هتل های خوب مالزی
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل فور سیزنز ریزورت لنکاوی :

این هتل با میهمان نوازی خود پذیرای گردشگرانتور مالزی نوروز 95در محیطی مجلل و مدرن میباشد. امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ساحل اختصاصی می باشد.وجود زمین بازی مخصوص کودکان، باعث شده آنها با خاطره ایی خوش هتل را ترک کنند.اين هتل و مرکز تفریحی داراي 90 اتاق مي باشد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.هتل داراي کتابخانه مي باشد.و گردشگرانتور مالزی نوروز 95می توانند در باغ این هتل استراحت کنند.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير پينگ پنگ، تنيس، ماهيگيري شرکت کنند. 

 


هتل تریدرز پنانگ مالزی :

 

 

هتل تریدرز پنانگ مالزی را میتوان یکی از بهترین هتل های مالزی و بهترین گزینه اقامت تور مالزی دانست . این هتل با امکانات مدرن و خدمات عالی پذیرای گردشگرانتور مالزی نوروز 95می باشد . هتل 4 ستاره تریدرز در قلب پنانگ تنها 15 دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی panang میباشد . علاوه بر این به دو بازار محلی هم مرتبط میباشد .

 

امکانات هتل تریدرز پنانگ مالزی :

 

رستوران , پذیرش شبانه روزی , روزنامه , اتاقهای پاک و بدون سیگار , آسانسور , پذیرش و تحویل سریع , گاوصندوق , انبار باز و چمدان , فروشگاه در هتل , تهویه , بار

 


هتل 5 ستاره اکوتوریا پنانگ مالزی

 

 از معروف ترین هتل های پنانگ است که در ارتفاع 150 متری از سطح دریا قرار داشته و دارای سازه ای مدرن و باشکوه ، زیبا و مجلل است . برخورداری از موقعیت جغرافیایی ایده آل و امکانات و خدمات کامل و مطابق با اصول هتلداری بر شهرت آن افزوده است.برای مثال فرودگاه بین المللی پنانگ مالزی 10 دقیقه و منطقه صنعتی بیان لپس نیز پیاده 5 دقیقه تا هتل فاصله دارد . این هتل مجلل و لوکس با خدمه ای مجرب و ورزیده پذيراي میهمانانتور مالزی نوروز 95بوده وتمام تلاش خود راخواهدکرد تا لحظات خوبی را برای شما فراهم آورد .

 

 

 

 

این هتل دارای 662 اتاق در نهایت پاکیزگی ، آرامش را برای میهمانان فراهم نموده تا شما در فضا و محیط آرام اتاق های هتل لذت برده و به استراحت بپردازید . از جمله امکاناتی که در این اتاق ها به مسافرانتور مالزی نوروز 95  ارائه می گردد می توان به : بالکن اختصاصی ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تخت کینگ سایز ، یخچال ، مینی بار ، پنجره های قدی ، نور طبیعی ، مبلمان جنگلی ، میز کار ، سشوار ، حمام مجهز به وان و سرویس بهداشتی لوکس ، اینترنت پرسرعت ، روم سرویس 24 ساعته و ... اشاره داشت .

 

 

امکانات هتل اکوتوریا پنانگ

 

 شامل ماساژ و اسپا ، استخر روباز ، محوطه حمام آفتاب ، مرکز سلامت و آبگرم ، زمین گلف ، میز بیلیارد ، سالن اسکواش ، زمین تنیس ، خدمات گردشگری ، خدمات نگهداری از اطفال ، فروشگاه هاي متعدد، صرافی ، اتاق جلسه کاملا مجهز ، لابی ، بار ، کافی شاپ ، فضای سبز ، رستوران ، خدمات شست و شوی لباس ، روم سرویس شبانه روزی، پذیرش و تحویل فوری ، صندوق امانات ، شاتل رایگان به فرودگاه و ... از امکاناتیست که در هتل تعبیه شده تا سفری خاطره انگیز را در ذهن زوج های جوان ثبت کند.

 


هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی در شمار هتل های 5 ستاره مالزی قرار دارد. اين هتل داراي 90 اتاق شیک و تمیز مي باشد. در هتل اتاق جلسه کاملا مجهزی قرار دارد و اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در هتل تعبیه شده است. داشتن فروشگاه های متعدد از امتیازات هتل محسوب می شود. سوئت های مخصوص تازه عروس ها نیز در این هتل وجود دارد تا خاطره ای فراموش نشدنی را برای زوج های جوان به ارمغان بیاورد. این هتل هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور مالزی نوروز 95را به خود جلب می نماید.

از امکانات هتل لون پاین پنانگ مالزی می توان به : مرکز بدنسازی ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم  ، صرافي ، سرویس نگهداری از کودکان ، اتاق های بازی های کامپیوتری و ... اشاره کرد. 

 هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مالزی,ارزان ترین هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,مجلل ترین هتل های , ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: