نوشته شده توسط : یوسفی

ساحل پاتارا آنتالیا

تور آنتالیا ساحل پاتارا

ساحل پاتارا آنتالیا یک ساحل صولانی ، شنی و تمیز است و گفته می شود که زادگاه بابانوئل بوده است. این ساحل می تواند جای مناسبی برای تفریح و استراحت گردشگران تور آنتالیا فروردین 95 باشد زیرا بسیار دنج و خلوت است. ساحل پاتارا 50 متر عرض و 20 کیلومتر طول دارد و به دلیل دارا بودن آثار تاریخی زیاد امکانات رفاهی آنچنانی ندارد. در واقع برای ایجاد امکانات رفاهی باید این آثار تاریخی را از بین می بردند اما خوشبختانه این اتفاق تا کنون نیفتاده است. آثار تاریخی مذکور عبارتند از دروازه و کاخ رومی , حمام رومی , طاقهای رومی و بسیاری از اثار قدیمی دیگر. مسافران و گردشگرانتور آنتالیا بهار 95 در این ساحل علاوه بر تفریح می توانند از دیدن این اثار تاریخی لذت ببرند.

تور آنتالیا ساحل پاتارا

 

ساحل آلانیا آنتالیا

تور آنتالیا ساحل آلانیا

ساحل آلانیا در 115 کیلومتری شرق آنتالیا قرار دارد و در حال حاضر از بهترین سواحل این شهر توریستی به شمار می رود که بهترین پلاژها را نیز دارا می باشد. علاوه بر این در این ساحل برای گردشگران اروپایی و انگلیسی هتل های متعدد و متنوعی وجود دارد تا در آن اقامتی به یاد ماندنی ودلپذیری را داشته باشند. آنچه باعث جلب نظر گردشگران تور آنتالیا فروردین 95 به سمت این ساحل می شود شن های سفیدرنگ و همچنین آب و هوای دلپذیر آن می باشد. مناظر طبیعی که در این منطقه وجود دارد زیبایی آن را نیز دوچندان کرده است و از تماشای آن ها می توانید نهایت لذت را ببرید. در سال های اخیر ساحل آلانیا آنتالیا پیشرفت فراوانی داشته و به شکل یک مرکز تفریحی شنا و قایق سواری جذاب و دلنشین با 250000 قایق درآمده است. گردشگران عزیز قیمت تور مالزیدر این ساحل تفریحی می توانند سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا ساحل آلانیا

ساحل کمر آنتالیا

 تور آنتالیا ساحل کمر

کمر آنتالیا در فاصله 42 کیلومتری این شهر توریستی واقع شده است که دارای مناظر طبیعی بی نظیری می باشد. در این منطقه از آنتالیا محیطی منحصر به فرد و احاطه شده توسط مناظر زیبای طبیعی برای تفریح گردشگران تور آنتالیا فراهم آمده است تا تعطیلات به یاد ماندنی را در این منطقه سپری کنند. ساحل کمر آنتالیا برای گردشگران این امکان را ایجاد کرده است تا به ورزش های آبی و دریا نورودی با قایق بپردازند. گردشگران می توانند با قایق به سواحل جنوبی و خلیج های شهر آنتالیا بروند و از دیدن چشم اندازهای فوق العاده آن نهایت لذت را ببرند. اتحادیه اروپا لقب پرچم آبی را ساحل کمر داده است زیرا ساحل آن بسیار تمیز است. در واقع نام پرجم آبی به مناطقی اعطا می شود که دارای سواحل پاکیزه ای هستند. اما آنچه که توجه گردشگران تور آنتالیارا به سوی خود جلب می کند مناظر طبیعی بی نظیر آن و همچنین دروازه هادریان , دیوار شهر و بقایای تاریخی که به سبک رومیان است و از آن زمان باقی مانده است , می باشد.

تور آنتالیا ساحل کمر

 

 



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا هتلی 5 ستاره که بسیار شیک می باشد و دارای اتاق های راحت و مجهز به سیستم تهویه ، تلویزیون ، محل نشیمن و پنجره های بزرگ می باشد که بعضی از آنها به سمت دریای مدیترانه می باشد و می توان ساعت ها به تماشای این منظره زیبا نشست.تور آنتالیا اردیبهشت 95

 

از امکانات هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا فوری می توان به ساحل اختصاصی ، استخر ، مرکز زیبایی اندام ، رستوران ، زمین های بازی مثل تنیس و بسکتبال و بولینگ ، پارکینگ و خدمات اتومبیل اشاره کرد. هتل تا ساحل لارا 15 کیلومتر و با فرودگاه 20 دقیقه با خودرو فاصله دارد.تور آنتالیا بهار 95

در این هتل چند رستوران وجود دارد که شما می توانید در رستوران کهربا صبحانه را به صورت سلف سرویس میل کنید ، این رستوران ها در ساعات مشخص شده آمداره پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا با انواع غذاهای مکزیکی ، ایتالیایی ، ژاپنی ، ترکی و . . . می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های لوکس آنتالیا ترکیه,معروف ترین هتل های آنتالیا ترکیه,معرفی هتل های معروف آنتالیا ترکیه , ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

هتل 4 ستاره آتلانتیس لیماک آنتالیا در منطقه بلک بنا شده است. این هتل در مجموع 373 اتاق دارد. این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا40کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا 45کیلومتر فاصله دارد. همچنین آبشار ماناوگات 35 کیلومتر و معبد باستانی آسپاندوس 30 کیلومتر تا این هتل فاصله تور آنتالیا 95دارند.امکانات این هتل شاملرستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، محل نگهداری کودکان، صرافی، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف،تورآنتالیا تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، سیستم تهویه، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، یخچال، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس،استخر روباز، آرایشگاه و... . مسافرانتور آنتالیا اردیبهشت 95  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا ترکیه,هتل های مجلل آنتالیا ترکیه,هتل های لوکس آنتالیا ترکیه,پرطرفدارترین هتل های آنتالیا ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

دیوار چین

بدون شک یکی از هفت اعجاز جهن دیوار چین است. این دیوار در سال 1987 میلادی ثبت جهانی شد و 7000 کیلومتر امتداد دارد. این دیوار جهت جلوگیری از حمله های کشورهای شمالی به چین به وجود آمد و دارای قسمت های مختلفی از جمله برجهای آتش برای خبر رسانی و قلعه های مرزی برای کسب اطالاعات درباره دشمنان ساخته شده است. میهمانان تور چین می توانند از این مکان دیدن نمایند. این دیوار ابتدا به صورت جدا جدا روی کوه ها ساخته شده و سپس در سال 221 قبل از میلاد و بعد به وحدت رسیدن دوک ها این دیوارها به یکدیگر متصل شدند و به شکل یک دیوار گسترده روی کوه ها و در مرزهای شمالی چین درآمد. امروزه وسعت این دیوار 6000 کیلومتر است که برابر گردش به دور کره زمین می باشد و متعلق به سلسه مینگ است. این دیوار از سمت شرق به ساحل رودیالو جیان در قسمت شمال شرقی چین و از سمت غرب به دوازه جایو گوان می رسد. میهمانان تور چین می توانند از این مکان تاریخی دیدن نمایند.

 

دیوار چین

 

دیوار چین

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: دیوار چین,اماکن تاریخی چین,اماکن گردشگری چین,جاذبه های توریستی چین,معرفی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل تماشا کیش

 هتل تماشا در تور لحظه آخری کیش در سال 1377 به عنوان یک هتل 3 ستاره به بهره برداری رسید. این هتل در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی بازسازی شد. هتل تماشا کیش نسبت به ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار در موقعیت مناسبی برای میهمانان تورهای کیش قرار گرفته است که همین امر باعث میشود مسافرین محترم تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برای میهمانان تور لحظه آخری کیش برخوردار است. این هتل برای رفاه میهمانان عزیز در جزیره زیبای کیش سرویس استقبال فرودگاهی را درنظر گرفته است و نیز به آنها 50 درصد تخفیف پارک دلفین ها را ارایه می هد. این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته برای میهمانان تور کیش 95 مناسب می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا کیش 7 هراز تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود.

 هتل تماشا کیش حدود 10 دقیقه با فرودگاه و حدود 8 دقیقه با بازار فاصله دارد. ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 درتور کیش اردیبهشت 95 می باشد. لازم به ذکر است این هتل در میدان امیرکبیر قرار دارد.

 امکانات رفاهی هتل تماشا کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ ویژه میهمانان تور کیش و ... می باشد.

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش


 

لابی هتل تماشا کیش

لابی هتل تماشا کیش

مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل تماشا کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,پرطرفدارترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

شهر باستاني حريره کیش

بقاياي شهر حريره در امتداد ساختمانهاي بندرگاه و دفاتر آن ، قابل ديدن است. میهمانان تور لحظه آخری کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند. طبق نظر سازمان ميراث فرهنگي ، شهر حريره  هشتصد سال قدمت دارد. گستره پستي و بلندي‌ها و خرابه‌هاي شهر قديمي حريره حدود ۱۲۰ هكتار وسعت دارد و روزگاري شهري بزرگ و آباد در منطقه بوده است. دوران طلايي شهر حريره  کيش از سال ۳۶۷ تا ۹۱۲ هجري قمري بوده‌است. آن چه امروز از اين شهر بر جاي مانده حجمي از معماري شهري است. میهمانان تور کیش هتل شایگان می توانند از این مکان دیدن نمایند. اما كمتر و به ندرت تاق‌ها و پوشش‌ها و سقف‌هاي سالمي بر جاي مانده است جز در پاره‌اي موارد كه پوشش‌هاي تاقي شكل سنگي از گزند تخريب در امان مانده‌اند. بندر شهر تاريخي حريره، يك شهر يك پارچه و متمركز با معماري برون‌گرا بوده و از معماري دفاعي و درون‌گراي ديگر شهرهاي تاريخي ايران در آن نشاني نيست. میهمانان عزیز می توانند با دادر نظر گرفتن قیمت تور کیش از این مکان دیدن نمایند. انتخاب اين بخش از جزيره براي ايجاد شهر حريره  طبيعي‌ترين و معقول‌ترين انتخاب بوده چرا كه ساحل صخره‌اي مرتفع آن از سطح دريا تقريبا ده متر بلندتر است و وجود سه خليج و دماغه كه نقش بندرگاه طبيعي را دارد و همچنين درياي نسبتاً آرام‌تري از ديگر كرانه‌ها و سواحل جزيره خود عامل شكل‌گيري شهر در ساحل شمالي شده است. میهمانان تور کیش 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. تاكنون عمليات اكتشافي باستان‌شناسي بقاياي شهر تاريخي حريره در سه مجموعه مجزا انجام شده است.خانه اعياني: خانه اعياني يادآور خانه‌هاي چندخانوار قديمي در داخل فلات ايران و در شهرهايي چون يزد، اصفهان و كاشان است و يكي از نمونه‌هاي قديمي مسكن جمعي در حاشيه خليج فارس محسوب مي‌شود. میهمانان تور لحظه آخری کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند. علاوه بر وسعت خانه و همچنين فضاهاي مختلف و متنوع آن، كاشي‌هاي ستاره‌اي شكلي كه در اين خانه به دست آمده است، همانند كاشي‌هايي است كه زينت بخش بناهاي مهم ايلخاني ايران همچون تخت سليمان و سلطانيه است. میهمانان تور کیش هتل شایگان می توانند از این مکان دیدن نمایند.پيدايي اين مقدار كاشي كه يقيناً عنصر وارداتي به جزيره است نشان مي‌دهد كه اين عمارت به يكي از ثروتمندان كيش تعلق داشته است.میهمانان عزیز می توانند با دادر نظر گرفتن قیمت تور کیش از این مکان دیدن نمایند.


بخش كارگاهي و صنعتي: اين مجموعه درست در كنار دريا ساخته شده و داراي معماري و فضاهاي ناشناخته‌اي است. مجموعه كانال‌هاي افقي و زيرزميني و چاه‌هاي متعدد در گوشه و كنار، مجموعه‌ي بسيار جالب و نادري را تشكيل مي‌دهد كه هنوز عملكرد آن‌ها روشن نيست، اما به نظر مي‌رسد كه ارتباط مستقيم، با فعاليت‌هاي صيادي (صيد ماهي، مرواريد و مرجان) داشته و براي دسترسي آسان‌تر به دريا احداث گرديده است. میهمانان تور کیش 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. شايد هم بتوان فرض كرد كه اين راهروها و كانال‌ها راه‌هاي مخفي بوده است كه در مواقع هجوم و حمله اهالي شهري مي‌توانسته‌اند به طور اضطراري از آن ها استفاده كنند.مجموعه حمام: اين مجموعه شامل حمامي است با صحن‌هاي متعدد و حصار آن به مساحت تقريبي ۵۰۰ مترمربع. سربينه و گرمخانه و تون حمام در جنوب بخش ذكر شده قرار گرفته و توسط راهرو سرپوشيده‌اي از آن جدا شده است. میهمانان تور لحظه آخری کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند. دو خزينه كوچك و بزرگ در جنوب گرمخانه آخرين بخش ساختمان را تشكيل داده‌اند.

باستان شناسان معتقدند اين حمام كه شايد در نوع خود از قديمي‌ترين حمام‌هاي ايراني باشد كه طي كاوش‌هاي باستان‌شناسي كشف و شناخته شده است، و دو دوره متمايز و مجزا از هم دارد (دوره ايلخاني – دوره تيموري) با توجه به ظرفيت محدود حمام و با در نظر گرفتن ديوار بيروني سراسري كه تا مجموعه عمارت اعياني كه در جنوب شرقي حمام و به فراز تپه‌اي بلند قرار گرفته امتداد يافته است. میهمانان تور کیش هتل شایگان می توانند از این مکان دیدن نمایند. به نظر مي‌رسد كه اين بنا حمامي خصوصي بوده و به صاحب مجموعه اعياني تعلق داشته است. میهمانان عزیز می توانند با دادر نظر گرفتن قیمت تور کیش از این مکان دیدن نمایند.

آدرس: شمال جزيره كيش، كنار مجموعه ورزشي المپيك

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: شهر باستاني حريره کیش,جاذبه ای گردشگری کیش,معرفی کیش,بازدید از کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل ترنج کیش :

اولین هتل دریایی خاورمیانه قرار است بزودی در جزیره کیش افتتاح شده و با نام هتل ترنج به بهره برداری برسد. این هتل پنج ستاره در نوع خود بینظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته، آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش بهار 95 خواهد بود. این هتل پنج ستاره که دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه‎ای است.

خدمات هتل ترنج کیش

این مجموعه شامل دو هتل پنج ستاره در خشکی و دریا با مساحت ۶۰ هزار مترمربع است که در این مجموعه ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر ساخته می‏شود. نمونه مشابه این هتل فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است.
مجری و سرمایه‏ گذار اولین هتل ترنج کیش، تفاوت عمده این طرح را با طرح نخل دوبی، حفظ کامل محیط زیست دریایی عنوان کرد و گفت: در طرح هتل نخل دوبی با خاک‏ریزی در آب دریا اکوسیستم دریا کاملا به هم خورده؛ ولی در طرح هتل دریایی ترنج ۱۰۰۰ شمع یا پایه دریایی در ساحل و آب کوبیده می‏شود و به دلیل جریان آب در زیر ویلا‏ها و عرشه ساختمان، به هیچ عنوان به محیط زیست دریایی آسیبی نخواهد رسید. گردشگران تور کیش اردیبهشت 95 به زودی می توانند در این هتل بی نظیر اقامت داشته باشند .



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

کوش آداسی علاوه بر ساحل های زیبا دارای غارهای مختلفی نیز می باشد که یکی از آن غارهای زیبا غار سیرتلانینی می باشد که گردشگران بسیاری از این غار زیبا دیدن می کنند. این غار در شهرستان کاراجاسو در بین روستاهای یوکاری چام آداسی و نارلی گدیک قرار دارد و دارای طول ۳۴۸ متر است که سالن اصلی آن ۱۴۷ متر و یکی از عمیق ترین نقاط آن حدود ۳۲ متر است. ورودی این غار بسیار تنگ است و در داخل آن هیچ آبی وجود ندارد و خشک است. دیوارهای این غار داخل آن را به 6 ناحیه تبدیل کرده است رطوبت این غار زیاد است و دمای هوای آن از دمای بیرون چند درجه سردتر است. درتور کوش آداسی تعطیلات بهار 95از این غار زیبا دیدن کنید.

 

 

 

غار سیرتلانینی کوش آداسی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

 

قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی از مرکز شهر و بندر 10 دقیقه فاصله دارد و در سال 1534 برای حفاظت از شهر ساخته شد. این قلعه توسط دولت ترکیه مورد بازسازی قرار گرفته و گردشگران بسیاری از آن بازدید می کنند. این محل  به دلیل داشتن منظره های زیبا و بی بدیل، از بهترین مکان های کوش آداسی برای عکس گرفتن و تفریح می باشد. 

مسافران تور کوش آداسی اردیبهشت 95 می توانند از این قلعه زیبا بازدید کنند و به تماشای مناظر زیبای آن بپردازند.

 

قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی

 قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کوش آداسی, جاذبه های گردشگری کوش آداسی , جاذبه های توریستی کوش آداسی , بهترین جاذبه های توریستی کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

ویلا نیچر کوش آداسی

ویلا نیچر (Nature) در منطقه دریای اژه در 11 کیلومتری مارینا واقع شده است. ویلا دارای اتاق خواب، آشپزخانه و حمام می باشد که در آشپزخانه انواع لوازم آشپزخانه، یخچال، فر و ... موجود می باشد. فاصله ویلا تا قلعه کوش آداسی 10 کیلومتر، تا پارک آبی آکا فانتسی 16 کیلومتر، تا فرودگاه ادنان 60 کیلومتر، تا مارینا 11 کیلومتر و تا ساحل لیدیز بیچ 9 کیلومتر است. 

 

 

مسافران تور کوش آداسی خرداد 95 می توانند در این ویلای زیبا اقامت کنند. 

 

 آدرس: Nature Sitesi No.1 Sogucak, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات ویلا نیچر کوش آداسی

 آشپزخانه، فر، گاز، لوازم آشپزخانه، کتری برقی، ماشین ظرفشویی ، مایکروفر، پخچال، اتاق خواب، کمد، حمام، حوله، سشوار.

 

ویلا نیچر کوش آداسی

ویلا نیچر کوش آداسی

ویلا نیچر کوش آداسی

ویلا نیچر کوش آداسی

ویلا نیچر کوش آداسی

ویلا نیچر کوش آداسی

ویلا نیچر کوش آداسی

ویلا نیچر کوش آداسی

 

پانسیون کیبار اپارت کوش آداسی

 

 

 

پانسیون کیبار اپارت در چند قدمی لیدیز بیچ واقع شده و تراس آن چشم انداز زیبایی از دریای اژه دارد. این پانسیون 9 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، وای فای رایگان، تلویزیون، یخچال، بالکن هستند. مهمانان تور کوش آداسی تعطیلات اردیبهشت 95 می توانند در تراس به صرف غذا مشغول شده و از تماشای چشم انداز زیبای دریا لذت ببرند. فاصله این پانسیون تا مرکز شهر کوش آداسی 1/5 کیلومتر است

که رسیدن به آنجا با اتوبوس 5 دقیقه به طول می انجامد و در آنجا انواع رستوران ها، کافه ها و مغازه برای خرید وجود دارد. 

 

آدرس: Kadınlar Denizi Mah. Muharrem Candas Sok. No:29, 09400 Kusadası, Turkey

 

امکانات پانسیون کیبار اپارت کوش آداسی

 

تراس، اینترنت رایگان، سرویس شاتل(با هزینه)، اتاق خانوادگی، سیستم گرمایشی. 

 

 

 

 

 

پانسیون کیبار اپارت کوش آداسی

 

پانسیون کیبار اپارت کوش آداسی

 

پانسیون کیبار اپارت کوش آداسی

 

پانسیون کیبار اپارت کوش آداسی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی, بهترین هتل های کوش آداسی, ارزان ترین هتل های کوش اداسی, هتل های لوکس کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

مرکز خرید کپیتول استانبول

مرکز خرید کاپیتول در سال 1993 در محله آلتونی زاده استانبول تاسیس شده است و اولین مرکز خرید بزرگ و مدرن در بخش آسیایی استانبول می باشد. این مرکز خرید در 6 طبقه و مساحتی در حدود 73000 متر مربع ساخته شده و تعداد 157 مغازه دارد که در آن ها انواع اجناس مختلف با قیمت مناسب به فروش می رسد. در این پاساژ چند عدد رستوران وجود دارد که مسافران تور استانبول تعطیلات اردیبهشت 95  می توانند در حین خرید از غذاهای خوشمزه آنجا میل کنند. این پاساژ یک سینما با 14 بخش مختلف دارد که یکی از بزرگترین و مدرن ترین سالن های سینما در این شهر می باشد. همچنین در این مرکز سالن بولینگ و مرکز سرگرمی نیز موجود می باشد.

 

مرکز خرید کپیتول استانبول

مرکز خرید کپیتول استانبول

مرکز خرید کپیتول استانبول

مرکز خرید کپیتول استانبول

مرکز خرید کپیتول استانبول

مرکز خرید کپیتول استانبول

 

مرکز خرید آتیروس استانبول

آتیروس از مراکز خرید مدرن استانبول است که در 17 دسامبر 2005 در منطقه Büyükçekmece که در زمان های قدیم آتیروس نامیده می شد، افتتاح گردیده است. این مرکز خرید که در برابر زلزله کاملا مقاوم می باشد توسط کمپانی Kapıcıoğlu با هزینه ای بالغ بر 40 میلیون دلار ساخته شده است. موقعیت مکانی این مرکز در اتوبان پر رفت و آمد  D.100  است که غرب و شرق استانبول را به هم وصل میکند. این پاساژ 3 طبقه با مساحت 56 هزار متر مربع دارای 80 مغازه، 63 اداره، یک هایپر مارکت و رستوران های فست فود می باشد. پارکینگ این مجموعه برای 700 خودرو ظرفیت دارد و حدود 1000 نیروی خدماتی در این مرکز مشغول به فعالیت می باشند. 84 واحد این مجموعه در اختیار کمپانی Kapıcıoğlu و 66 واحد آن در اختیار شهرداری Büyükçekmece است. 

مسافران تور استانبول بهار 95 می توانند در این مرکز به خرید اجناس مورد نیاز بپردازند.

 

 

 

مرکز خرید آتیروس استانبول

مرکز خرید آتیروس استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای استانبول,مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول , مراکز خرید خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل ویسنزا استانبول

هتل 4 ستاره ویسنزا (Vicenza) در منطقه فاتح استانبول واقع شده و 85 اتاق ارائه می دهد که دکوراسیونی مدرن و چوبی دارند که مجهز ماهواره، تلویزیون، مینی بار، چای| قهوه ساز و ... هستند. در رستوران وینزیا غذای دریایی تازه و غذاهای عثمانی و ایتالیایی سرو می شود. فاصله هتل تا بازار بزرگ استانبول 1/3 کیلومتر و تا ایستگاه تراموا لاللی 5 دقیقه پیاده روی است که امکان دسترسی راحت به مناطق مختلف شهر را برای مسافران تور استانبول خرداد 95فراهم می کند، ضمن اینکه ایستگاه مترو نیز در چند قدمی هتل است. همچنین فاصله هتل تا فروردگاه آتاترک 15 کیلومتر است. 

آدرس: Fevziye Caddesi. No:3 Sehzadebasi, Fatih, 34470 Istanbul, Turkey

امکانات هتل ویسنزا استانبول

 استخر سر باز، استخر سرپوشیده، باغ، تراس، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت عروس، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان

 

 

 

هتل ویسنزا استانبول

هتل ویسنزا استانبول

هتل ویسنزا استانبول

استخر هتل ویسنزا استانبول

هتل ویسنزا استانبول

رستوران هتل ویسنزا استانبول

هتل ویسنزا استانبول

اتاق هتل ویسنزا استانبول

هتل ویسنزا استانبول

حمام ترکی هتل ویسنزا استانبول

هتل ویسنزا استانبول

استخر هتل ویسنزا استانبول

 

هتل گلوریس استانبول

هتل 4 ستاره گلوریس (Glorious) در منطقه فاتح استانبول واقع شده و 100 اتاق دارد که اتاق ها با رنگ های گرم و وسایل چوبی تزیین شده و کف پوش پارکت دارند و همگی مجهز به امکانات وای فای رایگان، تلویزیون، سیستم تهویه، مینی بار، سشوار، حمام و ... می باشند. در رستوران این هتل غذاهای فرانسوی، روسی و ترکی سرو می شود. فاصله هتل تا بازار بزرگ 10 دقیقه و تا منطقه سلطان احمد 15 ذقیقه پیاده روی است. مسافران تور استانبول تعطیلات خرداد 95می توانند در منطقه سلطان احمد به بازدید از مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه، کاخ تاپکاپی و  ... بپردازند. همچنین این هتل در 15 کیلومتری فرودگاه آتاترک می باشند. 

آدرس: Ordu Cad.Yesil Tulumba Sk.No:9 Laleli, Fatih, 34080 Istanbul, Turkey

امکانات هتل گلوریس استانبول

تراس، سونا، اسپا، ماساژ، دارت، کتابخانه، حمام ترکی، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، کتابخانه، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، سالن زیبایی، اتاق خانوادگی، سوییت ماه عسل، آسانسور، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، وای فای رایگان.

 

 

 

 

هتل گلوریس استانبول

هتل گلوریس استانبول

هتل گلوریس استانبول

اتاق هتل گلوریس استانبول

هتل گلوریس استانبول

رستوران هتل گلوریس استانبول

هتل گلوریس استانبول

استخر هتل گلوریس استانبول

هتل گلوریس استانبول

حمام ترکی هتل گلوریس استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ (Mekong) در پالم جمیرا در هتل آنانتارا واقع شده و در آن انواع غذاهای چینی، تایلندی و ویتنامی سرو می شود. طراحی داخلی این رستوران بسیار چشم نواز و شرقی است و حضور در این رستوران و طعم غذاهای شرقی آن شما را برای مدتی به آسیای شرقی برده و می توانید در شهر دبی تجربه شهرهای آسیای شرقی را نیز پیدا کنید. مسافران تور دبی بهار 95می توانند در فضای بیرون این رستوران نشسته و از چشم انداز برج العرب لذت ببرند.

آدرس:Anantara Hotel Dubai The Palm | Anantara The Palm Dubai ResortDubai 71607, United Arab Emirates

 

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ دبی

رستوران تایلندی پای تای دبی

رستوران تایلندی پای تای در هتل دارالمصیف در منطقه مدینه جمیرا واقع شده و از بهترین رستوران های تایلندی دبی می باشد. برای رسیدن به این رستوران باید سوار بر قایقی تفریحی از میان آبراهی های زیبا عبور و در کنار این رستوران پیاده شد. در این رستوران انواع غذاهای خوشمزه تایلندی مثل گوشت گاو و میگو با سس های خامه ای مخصوص و انواع سوپ ها سرو می شود. این رستوران برای 4 سال متوالی برنده بهترین رستوران آسیای جنوب شرقی دبی شده و از اینرو پیشنهاد می شودمسافران تور دبی بهار 95 حتما به این رستوران خاص و زیبا سر بزنند.

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی, بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

هتل 5 ستاره لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا (Le Royal Meridien Beach Resort & Spa) از سری هتل های زنجیره ای است که در جمیرا بیچ دبی واقع شده و 504 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات ال سی دی 42 اینچ، دی وی دی پلیر، سیستم تهویه، بالکن، مینی بار و ... هستند. مسافرانتور دبی اردیبهشت 95می توانند در رستوران "مایا" این هتل که از رستوران های تحسین شده می باشد انواع غذاهای مدرن مکزیکی را امتحان کنند. در این هتل امکانات استخر و ورزش های آبی وجود دارد که برای ریلکسیشن بسیار خوب می باشد. فاصله هتل تا باشگاه گلف امارات 3 کیلومتر و تا مال امارات 10 دقیقه رانندگی است. 

آدرس: Al Sufouh Road, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، سونا، باشگاه، ماهی گیری، اتاق بازی، پسپا، ماساژ، موج سواری، حمام ترکی، ورش های آبی، باشگاه کودکان، ساحل، رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، عابر بانک، نگهداری از کودکان، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، کرایه اتومبیل، سالن زیبایی، فروشگاه، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان در مکان های عمومی، اینترنت رایگان در اتاق ها.

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

اتاق هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

رستوران هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

استخر هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

 

هتل رامادا جمیرا دبی

هتل 4 ستاره رامادا جمیرا در بر دبی، خیابان المینا واقع شده و 252 اتاق دارد که اتاق ها امکانات تلویزیون 40 اینچ، چای| قهوه ساز و ... هستند. این هتل رستوران مدیترانه ای و آسیایی دارد که مهمانان تور دبی اردیبهشت 95می توانند از طعم غذاهای دلچسب آنجا لذت ببرند. هتل رامادا جمیرا شاتل رایگان به سمت مراکزخرید و ساحل جمیرا دارد. 

 

آدرس: Al Mina Road, Bur Dubai, Dubai Dubai, United Arab Emirates

 

امکانات هتل رامادا جمیرا دبی

استخر سر باز، سونا، اسپا، ماساژ، باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، سیستم ایمنی، مغازه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم تهویه.

هتل رامادا جمیرا دبی

 

هتل رامادا جمیرا دبی

 

هتل رامادا جمیرا دبی

 

هتل رامادا جمیرا دبی

 

هتل رامادا جمیرا دبی

 

هتل رامادا جمیرا دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 خانه ملک مشهد

 خانه ملک مشهد مربوط به اواخر دوره قاجار است که در ضلع شرقی خیابان امام، روبروی اداره دارائی واقع شده و به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این بنا یکی از نمونه خانه های زیبای برجا مانده از دوران انتقال معماری در اواخر عصر قاجاریه محسوب می شود که در گذشته بسیار وسیع تر بوده اما اکنون تنها تور مشهد 95 بخش بیرونی آن برجای مانده که شامل دو طبقه است. طبقه بالایی دارای سقف مشبک و منبت کاری شده چوبی و شومینه گچبری زیبایی است. خانه ملک امروزه مرکز هنر های سنتی میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی می باشد. حمام خانه ملک تنها نمونه حمام تاریخی خصوصی دوره خود در شهر مشهد معرفی شده که در سال 1385 به عنوان خانه توریست انتخاب شد. خانه ملک یکی از جاذبه‌های گردشگری در تور مشهد اردیبهشت 95 می باشد که توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. 

 

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

 

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: خانه ملک مشهد, دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

غار مغان مشهد

دهانه غار در ۷۵ کیلومتری شهر مشهد و در جنوب روستای مغان واقع شده است.این غار متعلق به دوران دوم زمین شناسی است و قدمت تور مشهد 95 آن از البرز و دماوند بیشتر می باشد.ارتفاع آن از دریا ۲۹۱۰ متر می‌باشد و زمان لازم برای پیمایش غار مغان 2 تا 2/5 ساعت طول می کشد، غار دارای دهلیزها و راههای پر پیچ و خم گوناگونی است که در صورت عدم آشنایی با محیط احتمال گم شدن زیاد است.این تور مشهد اردیبهشت 95 غار در سال ۱۳۲۴ توسط کوهنوردان شهرستان مشهد کشف شده است.

 

غار مغان دارای دو دهانه می باشد که یکی رو به شمال به ابعاد 6 متر در 2 متر و دیگری رو به شرق به ابعاد 12.5 در  3 متر می باشد تا حدود 50 متر فضای داخل غار روشن است عرض ورودی در ابتدا 19 متر و ارتفاع آن در شروع 4 و تا 12 متر ادامه دارد در بعضی از نواحی از سقف غار آب می چکد در فاصله 110 متری به استلاکمیت تور مشهد 95 دو قلو می رسیم در فاصله 120 متری از ابتدای غار با تنگه ای به عرض 4 متر مواجه می شویم، رو به سمت غرب به ابتدای تالار دوم می  رسیم . بعد از یک سر بالایی به دو حفره غربی تور مشهد 95 و جنوب غربی به طول 19 متر می رسیم که هر دو به تالار سوم منتهی می شود که البته مسیر غربی بهتر و ساده تر است. در مقابلمان یک صخره 5متری و یک راه گربه رو در سمت راست دیده می شود. برای عبور از این قسمت نیاز به طناب و حمایت همراهان است . بعد از عبور از این قسمت به تالار چهارم می رسیم . پس از طی حدود 23 متر به دو راهی شرقی و غربی می رسیم که طول هر کدام 17 متر است تور مشهد 95 که پس از عبور از آن به یک تالار زیبا خواهیم رسید . که داخل آن یک برکه به عمق 20 تا 40 سانتی مترو ابعاد 5×4 متر می باشد که آب آن قابل شرب نیست. بازدید از این غار زیبا برای گردشگران تورمشهد هیجان انگیز خواهد بود.

 

غار مغان مشهد

 

غار مغان مشهد

 

غار مغان مشهد

 

غار مغان مشهد

 

غار مغان مشهد

 

غار مغان مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: غار مغان مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

روستای سر آسیاب مشهد

سر آسیاب روستایی از توابع بخش طرقبه شهرستانتور مشهد بهار 95 در استان خراسان رضوی ایران است.این روستا در 5 کیلومتری شهر شاندیز واقع شده و از شمال به اراضی لنگر از توابع ویرانی، از جنوب به روستای ارچنگ، از سمت شرق به پشته نغندر و از غرب به جاده شاندیز و اراضی قرقی محدود می‌شود. به علت وجود 3 آسیاب به نام سه آسیاب و بعد ها سر آسیاب معروف شد ، مزار نصر الله سراج هاشمی تور مشهد 95  شاعر مرثیه سرا که دارای دیوان شعر می باشد در اینجاست .این روستا به دلیل نزدیکی به ارتفاعات و قرار گرفتن در مسیر رودخانه از آب و هوای بسیار معتدل و  مطبوعی برخوردار است و یکی از مناطق ییلاقی محور گردشگری مشهد – شاندیز محسوب می‌شود.تور مشهد 95 دیدن از این روستای ییلاقی زیبا به مسافران تور مشهد پیشنهاد می شود.

 

روستای سر آسیاب مشهد

روستای سر آسیاب مشهد

روستای سر آسیاب مشهد

روستای سر آسیاب مشهد

روستای سر آسیاب مشهد

روستای سر آسیاب مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: روستای سر آسیاب مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

  امام زاده سید محمد(گنبد خشتی) مشهد

 

 بنای تاریخی- مذهبی گنبد خشتی در خیابان طبرسی واقع شده که تا حرم امام رضا 500 مترفاصله دارد. گنبد خشتي مدفن «سلطان غیاث‌الدین محمد» است تور مشهد 95 که از سادات مشهور  شهر تور مشهد 95 می باشد و نسبش با هفده واسطه به امام موسی بن جعفر(ع) می‌رسد. این امام زاده شریف در سال ۸۳۲ هجري قمري وفات يافته و گنبد خشتي پس از حرم حضرت امام رضا (عليه السلام) قديمي ترين زيارتگاه مشهد مقدس است . در زمان احداث این بنای آجری، «سوره ملک» با خط خوش ثلث تور مشهد 95در زیر پوشش داخلی کتیبه شده و لبه‌های چهار ایوان نیز با سوره واقعه به قلم شیوای ریحان آراسته گردیده است. این گنبد در زمان قاجار مرمت و فضای داخلی آن با نقاشی وکتیبه مزین شد.

 

گنبد خشتی مشهد

گنبد خشتی مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: امام زاده سید محمد(گنبد خشتی) مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

   بوستان پردیس قائم مشهد

در شمال شهر مشهد این بوستان با وسعتی معادل 163926 مترمربع  واقع شده و از جنوب به بلوار صد متری قائم، از شمال به شهرک امام هادی، از شرق به بلوار توس و از غرب به تور مشهد اردیبهشت 95 باغ آستان قدس رضوی منتهی می‌گردد. این مکان در سال 1378 به پارک تبدیل شد. از امکانات این بوستان زیبا میتوان به  به ساختمان نگهبانی، مکانی بازی‌های کامپیوتری، آلاچیق برای استفاده خانواده‌ها، بوفه، و تأسیسات بهداشتی ، سکوهای آبخوری، گلکاری های زینت یافته، معابر جدول کشی شده، ساختمان موزه ایرانی ، آبنمای موزیکال و آبشار مصنوعی و… اشاره نمود. این پارک به انواع گونه های گیاهی از قبیل اقاقیای معمولی و چتری ، عرعر، راش، افرا، صنوبر ، چنار و انواع سرو، کاتالیپا ، زیتون، تلخ ، کاج ، یوکا ، ترون ، پیراکانتا ، رزهای معمولی و هفت رنگ ، گل ناز و دیگر گل ها تور مشهد اردیبهشت 95 مزین شده و انواع گونه‌های گیاهی تزیینی، درختان و درختچه‌‌ها در فضای داخلی پردیس قائم وجود دارد که روی هم رفته طبیعت زیبایی را برای شهروندان و زائرین تور مشهد  به ارمغان می‌آورد .

 برای آبیاری فضای سبز و نیز آب نماهای ایجاد تور مشهد تعطیلات بهار 95 شده در پارک از آب جمع شده در برکه پارک استفاده می شود. با توجه به وسعت و موقعیت و طرح های دردست اجرای سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری، این پارک درآینده به عنوان یکی از مهمترین پارک های شهر مشهد تبدیل خواهد شد.

 

بوستان پردیس قائم مشهد

بوستان پردیس قائم مشهد

بوستان پردیس قائم مشهد

بوستان پردیس قائم مشهد

بوستان پردیس قائم مشهد

بوستان پردیس قائم مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بوستان پردیس قائم مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1395 | نظرات ()