جاذبه های گردشگری دبی
نوشته شده توسط : یوسفی

آکواریوم عظیم دبی مال

در مرکز خرید دبتور دبی بهار 97ی مال، آکواریوم عظیمی وجود دارد که بزرگترین آکواریوم جهان می باشد و از حدود 10 میلیون لیتر آب برای پر کردن آکواریوم ها استفاده شده است. در این آکواریوم از انواع موجودات، آبزیان و خزندگان وجود دارد. مهمترین قسمت این آکواریوم تونلی به طتور دبی تابستان 97ول 51 متر و ارتفاعی به عمق 11 متر دارد که بسیار شگفت انگیز و دیدنی است. گفتنی است که در این آکواریوم رزرو تور دبی۳۳۰۰۰ حیوان زنده که بیش از ۴۰۰ کوسه و سفره‌ماهی یافت می شود. 

در کنار بازدید از این آکواریوم جالب مسافرین تور دبی می توانند به خرید خود برسند. در این آکواریوم قسمتی به نام باغ وحش دریایی وجود دارد که شامل سمور آبی، اختاپوس بزرگ اقیانوسی، کروکودیل، شیر ماهی، اسبتور دبی خرداد 97 آبی، انواع خرچنگهای بسیار بزرگ، ستاره دریایی، عروس دریایی، پنگوئن، ماهی های متنوع و رنگارنگ، لاک پشت و ... می باشند. با خرید بلیط این آکواریوم برای خود و خانواده می توان یه سفر به یادماندنی را رقم زد.

آدرس: جاده شیخ زاید، خیابان دوحه، مرکز خرید تور دبی اردیبهشت 97دبی مال

ساعات بازدید: شنبه تا جمعه از  10 صبح تا 12 شب

 

 

آکواریوم عظیم دبی مال

 

آکواریوم عظیم دبی مال

 


خور دبی

آبراهی که از دریا به خشکتور دبی بهار 97ی کشیده شده است و دبی را به دو نیم تقسیم کتور دبی تابستان 97رده است، خور است. این آبره جلوه ای زیبا و ویژه به شرتور دبی اردیبهشت 97 بخشیده که دیدن آن خالی از لطف نیست. در سال 1954 حاکم وقت دبی دستور به عریض کردن این آبراه داد تا مکانی برای کناره گیری لنج ها و کشتی های بار بری باشد.

هر ساله در این آب راه تعداد زیارزرو تور دبیدی کشتی باربری به صادرات واردات محصولات به ایران و کشور های اطراف و تور دبی خرداد 97همچنین هند و افریقا مشغول هستند. گفتنی است که قایق های چوبی و کشتی های وجود دارد تا مسافرین عزیز تور دبی در آن سوار شوند و زیبایی دبی را از دور تماشا کنند. هزینه بلیط این قایق ها برای یک ساعت 40 تا 50 درهم میباشد.

 

 

خور دبی

 

خور دبی

 


باغ وحش دبی

باغ وحش دبی یکی از قدیمیتور دبی بهار 97 ترین باغ وحش های شبه جزیره عربستان است که انواع و اقسام گونه های وحشی و گربه سانان نژاد عربی را در  آن پوشش می دهند. در منطقه جمیرای دبی به مساحت دو هکتار این باغ وحش واقع شده است. 

در این باغ وحش آکواریومی وجود دارد که آبزیانی همچون دلفین پرورش متور دبی تابستان 97ی دهند. جالب است که در این باغ وحش 230 گونه از حیوانات سراسر جتور دبی اردیبهشت 97هان را جمع آوری کررزرو تور دبیده اند که 248 تای آنها پستاندار هایی نظیر روباه، شیر، پلنگ، کفتار، یوزپلنگ امریکایی، جوجه تیغی، شامپانزه و ... می باشند و همچنین گونه های وحشی همچون گربه سیاه گوش، ببر بنگال و... .

مدیریت این باغ وحش نیز با شهرداری دبی می باشتور دبی خرداد 97د. بازدید از این باغ وحش برای مسافرین تور دبی بسیار دلچسب خواهد بود.

آدرس: امارت متحده عربستان،دبی، خیابان جومیرا، خیابان ۵۱، باغ وحش دبی

 

 

باغ وحش دبی

 

باغ وحش دبی

 


پارک صفا دبی

در مرکز شهر دبی پارکی قرار گرفته است کهتور دبی بهار 97 قدیمی ترین پارک دبی محسوب میشود. پارک صفا در گذشته مکانی برای اسکان مهاجران غیرقانونی جنوب آسیا بود که بعد از مدتها مورد عفو دولت دبی قرار گرفت و تصمیم گرفتند تا پارکی را احداث کنند تا مهاجران مکانی براتور دبی تابستان 97ی بهداشت و اسکان داشته باشند. اما امروزه با توجه به پیتور دبی اردیبهشت 97شرفت روزافزون شهر دبی این پارک تبدیل به مکانی مورد توجه برای مردم و مسافرین تور دبی شده است که مناسب برای تمام سنیرزرو تور دبین است. پارک صفا دارای زمین های بازی برای کودکان و همچنین راه هایی مختص پیاده روی و دوچرخه سواری می باتور دبی خرداد 97شد. 

پارک صفا به برج خلیفه و مراکز خرید نزدیک است و مسافرین عزیز می توانند در این پارک استراحت و تفریح کنند. 

 

 پارک صفا دبی

 

پارک صفا دبی

 





:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,بهترین تفریحات دبی,آکواریوم عظیم دبی مال,خور دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: