ساحل پورت دیکسون مالزی
نوشته شده توسط : یوسفی

 ساحل پورت دیکسون مالزی

 ساحل پورت دیکسون ( Port Dickson ) که به اختصار پی دی ( PD )  نامیده میشود معروفترین ساحل مجمع الجزایر مالزی در سواحل غربی می باشد و یکی از سواحل پر طرفدار است برای افراد و گردشگران تور مالزی 94 که می خواهند از شلوغی و گرما کوالالامپور فرار کنند. این ساحل تا کوالالامپور حدود یک ساعت فاصله دارد. این منطقه دارای خط ساحلی تقریبا صافی می باشد که تا 18 کیلومتر امتداد یافته است . سواحل آفتابی آن که با درختان نخل بلند و درخت های کاسواریان سایه دار احاطه گردیده و با امواج آرام تنگه مالاکا شستشو می یابد زیبایی این منطقه را دو چندان می کند .

سواحل تلوک کمانگ و بلولاگون در این منطقه برای گردشگران تور مالزی شناخته شده اند. تلوک کمانگ در 9 مایلی جاده ساحلی قرار دارد و یکی از طولانی ترین سواحل در پورت دیکسون است .نزدیکی پورت دیکسون به پایتخت کشور و امکانات اقامتی وسیع، آن را محلی برتر برای میزبانی کاری و تفریحی کرده است. مجموعه ای از اقامتگاه های 5 ستاره و کلبه های ییلاقی خصوصی خط ساحلی پورت دیکسون را احاطه کرده است از این رو اگر قصد اقامت در این ساحل را دارید نگران پیدا کردن جا نباشید، شما می توانید هتل هایی با قیمت های بسیار مناسب در نزدیکی این ساحل پیدا کنید . همچنین گدشگران تور مالزی میتوانند در کنار ساحل چادر برپا کنند و از بازی های آبی و ساحل آرام آن لذت ببرند. یک قلعه ی قدیمی به اسم Raja Jumaat که به قرن 19 تعلق دارد و بازسازی گردیده در 7 کیلومتری پورت دیکسون وجود دارد که گردشگران می توانند از آن هم دیدن نمایند.

مسیری که برای رفتن به ساحل پورت دیکسون از KL به مسافران تور مالزی 94 پیشنهاد می شود به شرح زیر است:

وارد اتوبان شمالی جنوبی شوید و از خروجی Port Dickson خارج شوید. بعد از Toll چراغ قرمز را سمت راست بپیچید و تابلوهای Port Dickson را دنبال نمایید، وارد اتوبان دیگری می شوید که از آن یا می توانید مستقیم به PD روید و هم به سمت Lukut خارج شوید

ساحل پورت دیکسون مالزی





:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: ساحل پورت دیکسون مالزی,قشنگترین سواحل مالزی,مکان های تفریحی مالزی,جاذبه های گردشگری مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: