هتلهای معروف کیش
نوشته شده توسط : یوسفی

 

هتل بین المللی پنج ستاره پارمیس کیش واقع در یکی از بهترین نقاط جزیره کیش در میدان پردیس و در مقابل بازار پردیس با چشم انداز دریا و دسترسی آسان به مراکز تفریحی و خرید، یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت و سفری خوش در تور کیش است. همچنین در هتل پارمیس کیش امکان اجاره اتومبیل های روز دنیا بصورت روزانه هم برای مهمانان گرامی تور کیش امکان پذیر خواهد بود.هتل پارميس داراى چهار رستوران به شرح ذيل مى باشد :دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى ،رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى خدمات رايگان هتل شامل صبحانه و نهار به صورت بوفه، ترانسفر فرودگاهي رفت و برگشت، سرو ميوه و آب معدني در عصر، استخر و سونا و جكوزي و سرو چاي و قهوه در اتاق برای آسایش مسافران تور کیش مي باشد.

 

 

هتل ایران کیش با معماری منحصر بفرد و ارائه خدمات مدرن هتلداری در مرداد ماه سال 1393 در قلب جزیره ی زیبای کیش افتتاح شد.هتل پنج ستاره ایران کیش در هفت طبقه و روبروی پارک شهر کیش ساخته شده است. این هتل دارای 130 اتاق با چشم اندازی بسیار زیبا  از نظر مسافران تور کیش میباشد که به سیستم تهویه متبوع مجهز است و در مجموع دارای 310 تخت میباشد.موقعیت مکانی هتل ایران کیش, قیمت هتل ایران کیش و خدمات و امکانات هتل ایران کیش را میتوان از مهمترین دلایل برتری آن نسبت به هتل های کیش از نظر مسافران تور کیش دانست. مسافران تور کیش می‌توانند در رستوران این هتل بهترین و لذیذترین غذاهای ایرانی و فرنگی را نوش جان کنند و از مجموعه‌ی ورزشی کم نظیر آن بهره‌مند شوند. گردشگران تور کیش از اینجا به آسانی به مراکز تجاری شهر بروند و ازتفریحات دریایی و اسکله تفریحی جزیره‌ی آن دیدن کنند.

 

 

 

اگر نزدیکی به مراکز خرید از معیارهای اصلی شما در انتخاب محل اقامتتان در تور کیش می باشد، هتل پارس نیک  از گزینه های مناسب برای شما در تور کیش است.  این هتل سه ستاره در منطقه ای آرام در نزدیکی اسکله تفریحی  و چندین بازار کیش از جمله بازارهای ونوس، مروارید و زیتون قرار دارد.  هتل پارس نیک دارای اتاق های دلباز و بزرگ بوده و بسیار شیک و تمیز می باشد.صبحانه بصورت بوفه میباشد و دارای اتاق نگهداری کودک خاطره خوشی را برای مسافرین تور کیش بوجود میاورد .این هتل در نزدیکی بازارمروارید قرار گرفته و تا حدودی نیز به بازارهای دیگر و دریا نزدیک می باشد. هتل پارس نیک کیش 15 دقیقه با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد. قیمت اتاق ها در این هتل نسبت به هتل های 3 ستاره دیگر جزیره برای گردشگران تور کیش مناسب تر می باشد.

امکانات هتل پارس نیک کیش برای اقامتی ناب برای گردشگران تور کیش:

لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی، كافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده

آدرس : جزيره كيش، ميدان امير كبير، هتل پارس نیک

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: