هتلهای پنج ستاره معروف استانبول
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و در قلب شهر استانبول در 150 متری میدان تکسیم در اکتبر 2013 بنا شده است. یکی از امتیازات این هتل نزدیکی آن به تنگه بسفر و خیابان استقلال است. این هتل نوساز دارای 438 اتاق لوکس و مجلل است که تعدادی از آن ها چشم انداز زیبایی از دریا و باغ را به میهمانان تور استانبول هدیه می دهند. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ال سی دی، کتری برقی، وای فای رایگان و ... می باشند. رستوران هتل سی وی کی پارک صبحانه به صورت بوفه سرو می کند و وعده ناهار و شام به صورت منوی انتخابی می باشد. به علت نزدیکی این هتل به خیابان استقلال گردشگران تور استانبول تعطیلات آذر 94 می توانند به آسانی به رستوران ها، مغازه ها، گالری ها و موزه های بسیاری در این منطقه دسترسی داشته باشند. این هتل تا فرودگاه آتاترک 30 کیلومتر و تا کاخ دلمه باغچه 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد.

از امکانات هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول برای گردشگران تور لحظه آخری استانبول می توان به پذیرش 24 ساعته، سونا، حمام ترکی، ماساژ، اسپا، 2 استخر، باشگاه، اینترنت رایگان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، رستوران، اجاره اتومبیل درصورت درخواست مسافران ، خدماتگردشگری، خدمات بلیت، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه ، آسانسور و ... می توان اشاره نمود.حتما این هتل را در تور استانبول 94 امتحان کنید.

هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

 

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول یکی از هتل های پنج ستاره شهر استانبول به شمار می رود. این هتل در دوره عثمانی یکی از کاخ های مجلل محسوب می شد و در سال 1986 در منطقه بشکتاش استانبول در ساحل تنگه بسفر افتتاح گردید همچنین در سال 1999 مورد نوسازی قرار گرفت. پیشنهاد ما برای مسافران تور استانبول تعطیلات پاییز 94 اقامت در این هتل است.در نزدیکی هتل سیرگان کاخ دلمه باغچه و در مجاورت آن مسجد اورتاکوی قرار دارد. این هتل تا میدان تکسیم 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاتوک با ماشین 45 دقیقه فاصله دارد.  هتل کاخ سیرگان از ۵ ساختمان اصلی و یک ساختمان فرعی ۳ طبقه تشکیل شده است و در مجموع شامل ۳۱۵ اتاق می باشد. تمامی اتاق های این هتل دارای تخت های مجلل و پنجره های بزرگ می باشند. همچنین اتاق ها مناسب با سلیقه شما میهمانان تور استانبول می تواند با چشم انداز باغ یا دریا انتخاب شود. از امکانات هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول می توان به پارکینگ، سونا، جکوزی، استخر، رستوران، باشگاه، خدمات ماساژ، سولاریوم، رادیو، تلویزیون، ماهواره، تلفن، اینترنت و ... اشاره کرد این هتل اقامتی خوب و مجلل را با بهترین امکانات به مسافران تور استانبول 94 ارائه می دهد.

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره معروف استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: