بازی های آبی و ساحل آرام آن لذت ببرند. یک قلعه ی قدیمی به اسم Raja Jumaat که به قرن 19 تعلق دارد و بازسازی گردیده در 7 کیلومتری پورت دیکسون وجود دارد که گردشگران می توانند از آن هم دیدن نمایند.

مسیری که برای رفتن به ساحل پورت دیکسون از KL به مسافران تور مالزی 94 پیشنهاد می شود به شرح زیر است:

وارد اتوبان شمالی جنوبی شوید و از خروجی Port Dickson خارج شوید. بعد از Toll چراغ قرمز را سمت راست بپیچید و تابلوهای Port Dickson را دنبال نمایید، وارد اتوبان دیگری می شوید که از آن یا می توانید مستقیم به PD روید و هم به سمت Lukut خارج شوید

ساحل پورت دیکسون مالزی



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: ساحل پورت دیکسون مالزی,قشنگترین سواحل مالزی,مکان های تفریحی مالزی,جاذبه های گردشگری مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

 فست فود هایدا کیش

یکی از ساندویچ فروشی های محبوب و مورد علاقه به خصوص در میان جوانان ساندویچ های هایدا با کیفیت مطلوب، بهای مناسب و حجم خوب ساندویچ‌ ها می باشد بدون شک مسافران تور کیش نیز یکی از مشتریان ثابت این ساندویچ فروشی به شمار می روند. این فست فود معروف با شعب مختلفی در سراسر ایران زمین، هر روز بیشتر از قبل مورد استقبال مردم قرار می گیرد. سس فراوان و ویژه هایدا، استفاده از مواد اولیه خوش طعم و کیفیت خوب ساندویچ های هایدا این طیف از خریداران و میهمانان تور کیش را راضی نگه‌ می‌دارد. منوی ساندویچ های هایدا شامل انواع ساندویچ سرد (كالباس و ژامبون،مرغ و گوشت و ...) می‌شود.

آدرس فست فود هایدا شعبه جزیره کیش :  روبروی بازار پردیس 1



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: فست فود هایدا کیش,ساندویچ هایدا کیش,رستوران های کیش,بهترین فست فودهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

هتل قائم كيش

هتل قائم كيش از جمله هتل های 2 ستاره کیش به شمار می آید که در مرکز جزیره واقع گردیده است و از نظر موقعیت مکانی دسترسی بسیار خوبی به دریا و مجتمعهای تجاری دارد و روبروی بازار زیتون قرار گرفته از این رو کار را برای مسافران تور کیش علاقه مند به خرید بسیار آسان نموده است. این هتل تمیز و مناسب خانواده شامل 2 ساختمان قدیمی و نوساز بسیار شیک می باشد. رستوران ایی که در این هتل قرار گرفته برای هر دو ساختمان مورد استفاده می باشد و آماده پذیرایی با انواع غذاهای لذیذ از میهمانان گرامی تور کیش می باشد از نظر قیمت بسیار ارزان و مناسب است و از نظر کیفیت نیز خوب می باشد.  

امکانات این هتل تور کیش 94 شامل : آسانسور ، صندوق امانات ، تاکسی سرویس هتل ، استقبال فرودگاهی ، موزیک و سرگرمی در لابی ، سرویس بهداشتی ایرانی ، سیستم تصویری ماهواره ای ، کافی نت ، کافی شاپ ، رستوران و ... می باشد

هتل قائم كيش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل قائم كيش , بهترین هتل های کیش , هتل های خوب کیش , ارزان ترین هتل های کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

مجتمع تجاری کیش

مجتمع تجاری کیش مرکز خرید ایست با بيش از 400 واحد تجاري و دارای چندين كافي شاپ و رستوران گردان است. اين بازار در سال 1379 افتتاح گردید و در زميني به وسعت 11.000 متر مربع ساخته شده است این مرکز خرید بزرگترین بازار جزیره کیش برای مسافران تور کیش محسوب می شود.

مرکز تجاری کیش دارای ۴۷۹ واحد تجاری شکیل و بزرگ ، با زمینه فعالیت پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکمل‌های غذایی و دارویی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای، آژانس مسافرتی، آژانس املاک و …، چندین کافی‌شاپ، فست فود و یک رستوران گردان است.

نمی توان به کیش سفر کرد و از کنار این مجتمع تجاری بی تفاوت عبور کرد و خریدی انجام نداد ، وسعت، گیرایی، طراحی و نورپردازی داخلی زیبای آن نظر گردشگران تور کیش را به خود جلب می‌کند. مرکز تجاری کیش دارای متنوع‌ترین فروشگاه‌ها می باشد و می‌توانید هر آنچه را که می‌خواهید در این بازار پیدا کنید. فروشگاه بسیاری از نمایندگی‌های مارک های معتبر خارجی نیز در این بازار وجود دارد. در مرکز تجاری کیش هر شب مراسم قرعه کشی رأس ساعت ۲۲ با برنامه‌های شاد و هیجان انگیز و اهداء جوایز نفیس به برندگان اجرا می‌گردد، و به نوعی با جوائز نفیس از مسافران تور کیش 94 تقدیر و تشکر صورت مى پذیرد.

تلفن مرکز تجاری کیش : 2 – 4452610



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع تجاری کیش,مراکز خرید کیش,بهترین بازارهای کیش,پاساژهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

جشنواره تابستانی کیش

هر ساله در جزیره کیش با آغاز فصل تابستان جشنواره تابستانی جزیره کیش با پذیرایی از ده ها هزار تن از میهمانان تور کیش برگزار می شود.

از برنامه های جشنواره تابستانی می توان به جنگ شبانه، اجرای موسیقی سنتی و موسیقی پاپ، برنامه‌‏های متنوع ورزشی، تئاتر، نمایش فیلم، برپایی کارناوالهای شادی و اهدای میلیاردها ریال جوایز به گردشگران تور کیش اشاره کرد.

تخفیف ویژه جشنواره در بازارها و افزایش پروازهای فوق‌‏العاده، آذین‌‏بندی خیابان‌‏ها و معابر حال و هوای خاص و منحصر به فردی در این ایام به جزیره کیش و میهمانان تور کیش تابستان 94 می دهد.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جشنواره تابستانی کیش,بهترین جشنواره تابستانی کیش,تفریحات کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

قایق های کف شیشه ای کیش

سفر به دریای آرام کیش با قایق های کف شیشه ای که سرتاسر کف آن از شیشه پوشیده شده است یکی دیگر از تفریحات جزیره کیش به شمار می آید. آب هاي اطراف جزيره کيش محل زندگي انواع گوناگون موجودات دريايي نظير مرجان ها، ماهاي تزئيني و خوراکي، توتياها، خرچنگ ها، ستاره دريايي و ... می باشد، تماشای این زیبایی ها برای گردشگران تور کیش با این قایق های کف شیشه ای امکان پذیر گشته است این قایق ها در دل دریا می روند و مسافتی را می پیمایند تا به ناحیه ای که مرجان و ماهی زیادتری دارد برسند در طی عبور از مناطق مختلف ساحل مى توانيد مرجان ها و ساير موجودات دريايى كف دريا را از نزدیک ببینید و تجربه ای خاطره انگیز از این سفر تور کیش 94 کسب کنید .اين قايق های کف شیشه ای در اسکله تفريحي مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دريايي شبانه را نيز فراهم می کنند.

تصویر زیر مربوط به عکس یک مرجان است

قایق های کف شیشه ای کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

غار مغان مشهد

در تور مشهد تعطیلات خرداد 94 از بازدید این غار زیبا لذت خواهید برد. دهانه غار در ۷۵ کیلومتری شهر مشهد و در جنوب روستای مغان واقع شده است.این غار متعلق به دوران دوم زمین شناسی است و قدمت آن از البرز و دماوند بیشتر می باشد.ارتفاع آن از دریا ۲۹۱۰ متر می‌باشد و زمان لازم برای پیمایش غار مغان 2 تا 2/5 ساعت طول می کشد، غار دارای دهلیزها و راههای پر پیچ و خم گوناگونی است که در صورت عدم آشنایی با محیط احتمال گم شدن زیاد است.این غار در سال ۱۳۲۴ توسط کوهنوردان شهرستان مشهد کشف شده است.

در تور مشهد 94 از این غار دیدن کنید.

 

غار مغان مشهد

غار مغان مشهد

غار مغان مشهد

غار مغان مشهد

غار مغان دارای دو دهانه می باشد که یکی رو به شمال به ابعاد 6 متر در 2 متر و دیگری رو به شرق به ابعاد 12.5 در  3 متر می باشد تا حدود 50 متر فضای داخل غار روشن است عرض ورودی در ابتدا 19 متر و ارتفاع آن در شروع 4 و تا 12 متر ادامه دارد در بعضی از نواحی از سقف غار آب می چکد در فاصله 110 متری به استلاکمیت دو قلو می رسیم در فاصله 120 متری از ابتدای غار با تنگه ای به عرض 4 متر مواجه می شویم، رو به سمت غرب به ابتدای تالار دوم می رسیم . بعد از یک سر بالایی به دو حفره غربی و جنوب غربی به طول 19 متر می رسیم که هر دو به تالار سوم منتهی می شود که البته مسیر غربی بهتر و ساده تر است. در مقابلمان یک صخره 5متری و یک راه گربه رو در سمت راست دیده می شود. برای عبور از این قسمت نیاز به طناب و حمایت همراهان است . بعد از عبور از این قسمت به تالار چهارم می رسیم . پس از طی حدود 23 متر به دو راهی شرقی و غربی می رسیم که طول هر کدام 17 متر است که پس از عبور از آن به یک تالار زیبا خواهیم رسید . که داخل آن یک برکه به عمق 20 تا 40 سانتی مترو ابعاد 5×4 متر می باشد که آب آن قابل شرب نیست. بازدید از این غار زیبا برای گردشگرانتور مشهد هیجان انگیز خواهد بود.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

بودای بزرگ لشان در چین

بودای بزرگ لشان در بخش جنوبی استان سیچوان در چین، در نزدیکی شهر لشان قرار دارد و در دوران سلسله تانگ ساخته شده‌است، این بنا در کوهستان امی و در کنار یک رودخانه  ساخته شده و به عنوان بزرگترین پیکره سنگی بودا در جهان شناخته می‌شود.این مکان نخستین پرستشگاه بودایی است که در چین بنا شده و یکی از مهم ترین مکان‌های مقدس بودائیسم است.ارتفاع این پیکره ی سنگی ۷۱ متر است. پهنای شانه‌هایش ۲۸ متر، سرش ۱۴٫۷ متر طول و ۱۰ متر عرض دارد و در مجموع ۱۰۲۱ تکه مو به آن وصل شده‌است. در روی پاهایش که هر کدام ۸٫۵ متر است به راحتی ۱۰۰ نفر جای می‌گیرند. بودای بزرگ لشان در سال ۱۹۹۶ در میراث جهانی یونسکو ثبت شد. مسافران تور چین می توانند از این بنای شگفت انگیز دیدن کنند

بودای بزرگ لشان در چین

بودای لشان مجسمه ای است پا برهنه با گوش هایی آویزان، موهایی آراسته به صورت مارپیچ و گیس مانند، قفسه سینه ای برآمده و در معرض نمایش و دستانی که روی زانوان تكیه داده شده است. از زیر پای این مجسمه عظیم الجثه سنگی، رودخانه هایی می گذرند.

 در تور چین 94 از این جاذبه توریستی دیدن کنید

بودای بزرگ لشان در چین

در چشم‌انداز بسیار زیبای کوهستان امی، در سیشان، بود که نخستین معبد بودائی چینی بنا شد. زیاد شدن معابد در سال‌های بعد این منطقه را به یکی از مهم‌ترین مکان‌های موقوفه‌ بودائیسم تبدیل کرد. درخلال قرن‌ها، گنجینه‌های فرهنگی بسیاری در این مکان جمع‌آوری شدند که چشم‌گیرترین‌شان بودای بزرگ لشان بود که در قرن هشتم میلادی ساخته شد. این مجسمه در کنار تپه‌ای تراشیده شده که محاط بر محل تلاقی سه رودخانه است . کوهستان امی همچنین به خاطر گونه‌های گیاهی متنوع‌اش حائز اهمیت است، و از منطقه گیاهان زیر خط استوا گرفته تا جنگل‌های مخروطیان کوه‌پایه‌ای که برای درخت‌هایش عمری قریب به هزار سال دارند، همه را شامل می‌شود.در تور چین خرداد 94 از این جاذبه گردشگری غافل نشوید.

بودای بزرگ لشان در چین

بودای بزرگ لشان در چین

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های چین, جاذبه های گردشگری چین , جاذبه های توریستی چین , بهترین جاذبه های توریستی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل تماشا کیش

 در  تور کیش خرداد 94  در این هتل اقامت کنید. هتل تماشا کیش یک هتل سه ستاره است که در مركز جزيره زيباى كيش قرار دارد و بهترين موقعيت نسبت به بازار و ساحل مى باشد . فاصله این هتل تا فرودگاه کیش 5 دقیقه می باشد . این هتل  در سال 77 تاسیس شد و برای رفاه بیشتر مسافران تور کیش در سال 91 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دارای 60 اتاق دو نفره، سه نفره، چهارنفره و پنج نفره می باشد که کلیه اتاق ها مجهز به یخچال، سرویس بهداشتی، تلویزیون، تلفن، تهویه مطبوع و مبلمان می باشند.

امکانات هتل تماشا کیش

لابی،کافی شاپ، رستوران، ماهواره، نمازخانه، پارکینگ اختصاصی هتل،خدمات خانه داری، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، صندوق امانات اختصاصی و آسانسور

هتل تماشا کیش

لابی هتل تماشا کیش

اتاق هتل تماشا کیش

اتاق هتل تماشا کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش یک هتل سه ستاره است که در زمینی به مساحت 6345 مترمربع در پشت بازار ونوس واقع شده است.این هتل یک هتل نو سازاست که هر ساله گردشگرانتور کیش را به سمت خود جذب می کند . فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه و ساعت تحویل و تخلیه اتاق 14 می باشد. هتل ونوس کیش دارای اتاق های سه تخته، چهارتخته و سوئیت یکخوابه می باشد که کلیه اتاق ها مجهز به يخچال، سرويس بهداشتي، تلويزيون، تلفن،تهويه مطبوع و مبلمان مي باشند.

امکانات هتل ونوس کیش

کافى شاپ، لابى،ماهواره، اینترنت در لابی، نمازخانه، رستوران، پارکینگ اختصاصی هتل، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، کافی نت، آسانسور، خدمات خانه داری، فضای سبز، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه، گشت سياحتى جزيره، گشت بازارها، اتاق بیلیارد، سالن کنفرانس.  در تور کیش 94 از امکانات این هتل لذت ببرید.

 

 

هتل ونوس کیش

اتاق هتل ونوس کیش

اتاق هتل ونوس کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل آونیو دبی یک هتل 4 ستاره است که در خیابان رقه در فاصله 4 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. این هتل از موقعیت مکانی ویژه  ای برخوردار است و به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری دبی نزدیک می باشد و به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو، مسافران تور دبی به راحتی می توانند با کمترین هزینه به نقاط مختلف دبی سفر کنند.این هتل دارای 133 اتاق است که اتاق ها دارای دکوراسیونی مجلل و شیک می باشند و اقامتی توام با آرامش را برای مسافران به ارمغان می آورند. کلیه اتاق های این هتل شامل امکانات حمام ، سشوار، سیستم تهویه، تلویزیون، تلفن، مینی بار، چای و قهوه ساز، اینترنت  ... می باشند. در تور دبی تابستان 94  از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

امکانات هتل آونیو دبی

رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، لباسشویی، اتو کشی، ، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه،  تهویه، بار، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی، خدمات تورها، فکس و کپی، سالن بدنسازی، بیلیارد، استخر روباز، بازی دارت، اتاق و امکانات برای معلولین،داتاقهای VIP، اتاقهای پاک و بدون سیگار. در تور دبی 94 از امکانات این هتل استفاده کنید.

هتل آونیو دبی

هتل آونیو دبی

هتل آونیو دبی

اتاق هتل آونیو دبی

هتل آونیو دبی

رستوران هتل آونیو دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , ارزان ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

امکانات هتل میلینیوم پلازا دبی

لابی، کافی شاپ، رستوران، سالن کنفرانس، تالار، پارکینگ، فروشگاهف لاندری، اینترنت، سالن ورزشیف استخر، سونا، آسانسور، صندوق امانات، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس. در تور دبی تیر 94 از اقامت در این هتل زیبا لذت خواهید برد. 

 

اتاق هتل میلینیوم پلازا دبی

 اتاق هتل میلینیوم پلازا دبی

رستوران هتل میلینیوم پلازا دبی

باشگاه هتل میلینیوم پلازا دبی

استخر هتل میلینیوم پلازا دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های درجه یک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 در تور دبی تعطیلات عید فطر 94 از این رستوران خوب دیدن کنید.رستوران نسرین در خیابان مطینه، بین هتل شرایتون و مارکوپولو قرار دارد و دارای غذاهای لذیذ ایرانی می باشد. در این رستوران زیبا می توانید به صرف غذاهای خوشمزه ایرانی پرداخته و لحظات خوشی را سپری کنید. این رستوران دارای محیط گرم و صمیمی و کارکنانی کارآزموده و مجرب می باشد و غذاهای آن از مواد غذایی تازه و خوشمزه تهیه می شود. رستوران نسرین همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 12 نیمه شب در حال خدمت رسانی به مشتریان و مسافران تور دبی می باشد. 

 

رستوران نسرین دبی

رستوران نسرین دبی

رستوران نسرین دبی

رستوران نسرین



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های درجه یک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 

در تور دبی 94 از بازدید این رستوران لذت ببرید. رستوران حاتم در دبی شعبه های مختلفی دارد که یکی از آن ها در سیتی سنتر دیره واقع است. این رستوران ایرانی با فضای گرم و صمیمی خود روزانه از مسافران بیشمار تور دبی پذیرایی می کند. در این رستوران انواع غذاهای کبابی و خورشت های ایرانی با قیمت مناسب عرضه شده و مواد غذایی آن سالم و تازه می باشد. با حضور در این رستوران لحظات مفرح و آرامش بخشی خواهید داشت.

رستوران حاتم دبی

رستوران حاتم دبی

رستوران حاتم دبی

رستوران حاتم دبی 

رستوران حاتم دبی

رستوران حاتم دبی

رستوران حاتم دبی

رستوران حاتم دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های درجه یک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

در تور استانبول 94 از این موزه زیبا دیدن کنید. موزه هنرهای اسلامی در میدان سلطان محمود، در منطقه فاتح استانبول قرار دارد. این موزه در اصل کاخ ابراهیم پاشا بوده که در سال 1524 ساخته شد و در سال 1983 به موزه هنرهای اسلامی تبدیل شد. در این موزه گنجینه نفیسی از  اشیاء فلزی و چوبی هنری، قدیمی ترین فرش های دنیا، مینیاتورها، پارچه ها و آثارخطی وجود دارد. مسافران تور استانبول می توانند در این موزه زیبا از آثار زیبای هنری دیدن کنند.

 

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کوش آداسی , جاذبه های گردشگری کوش آداسی , جاذبه های توریستی کوش آداسی , بهترین جاذبه های توریستی کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

در تور استانبول تعطیلات عید فطر 94 از بازدید این برج های زیبا لذت خواهید برد. امروزه هفت برج یدیکوله در اتوبان ساحلی استانبول، در منطقه فاتح قرار دارد. در عصر معماری ترک ها، 5 برج دیگر به مجموع این برج ها اضافه شد و این 7 برج به قلعه مستحکمی تبدیل شد. با وجود اینکه دیوارهای شهر استانبول و برج ها با گذشت زمان تخریب شده اند ولی هنوز هم بسیاری از باقی مانده های آن ها در قسمت های مختلف شهر استانبول قرار دارد. در تور استانبول می توانید از این برج های باشکوه استانبول بازدید کنید. 

هفت برج یدیکوله استانبول

هفت برج یدیکوله استانبول

هفت برج یدیکوله استانبول

هفت برج یدیکوله استانبول 

هفت برج یدیکوله استانبول

هفت برج یدیکوله استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کوش آداسی , جاذبه های گردشگری کوش آداسی , جاذبه های توریستی کوش آداسی , بهترین جاذبه های توریستی کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 | نظرات ()