هتلهای پنج ستاره دبی
نوشته شده توسط : یوسفی

 

هتل سوفیتل دبی، واقع در ساحل جمیرا هتل یک کیلومتر تا تفریحگاه ساحلی شهر فاصله دارد و به خلیج فارس مشرف بوده و رستورانهای عالی، سونا و امکانات ورزشی خود را در اختیار میهمانان تور دبی قرار داده است.اتاقها بزرگ بوده و به اثاثیه هنری، بالکن اختصاصی، تلویزیون LCDو حمام با محوطه دوش مجزا مجهز میباشند.رستوران Rococo به سرو خوراکهای ایتالیایی مختلف میپردازد. میهمانان تور دبی پاییز 94 میتوانند از پاستاهای خانگی و نوشیدنی های متنوع لذت ببرند.ظرف 7 دقیقه سواره میتوان به مدیا سیتی و اینترنت سیتی شهر دوبی و منطقه آزاد جبل علی دست یافت. پارکینگ رایگان در اختیار علاقه مندان تور دبی قرار دارد.

امکانات هتل برای گردشگران تور دبی شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، آرایشگاه، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، سونا، استخر روباز، خدمات نگهداری از اطفال، آسانسور، فروشگاه، بار، مجهز به سیستم تهویه، اتاق های ضد صدا، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق و... می باشد.

 

 

 

 

هتل پنج ستاره مدیا روتانا دبی  یکی از هتل 5 ستاره و مجلل شهر است که در بخش بر دبی و در فاصله اندکی از اینترنت سیتی و شهر رسانه دبی قرار گرفته است . هتل مدیا روتانا دبی با امکاناتی عالی و درجه یک از میهمانان تور دبی پذیرایی کرده و اقامتی خاطره انگیز را برایشان به ارمغان می آورد .این هتل به تعداد زیادی از جاذبه های توریستی شهر هم با ترانسفر رایگان هتل و هم با وسایل نقیله عمومی دسترسی دارد. در چند قدمی این هتل ایستگاه مترو واقع شده است. فروشگاه های زیادی در این هتل در نظر گرفته شده است. در این هتل یک صرافی و اتاق جلسه برای دسترسی میهمانان تور دبی وجود دارد.اتاقهای هتل مدیا روتانا دبی مشتمل بر 441 اتاق لوکس و مجلل خانوادگی ،وی آی پی ، پاک و بدون دخانیات ، ضد صدا ، سوئیت و سوئیت ماه عسل می باشد . کلیه اتاق ها مجهز به بالکن بوده و برای تمامی گردشگران تور دبی  رضایت بخش هستند . فضای بزرگ اتاقها ، تخت و مبلمانی راحت ، سیستم تهویه مطبوع ، وان و کابین دوش ، سرویسهای بهداشتی مجلل ، چای / قهوه ساز ، امکان سرو صبحانه در اتاق و ... همه و همه دست به دست هم داده تا اقامتی آرامش بخش را برای میهمانان تور دبی این هتل 5 ستاره ایجاد نمایند .

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: