جاذبه های گردشگری مالزی
نوشته شده توسط : یوسفی

بازار مرکزی مالزی

پنجاه سال پیش این بازار میدان تره بار شهر کوالالامپور بوده و امروزه بصورت بنایی کلاسیک با سبکی خاص در آمده و محل فروش صنایع دستی و کارهای هنری است . گردشگران تور مالزی با بازدید از این بازار ، علاوه بر آشنایی با قسمتی از فرهنگ و هنر مالزی تولیدات عرضه شده در این بازار را که جنبه یادبود و سوغاتی دارند با قیمتهای مناسب خریداری نمائید .تور مالزی پاییز 94


 

موزه اسلامی مالزی :

تاریخ جذاب اسلام در مالزی در موزه هنرهای اسلامی به نمایش گذارده شده است، که یکی از بهترین مجموعه‌های هنر اسلامی در جهان است. بنای موزه خود مملو از جزئیات زیبای معماری اسلامی است و گالری‌های موزه انواع فرش، اشیاء گوناگون، کاشی و سرامیک، جواهرات، اسلحه‌ها، نسخ خطی و قرآن‌ها، و پارچه‌ها را به نمایش گذارده‌اند. موزه همچنین بخش‌هایی برای معرفی معماری اسلامی و همچنین هنر چین و هند دارد. دیدنی‌های جذاب موزه شامل بازسازی یک اتاق دوره عثمانی، طلاکاری‌ها و جواهرات و ماکت مساجد معروف در سراسر گیتی است.تور مالزی آذر 94مجموعه همچنین شامل یک رستوران با غذاهای خاورمیانه‌ای و یک فروشگاه بی‌نظیر از آثار هنری اسلامی با کیفیت بسیار عالی است. که گردشگران تور مالزی می توانند با تهیه بلیط از این موزه دیدن فرمایند .


 

پولا ردانگ مالزی

پولا ردانگ مالزی

پولا ردانگ در 45 کیلومتری ساحل کوالا ترنگانو قرار گرفته است و در میان نه جزیره محافظت شده در دریای جنوب چین و خارج از ساحل ترنگانو، وسیع ترین جزیره به حساب می آید. آب های زلال و مناطق متعدد غواصی در این محدوده برای علاقه مندان به این ورزش فوق العاده جذاب و عالی می باشد. این آبهای زلال که در پارک آبی پولا ردانگ قرار گرفته است مملو از جانداران دریایی می باشد. تور مالزی آذر 94در ظهر، هنگامی که پرتوهای خورشید در دریا نفوذ خواهند کرد، رنگ های درخشان مرجان ها، شقایق ها و ماهی ها نمایان خواهد شد و منظره ای بی نظیر را فراهم خواهد آورد. 

دو کشتی به گل نشسته تاریخی که در آغاز جنگ جهانی دوم در اینجا غرق شده اند نیز در آبهای اطراف پولا ردانگ وجود دارند: .H.M.S. Prince of Wales و H.M.S. Repulse،  و محیط را برای اشغال مالایا توسط ژاپنی ها فراهم کرده اند. این جزیره بهشتی برای غواصی، شنا، پیاده روی در جنگل و قایقرانی فوق العاده است. بسیاری از گردشگران تورمالزی نیز از این رو به این جزیره خواهند آمد.تور مالزی پاییز 94ماهیگیری در شعاع 3.2 کیلومتری این جزیره ممنوع می باشد زیرا نام پولا ردانگ به عنوان یک پارک آبی ثبت گردیده است. همچنین در این جزیره نمی توان به جمع آوری مرجان ها و سایر جانداران دریایی پرداخت زیرا این کار به شدت ممنوع است. یک زمین گلف هم در محیطی بی نظیر در تفرجگاه برجایا وجود دارد.

گردشگران تورمالزی ماجراجویی در جزیره را می توانند با قایق سواری در یکی از اسکله های کوالا ترنگانو و مرانگ تجربه کنند. مدت زمان سفر تا ردانگ از کوالا ترنگانو حدود 1 ساعت و از مرانگ 50 دقیقه می باشد.

پولا ردانگ مالزی





:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مالزی , جاذبه های توریستی مالزی , بهترین جاذبه های گردشگری مالزی , دیدنی های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: