هتل های خوب مشهد
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل مشهد مشهد 3 ستاره

 

 هتل مشهد مشهد 3 ستاره


اين مشهد مشهد در خيابان امام رضا در حاشيه ي ميدان بيت المقدس با فاصله اي حدود 150 متر تا حرم امام رضا (ع) واقع شده است. فاصله این هتل تا حرم پیتده کمتر از 4 دقیقه میباشد و نیازی به استفتده از ماشین نیست. امكانات این هتل شامل فروشگاه و غرفه ، آسانسور ، تاكسي سرويس ، خدمان خانه داری و صندوق امانات اختصاصی‌ میباشد.گردشگران تور مشهد نوروز 1395با اقامت در این هتل می توانند به راحتی به همه امکانات دسترسی داشته باشند.

 

 



 

 هتل ميثاق مشهد 4 ستاره

 

هتل ميثاق مشهد 4 ستاره

هتل ميثاق مشهد در مسیر ییلاقات و جاذبه های طبیعی قرار دارد و وسعتی حدود 26000 مترمربع دارد. این مجموعه از یک فضای سبز بسیار بزرگ با مناظر بسیار زیبا تشکیل شده و از موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی برخوردار می باشد از این رو در بین دیگر هتل های مشهد جایگاه ویژه ای دارد. هتل ميثاق مشهد جهت رفاه و آسایش میهمانان تور مشهد زمستان 94سرویس هایی برای رفت و برگشت به حرم امام رضا (ع) برای این عزیزان تدارک دیده است که هر روز صبح ساعت 9 حرکت کرده و ساعت 12:30 به هتل برمیگردد. از امکانات دیگر  هتل ميثاق مشهد می توان به زمين تنيس ،  مجموعه محهزو زيباي استخر و سوناي خشك وبخار ، پاركينگ وميني بوس جهت تشرف میهمانان تور مشهد نوروز 1395به حرم ،زمين بازی كودكان و رستوران با ظرفيت 500 نفر‌ اشاره کرد.

 

 


 هتل هلیا مشهد 4 ستاره

 

 این هتل 4 ستاره در خيابان امام رضا مشهد با فاصله اي حدود 5 دقيقه پياده تا حرم مطهر امام رضا (ع)  قرار دارد. این هتل دارای 96 اتاق لوکس 1 خوابه و 2 خوابه می باشد. از امکانات این هتل میتوان به اینترنت ، دو رستوران بزرگ ، یک کافی شاپ ، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی ، دو پارکینگ اختصاصی ، یخچال ، تلویزیون ، سالن اجتماعات ، لاندری و سرو چای و قهوه اشاره کرد.گردشگران تور مشهد نوروز 1395با اقامت در این هتل می توانند به راحتی به همه امکانات دسترسی داشته باشند.

 

 


هتل اطلس مشهد 3 ستاره

این هتل در فلکه آب نزدیک به حرم امام رضا ( ع ) قرار دارد. هتل به 2 ساختمان شمالی و جنوبی تقسیم شده است تور مشهد زمستان 94که ساختمان شمالی دارای 5 طبقه و ۶۰۰ متر مساحت و ۱۷۰۰ متر زیر بنا میباشد و ساختمان جنوبی دارای 4 طبقه و ۵۳۱ متر مساحت و ۷۲۰ متر زیر بنا میباشد. از امکانات این هتل میتوان به 160 اتاق‌ ، سايت اينترنتي‌ ، ماهواره‌ ، رستوران‌ ، كافي‌شاپ ، فضاي سبز مجهز ، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی میباشد که برای رفاه حال مسافرانتور مشهد نوروز 1395در نظر گرفته شده است.

 





:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد , , ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: