مراکز خرید استانبول
نوشته شده توسط : یوسفی

استانبول مال ترکیه

یکی از تفریحات اصلی در سفر به ترکیه رفتن به تور استانبول بهار 97 مراکز خرید و خرید کردن است. یکی از بزرگ ترین مراکز خرید استانبول که خانه ی برترین برند ها و مدل های روز دنیا ست، استانبول مال است. این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه ها،شهربازی سرپوشیده، هتل وحشت و رستورانی بزرگ با  تور استانبول فروردین 97سرو انواع غذاهای ترکیه و بین المللی را داراست. از استانبول مال به عنوان مرکز تفریحی نیز یاد می کنند. 

همچنین این مرکز خرید دارای سالن های بزرگ سینما و تئاتر با ظرفیتی بسیار خوب است. گفتنی است که استانبول مال دارای برترین جوایز بین المللی و خاورمیانه استتور استانبول خرداد 97. مسافرین عزیز تور استانبول می توانند در این مرکز خرید هم به خرید مایحتاج و هتور استانبول اردیبهشت 97م تفریح بپردازند.

 

 

استانبول مال ترکیه

 

استانبول مال ترکیه

 


ایستینیه پارک استانبول

استانبول به دلیل مراکز خرید خوب و مدرنی که دارد هر تور استانبول بهار 97 ساله مسافرین زیادبی را به خود جذب می کند. یکی از بهترین مرکز خرید های اتور استانبول اردیبهشت 97ستانبول، مرکز خرید ایستینیه پارک است. ایستینیه پارک به دلیل معماری خاص و مدرنی که دارد بسیار مورد توجه مسافرینتور استانبول قرار دارد. در این مرکز خرید بیش از 300 فروشگاه با برند های روز دنیا و ترکیه تور استانبول خرداد 97 وجود دارد همچنین در این فروشگاه اولین سالن سینمایی IMAX ترکیه نیز وجود دارد.

در ایستینیه پارک بیش از 80 رستوران تور استانبول فروردین 97 با سرو غذاهای ترکی و بین المللی نیز وجود دارد. مسافرین عزیتور استانبول فروردین 97ز می توانند برا خرید مایحتاج و تفریح به این مرکز خرید مراجعه نمایند.

 

 

 ایستینیه پارک استانبول

 

ایستینیه پارک استانبول

 


مرکز خرید جواهیر استانبول

یکی از بهترین مراکز خرید ترکیه، مرکز خرید جواهیر است که ششمیتور استانبول بهار 97ن مرکز خرید بزرگ دنیاست. در 6 طبقه بیش از 300 فروشگاه با عرضه بهترتور استانبول اردیبهشت 97ین برند های روز دنیا با قیمتی نسبتا مناسب در هدمت مسافرین تور استانبول می باشد. 

جواهیر استانبول علاوه بر اینکه یک مرکز خرید می باشد تور استانبول فروردین 97 به عنوان مرکز تفریحی نیز به شمار می رود به این گونه که 12 سالن سینما و تئاتر، سالن بازی برای کودکان، رستوران ها با سرو انواع غذاهای ترکی و بین المللی را داراست. مسافرین عزیز می توانند با مراجعه به این مجتمع تجاری تمامی مایحتاج خود را با بهترین کیفیت خریداری نمایند. 

 

مرکز خرید جواهیر استانبول

 

مرکز خرید جواهیر استانبول

 


مرکز خرید اولیویوم استانبول

یکی از مراکز خرید بزرگ و مدتور استانبول بهار 97رن استانبول، مرکز خرید اولیویوم می باشد که اکثر اجناس فصول گذشته را با قیمتی مناسب به عرضه می رساند. در این مرکتور استانبول اردیبهشت 97ز خرید انواع برند ها و مارک های روز دنیا در بیش از 150 فروشگاه موجود می باشد. مسافرین تور استانبول می توانند تمامی خرید های خود را از این مرکز خرید انجام دهند. 

همچنین از ویژگی های این مرکز خرید 6 سالن سینما، چندین رستوران با سرو انواع غذاهای ترکی تور استانبول فروردین 97 و بین المللی و سالن بازی برای کودکان و .... می باشد.

 

 

مرکز خرید اولیویوم استانبول

 

مرکز خرید اولیویوم استانبول

 





:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,معرفی مراکز خریداستانبول,بهترین مراکز خرید ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: