بهترین هتل های آنتالیا
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

 تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

هتل کروانسرای لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره این شهر تورییستی که به شکل u ساخته شده است و دارای طراحی منحصربه فرد و کمال گرا می باشد. دکوراسیون داخلی هتل و اتاق های آن نیز بسیار زیبا می باشد.

تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

اتاق ها دارای دکوراسیونی فوق مدرن می باشد و با رنگ هایی بسیار دلنشین و ملایم تزئین شده اند, علاوه بر این اتاق ها دارای یک بالکن با چشم اندازی بی نظیر از دریای نیبلگون مدیترانه می باشند و تمام امکانات رفاهی لازم اعم از تلویزیون صفحه تخت , یخچال , کاناپه و... دارد. گردشگرانتور آنتالیا فروردین 95 با انتخاب این هتل برای اقامت خود قطعا سفر خوبی را تجربه خواهند کرد.

تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

از دیگر ویژگی های این هتل داشتن 110000 مترمربع ساحل اختصاصی و یک بندر اختصاصی در  ساحل می باشد. هم چنین یک کافه ساحلی هم دارد که می توانید در حین استراحت خود یک آب میوه لذیذ و خنک را نوش جان کنید و لذت ببرید. از امکانات رفاهی هتل می توان به شهر بازی کودکان , کلوپ کودکان , استخر مخصوص کودکان و بزرگ سالان به همراه سرسره آبی های فراوان , زمین تنیس , زمین فوتبال و گلف و... اشاره کرد.

تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

لازم به ذکر است که این هتل دارای یک رستوران سلف سررویس و یک رستوران با انوع غذاهای لذیذ مدیترانه ای , آسیای شرقی و امریکای لاتین می باشد و شما گردگران عزیز تور آنتالیا بهار 95می توانید با اقامت در این هتل هم لحظات به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید هم از نوش جان کردن غذایهای خوش مزه آن نهایت لذت را ببرید.

تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

 

هتل رامادا ریزورت آنتالیا

 

تور آنتالیا هتل رامادا ریزورت

هتل رامادا ریزورت آنتالیا در دامنه کوه های توروس واقع در آکسو قرار گرفته است و فاصله کمی تا مراکز تفریحی و جاذبه های گردشگری این شهر توریستی دارد. به همین دلیل این هتل برای آن دسته از مسافران تور آنتالیا بهار 95 که به قصد تفریح به این شهر سفر کرده اند بسیار مناسب می باشد. علاوه بر این هتل رامادا ریزورت متشکل از 380 اتاق تمیز و لوکس با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد. و آنچه که باعث جلب توجه گردشگران می شوذ چشم انداز بی نظیر این هتل است که توسط درختان نخل و آب های نیلگون مدیترانه احاطه شده است.

تور آنتالیا هتل رامادا ریزورت

از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , حمام ترکی , آرایشگاه , مرکز خرید , رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ , ساحل اختصاصی , پارک آبی و... اشاره کرد. از دیگر مزیت های این هتل 5 ستاره فاصله 15 دقیقه ای آن تا فرودگاه و مرکز شهر می باشد که موجب راحتی گردشگران تور آنتالیا 95 شده است. در ساحل اختصاصی آن می توان به ورزش های آبی مانند قایقرانی , غوصی و ... پرداخت و از تفریحات آن نهایت استفاده را برد. همچنین در این ساحل یک رستوران کلوب ساحلی وجود داد که غذاهای لذیذ در آن سرو می شود و گنجایش آن حددو 1000 نفر می باشد. این هتل برای اقامت آن دسته مسافرانتور آنتالیا که می خواهند به تفریح بپردازند و همچنین به راحتی بتوانند به مرکز شهر بروند بسیار مناسب است.

تور آنتالیا هتل رامادا ریزورت

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا

 تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا از هتل های 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا می باشد که بسیار مجلل است و در زنجیره هتل های تایتانیک این شهر توریستی قرار گرفته است. این هتل در زمینی به مساحت 200 هزار مترمربع قرار دارد و توسط دریای نیلگون مدیترانه و جنگل های طبیعی کاج احاطه شده است. این هتل در نزدیکی رودخانه بیز می باشد و دارای سوئیت هایی در کنار این رودخانه می باشد که گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این سوئیت ها می توانند لحظات بی نظیری را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

 این هتل متشکل از 600 اتاق لوکس و زیبا با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله اینترنت وایرلس رایگان , تلویزیون صفحه تخت , مینی بار , حمام , میز آرایش و میز کار , کمد دیواری های بزرگ , سرویس بهداشتی و... می باشد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل لوکس و 5 ستاره می توان به 11 استخر سرپوشیده و روباز , استخر مخصوص کودکان , استخر نمک , استخر آب گرم , استخر آب سرد , حمام ترکی , حمام بخار , سونا , جکوزی , سالن بدنسازی , 2 زمین گلف , 11 رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی , ترکی و دریایی , سالن بدنسازی و مرکز آب گرم برای انواع خدمات درمانی و تناسب اندام , سالن ماساژ , آرایشگاه مو , بوفه , زمین تنیس و بستکتبال و... اشاره کرد که گردشگران تور آنتالیا 95 با انتخاب این هتل برای اقامت می توانند سفری رویایی را تجربه کنند.

تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

از دیگر امکانات این هتل داشتن ساحل اختصاصی است که ورزش دوستان در این ساحل می توانند به والیبال ساحلی و یا انواع ورزش های آبی بپردازند. علاوه بر این هتل تایتانیک دلوکس دارای یک رستوران مرکزی با 5 دکوراسیون متنوع و زیبا می باشد که در آن هر 3 وعده غذایی صبحانه نهار شام سرو می شود و یک اسنک لذیذ هم نیمه شب سرو می کند که دارای طعمی بی نظیر است. این رستوران دارای فضای ویژه ای برای کودکان می باشد و از دیگر ویژگی های این هتل داشتن زمین بازی برای کودکان و کلوپ کودکان و نوجوانان می باشد. این هتل برای اقامت آن دسته از مسافران تور آنتالیا که دارای فرزند می باشند بسیار مناسب است چون تمام امکانات لازم برای سرگرمی آن ها فراهم است.

تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

 





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های آنتالیا,قیمت هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,نرخ ویژه هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: