نوشته شده توسط : یوسفی

اسکی کابلی کیش


 اسکی کابلی کیش دارای طول 860  متر و عرض 160  متر میباشد که شامل 5 برج در ساحل کیش است  و با سرعت 28 الی 62 کیلومتر در ساعت که همزمان میتواند به 12 نفر سرویس بدهد. همچنین این سایت طبق استانداردهای بین المللی و آخرین فن آوری روز ساخته شده است و میتواند محل مناسبی برای برگزاری مسابقات داخلی و خارجی باشد . این مجموعه همچنین با قرار گرفتن در ساحل زیبا نمای بسیار زیبا و جذابی را برای گردشگران و مسافران تور کیش ایجاد کرده است. در سایت اسکی کابلی کیش علاوه بر امکانات ورزشی امکانات دیگری مانند رستوران ، کافی شاپ و آلاچیق نیز برای رفاه حال استفاده کنندگان تعبیه شده است .تور کیش آذر 94

 

 

زمین های تنیس خاکی و هارت کورت جزیره کیش


این مجموعه ورزشی در کیش از مهمترین زمینهای ورزشی جزیره به حساب می آید .تور کیش پاییز 94این مجموعه ورزشی با هدف برگزاری لیگ های داخلی و ماسبقات تنیس ایجاد شده . این مجموعه ورزشی با مساحت 13500 متر مربع بنا شده است دارای 9 زمین خاکی، زمین استادیوم ،دفترهای اداری،سکوی تماشاچیان و سرویس های بهداشتی و رختکن میباشد .

 

اسکوتر برقی جزیره کیش


اسکوترهای برقی کیش همان دوچرخه یا موتورهای کوچک برقی میباشند که می توان با آنها در جاده های مخصوص دوچرخه سواری جزیره کیش را دور بزنید و از زیبایی های آن لذت ببرید و ساعات خوشی را تجربه کنید.تور کیش پاییز 94نیروی محرکه اسکوترها از باطری تأمین میشود و اگر آنها را کامل شارژ کنید میتواند تا 1ساعت یا شاید هم بیشتر از آنها استفاده کنید .

 

زمینهای تنیس خاکی و هارت کورت جزیره کیش

 

این زمینهای ورزشی مهمترین زمینهای ورزشی کیش هستند و زمینهای تنیس خاکی و هارت کورت جزیره کیش مورد توجه فدراسیون جمهوری اسلامی استو مسابقات داخلی و تنیس در این مجموعه برگزار می شوند.تور کیش آذر 94این زمینها مساحتی به اندازه 13500 متر مربع دارند.و دارای 9 زمین خاکی ،دفتر اداری،زمین استادیوم،سکو برای تماشاچیان و سرویس های بهداشتی است

 

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

نمایشگاه خزندگان کیش

در نمایشگاه خزندگان جزیره بیشتر از 100 گونه خزنده از خانواده های مختلف و مارها به نمایش گذاشته شده .تور کیش آذر 94مارهای بزرگ بوآ ، پیتون آفریقا و سوسمارهای ماداگاسکار از خزندگانی هستند که می توان در این نمایشگاه آنهارا از نزدیک دید .تور کیش پاییز 94بازدید از این نمایشگاه برای علاقه مندان به حیوانات خاص و خزندگان بسیار جالب خواد بود.

کشتی یونانی کیش

 

کشتی یونانی کیش

 

در غرب جزیره کیش یه کشتی در سواحل نیلگون کیش قرار داردتور کیش آذر 94در تابستان سال چهل و پنج بومیان جزیره کیش در روستای باغو کشتی به گل نشسته ای را دیدند که پس از سالها نتوانستند دلیل به گل نشستن این کشتی را بیابند اما گفته می شودتور کیش پاییز 94که به دلیل نبودن فانوس دریایی و مه آلود بودن این اتفاق در این ساحل رخ داده است

 

شرایط استفاده از جت اسکی در جزیره کیش

 

جت اسکی کیش

 

1-مطالعه دقیق و کامل کردن فرم اجاره جت اسکی

 

2- افرادی که سنگین وزن هستندتور کیش پاییز 94باید به تنهایی سئار جت اسکی بشوند

 

3-به هر خانواده فقط یک جت اسکی داده می شود.

 

4 -برای سوار شدن باید به آموزشهای مربی و نکات مهم توجه کنید و یاد بگیرید

 

5-باید در محدوه خاصب با جت اسکی حرکت کنید و به محدوده های دیگر وارد نشوید

 

6-هرگونه حرکت و مانور آکروباتیک ممنوع است.تور کیش آذر 94

 

7- با هرگونه شناور باید صد متر فاصله داشته باشید.

آکواریوم کیش

آکواریوم کیش

این آکواریوم که انواع گوناگون آبزیان را دارد در ساختمان کانون هنر است تور کیش آذر 94 و انواع ماهی های تزیینی و زیبا در این اکواریوم هستندو گردشگران زیادی در اطراف این ساحل زیبا قدم میزنند.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

بازار شقایق کیش

 بازار شقایق کیش

مرکز خرید شقایق در اصل بازارچه ایست که در زمینی به مساحت 1680 مترمربع، در 2 طبقه، در سال 1381 در شهرك میر مهنا احداث گردید. این مرکز خرید شامل 30 غرفه فعال است. مغازه هایی که در این مرکز خرید به چشم می خورد شامل قنادی و شیرینی سرا، آرایشگاه، تعاونی، سوپرمارکت، سوپر میوه، ساندویچی، ظروف پلاستیکی در طبقه همکف می باشد. این مجموعه همچنین دارای انواع شرکت های ساختمانی و خدماتی مختلف در طبقه اول است. خیلی از اهالی کیش اجناس مورد نیاز خود را از این بازارچه تهییه می نمایند، مسافران تور کیش نیز می توانند در این بازار به خرید پرداخته و از امکانات آن بهره ببرند.

بازار شقایق کیش

بازار فجر کیش

روبه روی درب اصلی بازار پردیس 1 ، فروشگاه کوچکی واقع شده است که به بازار فجر کیش معروف می باشد ولی به لحاظ تنوع اجناس و تبلیغات گسترده برای فروش اجناس یک هزار تا پنج هزار تومانی توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب می کند .

انواع پوشاک مردانه و زنانه و بچه گانه و کفش و کیف با مدل های متنوع و اسباب بازی و عطر و ادکلن و لوازم و وسایل تزئینی و ... با قیمت بسیار مناسب به مشتریان عرضه می شود .

ولی در اصل صحبت فروش اجناس تا پنج هزار تومان تبلیغی بیش نیست و در این بازار هم بیشتر اجناس با قیمت های بالای ۱۰ هزار تومان به فروش میرسد .مسافران و خریداران تورکیش معمولا دست پر از این فروشگاه خارج می شوند.

 

بازار دامون کیش

 

بازار دامون کیش
اين بازار در سال 1391 با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش افتتاح گردید و به عنوان یک مرکز خرید زیبا در کیش رقم خورد. این مجموعه در زمینی به مساحت 4300 متر مربع  در کنار دو مجتمع مسکونی بزرگ و زیبای دامون ساحلی و دامون کیش ایر در 2 طبقه ساخته شده که دارای 110 واحد تجاری و خدماتی است و با وجود رستورانهایی در طبقه بالایی آن و نزدیکی با ساحل دامون محبوبیت زیادی بین شهروندان و گردشگران تور كيش را دارا میباشد

 

بازار دامون کیش

بازار بهکیش کیش

بازار بهکیش یکی از مرکزهای تجاری و خدماتی جزیره کیش است که در زمینی به مساحت 4500 متر مربع ساخته شده است . این بازار دارای انواع لوازم خانگی و سایر کالاهای دیگر است که برای عرضه به کیشوندان و مسافران تور کیش فراعم شده است و همچنین شامل 40 واحد تجاری است.

 

بازار عربها کیش

این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای کیش است که در محل بومیان صفین بنا شده است . این بازار در سال 1350 و با زیر بنای 2300 متر مربع ساخته شده که این بازار در یک طبقه و 70 واحد تجاری  میباشد . این بازار دارای انواع پوشاک ، لوازم بهداشتی و آرایش ، اسباب بازی و لوازم خانگی میباشد و با قیمت ارزان و مناسب به مسافران تور کیش عرضه میشود . بازار صفین در حاشیه ی خلیج همیشه فارس و در ساحلی زیبا قرار گرفته است .

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای کیش,مراکز خرید کیش,معرفی مراکز خرید کیش,بهترین مراکز خرید کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش از هتل های 4 ستاره کیش میباشد که دارای طراحی زیبا و خاصی است.تور کیش پاییز 94خدمات و امکانات این هتل 4 ستاره شامل 1شب شام رایگان در هتل داریوش، صبحانه بوفه ، استقبال فرودگاهی، تخفیف پارک دلفینها و  پارک پرندگان و تخفیف کشتی تفریحی میباشد.

آدرس : جزیره کیش میدان امیر کبیر

 

هتل سارا کیش

 

 

هتل سارای کیش از هتل های 4 ستاره جزیره زیبای کیش مبیاشد که در مرکز جزیره کیش قرار دارد .تور کیش آذر 94این هتل دارای رستوران ،کافی شاپ و چایخانه ی سنتی میباشد.

 

هتل آریان کیش

 

 

هتل آریان از هتل های خوب 4 ستاره کیش میباشد.تور کیش پاییز 94این هتل شامل 70 اتاق و سوئیت رویال میباشد که این اتاقها و سوئیت ها بصورت 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته میباشد. این هتا چهار ستاره دارای رستوران و کافی شاپ میباشد .

 

هتل آبادگران کیش

 

 

 

هتل آبادگران کیش از هتل های 2 ستاره جزیره میباشد که دارای سوئیت های بسیار مجهز و زیبا میباشد.تور کیش آذر 94این هتل ساحلی بوده و مسافران تور کیش میتوانند در کنار ساحل خلیج همیشه فارس به دوچرخه سواری و سرو غذا بپردازید.

 

هتل سیمرغ کیش

 

 

هتل سیمرغ سه ستاره کیش در یکی از مناطق سیاحتی جزیره کیش واقع شده است تور کیش پاییز 94و رو به دریای خلیج همیشه فارس میباشد.این هتل در محیطی با درختان انبوه و سر به فلک کشیده و همچنین فضای سرسبز واقع شده. این هتل دارای امکاناتی مثل تخفیف گردشگری در پایاب کیش، کلوپ مریم، باغ پرندگان، پارک دلفین ها، غواصی و قایق رانی در دریای خلیج همیشه فارس و ماهیگیری میباشد.

 

هتل شباویز کیش

 

 

 

هتل شباویز کیش از هتل های 2 ستاره کیش میباشد تور کیش پاییز 94که به صورت هتل آپارتمان میباشد و مساحتی حدود 20000متربع در جنوب شزق جزیره قرار دارد . این هتل 2 ستاره دارای 92 اتاق و بیشتر از 270 تخت دارد . امکانات این هتل اپارتمان شامل رستوران ،کافی شاپ،تلویزیون با گیرنده ماهواره و پارکینگ میباشد و دارای صبحانه ، ناهار و استقبال فرودگاهی میباشد.

 

هتل دیدار کیش

 

 

هتل دیدار از هتل های 3 ستاره جزیره کیش میباشد که به دلیل بازسازی کیفیت خود را بالا برده و فاصله کمی تا سواحل خلیج همیشه فارس دارد .تور کیش آذر 94این هتل به خاطر داشتن موقعیت خوبی که دارد و حمل و نقل شهری مسافران زیادی را راضی میکند. همچنین این هتل اینترنت بی سیم رایگان برای مسافران دارد.

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی در شمار هتل های 5 ستاره مالزی قرار دارد. اين هتل داراي 90 اتاق شیک و تمیز مي باشد. در هتل اتاق جلسه کاملا مجهزی قرار دارد و اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در هتل تعبیه شده است. داشتن فروشگاه های متعدد از امتیازات هتل محسوب می شود. سوئت های مخصوص تازه عروس ها نیز در این هتل وجود دارد تا خاطره ای فراموش نشدنی را برای زوج های جوان به ارمغان بیاورد. این هتل هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور مالزی را به خود جلب می نماید.

از امکانات هتل لون پاین پنانگ مالزی می توان به : مرکز بدنسازی ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم  ، صرافي ، سرویس نگهداری از کودکان ، اتاق های بازی های کامپیوتری و ... اشاره کرد. 

 هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی - Hotel Jen Penang - که قبلا با نام هتل تریدرز معروف بوده است در شمار هتل های 4 ستاره مالزی قرار دارد و از هتل های خوب پنانگ محسوب می شود. این هتل در مرکز Georgetown در مجاورت ساختمان KOMTAR بنا شده است. همچنین این هتل در نزدیکی مرکز خرید Prangin واقع شده است از این رو برای گردشگران تور مالزی که قصد خرید دارند گزینه خوبی به شمار می آید. اتاق ها و سوئیت های این هتل به سبک خاصی طراحی شده اند و به شهر مشرف هستند. تمام اتاق ها دارای تلویزیون می باشند. در رستوران های هتل انواع غذاهای بین المللی برای مسافران تور مالزی سرو می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی پنانگ ۵ دقیقه می باشد. کارکنان این هتل به زبان های چینی، مالایی، ژاپنی و انگلیسی تسلط دارند.

از امکانات هتل می توان به استخر در فضای باز, اتاق ماساژ, سونا, اینترنت بی سیم در لابی هتل, امکان صرف صبحانه در اتاق, دو رستوران , پارکینگ رایگان برای میهمانان تور مالزی , سوئیت خانوادگی, اتوشویی, پذیرش ۲۴ ساعته, سوئیت عروس, فکس و کپی, سالن برگزاری جلسات, آسانسور, محوطه مخصوص سیگار کشیدن, سیستم تهویه, فروشگاه, مرکز تجاری, پرستار بچه, امکانات ویژه معلولین, صرافخانه, گشت شهری, آرایشگاه و ... اشاره نمود.

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی از جمله هتل های 5 ستاره مالزی به شمار می آید. این هتل از موقعیت جغرافیایی بسیاری خوبی برخوردار است و در منطقه مثلث طلایی کوالالامپور در نزدیکی برج های دوقلوی پتروناس قرار گرفته است از این رو گزینه ایده آلی برای گردشگران تور مالزی محسوب می شود.  این هتل تا بسیاری از مراکز خرید مالزی نظیر سونگی وانگ تنها 5 دقیقه فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور حدود 45 دقیقه رانندگی زمان می برد. اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون های صفحه تخت و پخش دی وی دی , آشپزخانه مجهز شامل یک ماشین مایکروویو، توستر و لباسشویی و ... می باشند.

از امکانات هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی می توان به مرکز تناسب اندام , ماساژ , استخر در فضای باز , سونا  , اتاق جلسه و ضیافت , خشکشویی , صرافی , کرایه ماشین , پارکینگ خصوصی رایگان , فکس و کپی , اینترنت رایگان در فضاهای عمومی آن , اتاقهای پاک و بدون سیگار , گاوصندوق اشاره کرد. مسافران تور مالزی می توانند از این امکانات به صورت رایگان بهره ببرند و سفری به یاد ماندنی و خاطره انگیز را در این هتل تجربه نمایند. 

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

 هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی , بهترین هتل های مالزی , ارزان ترین هتل های مالزی, مجلل ترین هتل های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

بازار مرکزی مالزی

پنجاه سال پیش این بازار میدان تره بار شهر کوالالامپور بوده و امروزه بصورت بنایی کلاسیک با سبکی خاص در آمده و محل فروش صنایع دستی و کارهای هنری است . گردشگران تور مالزی با بازدید از این بازار ، علاوه بر آشنایی با قسمتی از فرهنگ و هنر مالزی تولیدات عرضه شده در این بازار را که جنبه یادبود و سوغاتی دارند با قیمتهای مناسب خریداری نمائید .تور مالزی پاییز 94


 

موزه اسلامی مالزی :

تاریخ جذاب اسلام در مالزی در موزه هنرهای اسلامی به نمایش گذارده شده است، که یکی از بهترین مجموعه‌های هنر اسلامی در جهان است. بنای موزه خود مملو از جزئیات زیبای معماری اسلامی است و گالری‌های موزه انواع فرش، اشیاء گوناگون، کاشی و سرامیک، جواهرات، اسلحه‌ها، نسخ خطی و قرآن‌ها، و پارچه‌ها را به نمایش گذارده‌اند. موزه همچنین بخش‌هایی برای معرفی معماری اسلامی و همچنین هنر چین و هند دارد. دیدنی‌های جذاب موزه شامل بازسازی یک اتاق دوره عثمانی، طلاکاری‌ها و جواهرات و ماکت مساجد معروف در سراسر گیتی است.تور مالزی آذر 94مجموعه همچنین شامل یک رستوران با غذاهای خاورمیانه‌ای و یک فروشگاه بی‌نظیر از آثار هنری اسلامی با کیفیت بسیار عالی است. که گردشگران تور مالزی می توانند با تهیه بلیط از این موزه دیدن فرمایند .


 

پولا ردانگ مالزی

پولا ردانگ مالزی

پولا ردانگ در 45 کیلومتری ساحل کوالا ترنگانو قرار گرفته است و در میان نه جزیره محافظت شده در دریای جنوب چین و خارج از ساحل ترنگانو، وسیع ترین جزیره به حساب می آید. آب های زلال و مناطق متعدد غواصی در این محدوده برای علاقه مندان به این ورزش فوق العاده جذاب و عالی می باشد. این آبهای زلال که در پارک آبی پولا ردانگ قرار گرفته است مملو از جانداران دریایی می باشد. تور مالزی آذر 94در ظهر، هنگامی که پرتوهای خورشید در دریا نفوذ خواهند کرد، رنگ های درخشان مرجان ها، شقایق ها و ماهی ها نمایان خواهد شد و منظره ای بی نظیر را فراهم خواهد آورد. 

دو کشتی به گل نشسته تاریخی که در آغاز جنگ جهانی دوم در اینجا غرق شده اند نیز در آبهای اطراف پولا ردانگ وجود دارند: .H.M.S. Prince of Wales و H.M.S. Repulse،  و محیط را برای اشغال مالایا توسط ژاپنی ها فراهم کرده اند. این جزیره بهشتی برای غواصی، شنا، پیاده روی در جنگل و قایقرانی فوق العاده است. بسیاری از گردشگران تورمالزی نیز از این رو به این جزیره خواهند آمد.تور مالزی پاییز 94ماهیگیری در شعاع 3.2 کیلومتری این جزیره ممنوع می باشد زیرا نام پولا ردانگ به عنوان یک پارک آبی ثبت گردیده است. همچنین در این جزیره نمی توان به جمع آوری مرجان ها و سایر جانداران دریایی پرداخت زیرا این کار به شدت ممنوع است. یک زمین گلف هم در محیطی بی نظیر در تفرجگاه برجایا وجود دارد.

گردشگران تورمالزی ماجراجویی در جزیره را می توانند با قایق سواری در یکی از اسکله های کوالا ترنگانو و مرانگ تجربه کنند. مدت زمان سفر تا ردانگ از کوالا ترنگانو حدود 1 ساعت و از مرانگ 50 دقیقه می باشد.

پولا ردانگ مالزی



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مالزی , جاذبه های توریستی مالزی , بهترین جاذبه های گردشگری مالزی , دیدنی های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

مرکز خرید مصطفی سنتر مالزی سنگاپور

تور مالزی مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور

مرکز خرید مصطفی سنتر مالزی سنگاپور در سال 1937 تاسیس شده و به صورت 24 ساعته مشغول فعالیت است تور مالزی آذر 94به همین جهت باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران تورمالزی شده است. در این مرکز خرید از لوازم الکترونیکی گرفته تا ساعت و لوازم آرایشی بهداشتی به فروش می رسد. در حقیقت در این مرکز خرید حراجی های بزرگ سنگاپور با بیشتر از 100 هزار عنوان در هر روز هفته مشغول فعالیت می باشند. گردشگران تورمالزی می توانند لوازم مورد نیاز خود را با ارزان ترین قیمت از مرکز خرید مصطفی سنتر تهیه نمایند.

 


 

 

مرکز خرید ان گی آن سیتی مالزی سنگاپور

 

تور مالزی مرکز خرید ان گی آن سیتی سنگاپور

 

مرکز خرید ان گی آن سیتی مالزی سنگاپور در قلب جاده اورچارد قرر گرفته است و دارای محوطه داخلی بسیار زیبایی می باشد. تور مالزی پاییز 94و قرار گرفتن این بازار وسط جاده باعث شده است که فضای بیرونی آن نیز دلنشین باشد. این مرکز خرید توسط فروشگاه تاکاشیمایا که در واقع گرداننده اصلی آن می باشد اداره می شود. در این مرکز خرید نام های تجاری مهم و مهوری مانند زارا , GUSEE و... به چشم می خورد. گردشگران تورمالزی می توانند در رستوران SANUR غذاهای اندوزی و در رستوران کریستال جید این مرکز خرید غذاهای چینی را نوش جان کنند. همچنین در این مرکز خرید گردشگران می توانند برای فرزندان خود از اسباب بازی های لگو (LEGO) بخرند. علاوه بر این در این مرکز خرید 130 فروشگاه دیگر مانند Chanel , Tiffany & co و... مشغول به فعالیت هستند و چندین رستوران زنجیره ای و بزرگترین کتاب فروشی آسیا نیز در این بازار وجود دارد. گردشگران تورمالزی در این مرکز خرید می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند و از گردش در این مرکز خرید لذت ببرند.

 


 

مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور مالزی

 

 تور مالزی مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور

 

مرکز خرید ویوو سیتی مالزی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید سنگاپور می باشد که بهترین مارک های دنیا اعم از گپ , ted baker و مارک های اسپانیایی مانند fc botiga , desigula و.... در این مرکز خرید به فروش می رسد. همچنین این مرکز خرید دارای بزرگترین مجموعه سینمایی شهر سنگاپور را دارد که متشکل از 15 پرده نمایش و 2100 صندلی و هم چنین پهن ترین پرده نمایش در آسیا می باشد تور مالزی پاییز 94به همین دلیل عنوان business  class را به خود اختصاص داده است. این مرکز خرید در زمینی به مساحت 139 هزار مترمربع در هاربر فرانت سنگاپور  ساخته و در سال 2006 فاز اول آن افتتاح شد. در یک ماه اول پس از افتتاح آن بیش از چهار میلیون نفر از این مرکز خرید دیدن کردند و از سال 2007 به بعد جشن آغاز سال نو در این مجموعه برگزارشد. اما آنچه که این مرکز خرید را منحصر به فرد می کند و باعث جلب نظر گردشگران تورمالزی می شود داشتن معماری خاص و بی نظیر آن , داشتن رستوران آل فرسکو در کنار یک تفرجگاه زیبای 300 متری , داشتن آمفی تئاتر در پشت بام , باغ روف گاردن برای پیاده روی , زمین بازی و آب نماهایی که باعث جلب توجه کودکان می شود و.... می باشد. جالب است بدانید که بعضی از افراد از این مرکز خرید برای پیک نیک استفاده می کنند. از دیگر ویژگی های این مرکز خرید می توان به دو رستوران بزرگ بین المللی با سرو انواع غذاهای خوش مزه ایرانی , داشتن پارکینگ اختصاصی با گنجایش 4000 ماشین , ایستگاه مونوریل در طبقه سوم آن و... اشاره کرد. گردشگران تورمالزی علاوه بر این ک می توانند بهترین مارک ای دنیا را در این مرکز خرید بیابند می توانند از فضای فوق العاده آن حتی برای تفریح و پیک نیک استفاده کنند.

 

تور مالزی مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مالزی, بهترین مراکز خرید مالزی, ارزان ترین مراکز خرید مالزی , مجلل ترین مراکز خرید مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 

جاذبه های بانکوک سالانه میلیون ها نفر را به سمت خود جذب می کند که یکی از این جاذبه ها جزیره کوکرت بانکوک است. کو کرت، جزیره کوچک و بسیار زیبایی واقع در رودخانه چائو فرایا در شمال بانکوک است. در تورتایلند از بانکوک تا این جزیره حدود یک ساعت راه است و تنها وسیله رفتن به آنجا، قایق است. در این جزیره جشن ها و فستیوال های جذابی نیز وجود دارد.از جمله معابد و عبادتگاههای مذهبی که در این جزیره وجود دارد می توان به معبد پورامانی ویگاوات , معبد فیلمون , معبد سائوتونگ تانگ اشاره کرد.در تور تایلند آبان 94 حتما از این جزیره دیدن کنید.

 

 

 

 

جزیره پوکت در جنوب تایلند از یک ساحل آرامشی به نام ساجل کامالا برخوردار می باشد که شبها با چراغ های رنگارنگی تزیین شده است .این یک ساحل تمیز و پر از شن و ماسه می باشد که سالانه گردشگران زیادی را در تور تایلند پاییز 94 به خود جذب کرده است .ساحل كامالا(Kamala) جزو  یکی از دیدنی های پوکت و یکی از سواحل پوکت تایلند می باشد که در قسمت شمال پاتونگ بر روي تپه اي تماشايي واقع است .كامالا منزلگاهي است که بيشترين جذابيتهاي آن شعر و موسيقي سنتي فانتاسي است. این ساحل توسط تپه های جنگلی احاطه شده است .در اطراف این ساحل هتل های شیک برای اقامت و استراحت گردشگران تور تایلند و توریست ها و رستوران های مجهز از انواع غذاهای دریایی واقع شده است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند , ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

مرکز خرید زورلو (Zorlu center) یک مجتمع چند منظوره در محله Zincirlikuyu در منطقه اروپایی استانبول ترکیه است که در سال 2013 افتتاح شد. مرکز خرید زورلو در محل اتصال اروپا به آسیا در نزدیکی پل بسفر و خیابان Büyükdere واقع شده است که باعث رونق کسب و کار در منطقه مرکزی شده است. این مرکز خرید شامل PSM (بزرگترین مرکز هنرهای نمایشی در کشور) و اولین فروشگاه اپل در کشور ترکیه نیز می باشد.در تور استانبول پاییز 94 حتما از این بازار خرید کنید.این مرکز شامل 4 برج، 5 تابع از جمله یک میدان عمومی، فضای اداری و فضای مسکونی است. در طراحی این مرکز گفته می شود که ترکیبی از معماری مدرن و معماری تاریخی می باشد. این مرکز دارای فضای سبز بسیار بزرگی نیز می باشد. این مرکز شامل یک سالن تئاتر 770 نفره و یک سالن کنسرت با 2300 صندلی می باشد. هتل های رافلز استانبول در سپتامبر 2014 در این مرکز خرید باز شد. مرکز خرید این مجموعه نیز شامل رستوران ها و کافه های متعددی برای مسافران تور استانبول می باشد.

 

 

 



:: برچسب‌ها: مرکز خرید زورلو در استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل بودو استانبول از جمله هتل های 3 ستاره  شهر استانبول به شمار می رود که در مرکز شهر استانبول و در مجاورت منطقه تاریخی آن قرار دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاترک 15 کیلومتر می باشد. یکی از ویژگی های این هتل نزدیکی به مراکز خرید و دسترسی آسان به آن ها می باشد از جمله مراکز خریدی که در نزدیکی این هتل قرار دارد می توان به آکسارای و لاله اشاره کرد . اقامت در این هتل در تور لحظه آخری استانبول سرشار از خاطره و آرامش می باشد.همچنین تا بازار بزرگ نیز 10 دقیقه فاصله دارد. هتل بودو استانبول شامل 46 اتاق می باشد که هر یک از اتاق ها به سبک ترکی و مدرن طراحی گردیده اند، اتاق ها شامل سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاق سه تخته، اتاق خانوادگی، اتاق معمولی و سوئیت می باشند که به خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، حمام شخصی و ... مجهز می باشند. در این هتل صبحانه به  صورت بوفه برای میهمانان تور استانبول سرو می شود.

امکانات هتل بودو استانبول برای گردشگران تور استانبول شامل  رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاق های پاک و بدون سیگار، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، بار ، گرمایش ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ،  فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل و منطقه بدون سیگار می باشد.

 هتل بودو استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل بودو استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()