جاذبه های گردشگری آنتالیا
نوشته شده توسط : یوسفی

ساحل پاتارا آنتالیا

تور آنتالیا ساحل پاتارا

ساحل پاتارا آنتالیا یک ساحل صولانی ، شنی و تمیز است و گفته می شود که زادگاه بابانوئل بوده است. این ساحل می تواند جای مناسبی برای تفریح و استراحت گردشگران تور آنتالیا فروردین 95 باشد زیرا بسیار دنج و خلوت است. ساحل پاتارا 50 متر عرض و 20 کیلومتر طول دارد و به دلیل دارا بودن آثار تاریخی زیاد امکانات رفاهی آنچنانی ندارد. در واقع برای ایجاد امکانات رفاهی باید این آثار تاریخی را از بین می بردند اما خوشبختانه این اتفاق تا کنون نیفتاده است. آثار تاریخی مذکور عبارتند از دروازه و کاخ رومی , حمام رومی , طاقهای رومی و بسیاری از اثار قدیمی دیگر. مسافران و گردشگرانتور آنتالیا بهار 95 در این ساحل علاوه بر تفریح می توانند از دیدن این اثار تاریخی لذت ببرند.

تور آنتالیا ساحل پاتارا

 

ساحل آلانیا آنتالیا

تور آنتالیا ساحل آلانیا

ساحل آلانیا در 115 کیلومتری شرق آنتالیا قرار دارد و در حال حاضر از بهترین سواحل این شهر توریستی به شمار می رود که بهترین پلاژها را نیز دارا می باشد. علاوه بر این در این ساحل برای گردشگران اروپایی و انگلیسی هتل های متعدد و متنوعی وجود دارد تا در آن اقامتی به یاد ماندنی ودلپذیری را داشته باشند. آنچه باعث جلب نظر گردشگران تور آنتالیا فروردین 95 به سمت این ساحل می شود شن های سفیدرنگ و همچنین آب و هوای دلپذیر آن می باشد. مناظر طبیعی که در این منطقه وجود دارد زیبایی آن را نیز دوچندان کرده است و از تماشای آن ها می توانید نهایت لذت را ببرید. در سال های اخیر ساحل آلانیا آنتالیا پیشرفت فراوانی داشته و به شکل یک مرکز تفریحی شنا و قایق سواری جذاب و دلنشین با 250000 قایق درآمده است. گردشگران عزیز تور آنتالیا نوروز 95در این ساحل تفریحی می توانند سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا ساحل آلانیا

ساحل کمر آنتالیا

 تور آنتالیا ساحل کمر

کمر آنتالیا در فاصله 42 کیلومتری این شهر توریستی واقع شده است که دارای مناظر طبیعی بی نظیری می باشد. در این منطقه از آنتالیا محیطی منحصر به فرد و احاطه شده توسط مناظر زیبای طبیعی برای تفریح گردشگران تور آنتالیا فراهم آمده است تا تعطیلات به یاد ماندنی را در این منطقه سپری کنند. ساحل کمر آنتالیا برای گردشگران این امکان را ایجاد کرده است تا به ورزش های آبی و دریا نورودی با قایق بپردازند. گردشگران می توانند با قایق به سواحل جنوبی و خلیج های شهر آنتالیا بروند و از دیدن چشم اندازهای فوق العاده آن نهایت لذت را ببرند. اتحادیه اروپا لقب پرچم آبی را ساحل کمر داده است زیرا ساحل آن بسیار تمیز است. در واقع نام پرجم آبی به مناطقی اعطا می شود که دارای سواحل پاکیزه ای هستند. اما آنچه که توجه گردشگران تور آنتالیارا به سوی خود جلب می کند مناظر طبیعی بی نظیر آن و همچنین دروازه هادریان , دیوار شهر و بقایای تاریخی که به سبک رومیان است و از آن زمان باقی مانده است , می باشد.

تور آنتالیا ساحل کمر

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا,جاذبه های توریستی آنتالیا,جاذبه های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: