جاذبه های توریستی آنتالیا
نوشته شده توسط : یوسفی

برج ساعت آنتالیا

 یکی از تور آنتالیا خرداد 97جاذبه های گردشگری زیبا در اکثر شهر های دنیا برج ساعت است که شهر آنتالیا نیز جز این شهرهاست. شهر آنتالیا در گذشته دارای 80 برج بود که امروزه فقط برج ساعت سالم باقی مانده است و جز زیباترین میراث فرهتور آنتالیا اردیبهشت 97نگی این شهر شده است. برج ساعت نماد اقتدار و پایداری این شهر می باشد کتور آنتالیا فروردین 97ه در میدان کاله کاپیسی واقع است.  در مجاورت این برج دو پارک آتاتورک و کاراعلی اوقلو وجود دارد که با گل های زیبا و رنگارنگ خود جلا و چشم اندازی زیباتور آنتالیا بهار 97 به برج بخشیده است. همچنین در کنار برج آب نمایی وجود دارد که در شب ها بین ساعت 9:30 تا 10 رقص آب برگزار میشود که بسیار دیدنی و لذت بخش است.

عکس گرفتن در کنار این برج را به گردشگران تور آنتالیا پیشنهاد می شود که خاطره ای زیبا و به یادماندنی به جای خواهد گذاشت.

 

 

برج ساعت آنتالیا

 

برج ساعت آنتالیا

 


قلعه رومیان آنتالیا

یکی از آثار تاریخی به جای ماتور آنتالیا خرداد 97نده در شهر تاریخی آنتالیا قلعه رتور آنتالیا اردیبهشت 97ومیان می باشد که در پارکی نزدیک سواحل مدیترانه قرار گرفته است. در قرن دوم میلادی توسط رومیان به منظور دیدبانی و فانوس دریایی ساخته شد اماامروزه تبدیل به یکی از جاهای دیدنی وجذاب شهر آنتالیا شده است. برج رومیان به طول 14 متر ارتفاع دارد. که تصویری پانوروما و زیبا از شهر می دهد و تماشا کردن غرتور آنتالیا فروردین 97وب خورشید از این نقطه بسیار جذاب و دیدنی است. برای علاقه مندان به عکاسی بسیار مکان مناسبی می باشد.

در اطراف این قلعه رستوران و کافه های متنوع وتور آنتالیا بهار 97 همچنین مراکز خرید برای مسافرین عزیر تور آنتالیا وجود دارد تا سفری به یادماندنی را تجربه کنند.

 

قلعه رومیان آنتالیا

 


شهر تاریخی آسپندوس آنتالیا

در قرن دوم و سوم میلادی رومیاتور آنتالیا خرداد 97ن باستان در شهر آسپندوس سالن تئاتری را با نام خود شهر بنا کردند که ظرفیتی 15000 نفره داشت. شهر آسپندوس در 47 کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است. آنتالیا به عنوان شهری با قدمت تاریخی هر ساله میلیون ها توریست رتور آنتالیا فروردین 97ا به خود جذب متور آنتالیا اردیبهشت 97ی کند یکی از این مکان های زیبای این شهر همین آمفی تئاتر آسپندوس است که امروزه چیزی جز خرابه باقی نمانده است اما همچنان بسیار باشکوه و دیدنی است که قطعا به مسافرین عزیز تور آنتالیا بازدید از این آثار تاریخی توصیه و پیشنهاد تور آنتالیا بهار 97 می شود.

 

شهر تاریخی آسپندوس آنتالیا

 

شهر تاریخی آسپندوس آنتالیا

 





:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی آنتالیا,برج ساعت آنتالیا,قلعه رومیان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: