مراکز خرید معروف کیش
نوشته شده توسط : یوسفی

 

 

بازار بين المللي پرديس يك واقع در جزیره کیش، بين خيابان فردوسي وبلوار رازي درزميني به مساحت تقريبي 19854 مترمربع و  زيربناي حدود 12500متر مربع درسال 1370 با 228 واحدتجاري و اداري راه اندازي و فعاليت خود را آغاز نموده است.غرفه داران بازاربين المللي پرديس يك با حفظ شعارمشتري مداري كالاهاي مورد تقاضاي مشتريان محترم را در تور کیش با رعايت كامل حرمت خريداران عزيز به مسافران تور کیش ارائه مي نمايند.دربازارپرديس يك نمايندگي هاي معتبري وجوددارند كه با قيمت نازل اقلام خودرا ارائه مي نمايند .مطمئن باشيد كه در تور کیش از اين بازار و اجناسي كه در آنجا پيدا مي‌كنيد، راضي خواهيد بود و دست خالي از آن بيرون نخواهيد آمد. اجناسی كه در اين بازار به فروش مي‌رسد، قیمتهايي متوسط دارند و اغلب با کیفیت بالا هستند.
این بازار در مجاورت بازارچه فجر و بازار پردیس ۲ و در نزدیکی هتلهای پارمیس و داریوش و ارم قرار دارد. در تور کیش به اين بازار برويد و از خريد كردن و گشت و گذار در آن لذت ببريد.اقلام عمده قابل ارائه دربازاربين المللي پرديس يك برای خرید مسافران تور کیش عبارتند از :
انواع مختلف پوشاك , وسايل صوتي وتصويري , انواع تلفنهاي همراه وانواع كيف وكفش , انواع ساعت هاي معروف ومارك دار, مكمل هاي غذائي , سيستمهاي كامپيوتري , تعميرات موبايل و...

 

 

بازار بین المللی پردیس 2، تابستان سال 1375 در زمینی به مساحت 20.000 مترمربع شروع به ساخت شد و بعد از 2 سال تلاش بی وقفه کارگران زحمت کش و مهندسان در گرمایی داغ، در مرکز جزیره زیبای کیش ساخته شد. بازار پردیس که از نظر نوع معماری و مصالح به کار رفته در آن در منطقه بی نظیر است، در چهار طبقه با 230 غرفه تجاری و 10 واحد اداری به متراژ حدود 24.000 متر مربع احداث گردید و برای آسایش مسافران تور کیش و گردشگران تور کیش از لحاظ رفت و آمد و انتقال کالاهای تجاری، مجهز به 8 دستگاه پله برقی و 7 دستگاه آسانسور و 2 دستگاه آسانسور شیشه ای داخل سالن می باشد.موقعیت استثنایی و محیط زیبای داخل بازار موجب حضور اکثر نمایندگی های معتبر خارجی (لوازم خانگی. کفش .پوشاک. عطریات. لوازم بهداشتی و آرایشی و ...) شده و به جرات می توان ادعا نمود که مورد توجه بیشتر مسافران تور کیش برای خرید و یا بازدید قرار می گیرد.برای رفاه حال مسافران عزیز تور کیش ترتیبی اتخاذ شده که با بکارگیری مجموعه از کافی شاپ ها و رستوران های متنوع با ارائه انواع غذاهای سرد و گرم نیاز مسافران تور کیش از هر نظر تامین و رضایت آنان جلب شود.بازار پردیس دو با ایجاد فضاهای سبز مناسب که با انواع گیاهان طبیعی پوشش داده شده و با وجود نخل های زیبا و برافراشته محیطی دلنشین و جذاب ایجاد نموده تا مسافران تور کیش ضمن خرید اجناس و کالاهای متنوع احساس یکنواختی و خستگی ننمایند و هر شب برای ایجاد محیطی شاد برای آنان در تور کیش با پخش موزیک زنده مراسم قرعه کشی را با اهداء جوایز نفیس و ارزنده اجرا می نماید.

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: