جاذبه های توریستی آنتالیا
نوشته شده توسط : یوسفی

خلیج گلدن هورن استانبول

بخش اروپایی استانبوتور استانبول تابستان 97ل توسط مدخل شاخ طلایی به دو نیم تقسیم شده است که قسمت شمالی این مدخل قشر مرفح استانبول زندگی می کنند و معماری این قسمت نوساز و مدرن است و هتل های لوکس و 5 ستاره در اینجا واقتور استانبول خرداد 97ع شده است. همچنین در قسمت جنوبی این مدخل بیشتر تاریخی و باستانی تور استانبول فروردین 97است و اکثر هتل های 4 و 3 ستاره در این قسمت واقع شده اند.

انتهای این مدخل با دریای مرمره ایجاد شبه جزیره کرده است. یکی از نکته های جذاب این مدخل که یکیتور استانبول اردیبهشت 97 از دلایل نام گذاری آن به شاخ طلایی میباشد طلوع و غروب زیبا و طلایی خورشید است که به مسافرین عزیز تور استانبول دیدن از این مدخل پیشنهاد می شود.

 

 

خلیج گلدن هورن استانبول

 

خلیج گلدن هورن استانبول

 


موزه پرا استانبول

یکی از جاذبه های دیدنی استتور استانبول تابستان 97انبول موزه پرا است که در منطقه بی اغلو واقع شده است. این موزه در گذشته هتل بریستون بود که امروزه تغییر کاربری داده است. این موزه بسیار دیدنی است که آثار داخل آن شامل نقاشی های بزرگان، ابزار انتور استانبول خرداد 97دازه گیری، مجموعه عکس های استانبول قدیم، مجموعه ای از سرامیک و موزائیک می باشد.

گفتنی است که در این موزه گاهی اوقات نمایشگاه های نقاشی برگزار می گردد که بسیار دیدتور استانبول اردیبهشت 97نی و جذاب است. مسافرین عزیزتور استانبول می توانند همه روزه به جز یکشنبه از 10صبح تا تور استانبول فروردین 97ساعت 19 از موزه دیدن کنند. همچنین هزینه بلیط آن در حدود 12 لیر است.

 

 

موزه پرا استانبول

 

موزه پرا استانبول


تنگه بسفر

تنگه ای که دو دریای مرمره و سیاه را بهم متصل می کند و استتور استانبول خرداد 97انبول را به دو بخش اروپا و اسیا تقسیم می کند، تنگه بسفر است. این تنگه طولی به اندازه 30 کیلومتر و عرضی به اندازه 700 متر دارد. در اطراف این تنگه کاتور استانبول تابستان 97خ ها و مکان های تاریخی بسیاری وجود دارد که بسیار دیدنی خواهد بود. مسافرین تور استانبولمی توانند از این تنگه که یکی از نقاط اصلی گردشگری این شهر است دیدن کنند. 

در اطراف این تنگه ویلا های تور استانبول اردیبهشت 97چوبی و مراکز خرید برای رفاه مسافرین و گردشگران وجود دارد همچنین رستوران هایی بسیار خوب که غذاهای دریایی و سنتی ترکی را سرو می کنند. مسافرین عزیز می توانند بعد از گشت گذار و قایق سواری به یکی از رستوران ها رفته و از خوردن ماتور استانبول فروردین 97هی تازه لذت ببرند.

 

 

تنگه بسفر

 

تنگه بسفر

 


برج دختر استانبول

در دوره روم باستان برتور استانبول تابستان 97جی به عنوان فانوس دریایی و گمرک و نقطه بازرگانی ساخته شد که برج لئاندر نام داشت که امروزه به عنوان برج دختر در ترکیه معروف است. این برج پیشینه ای تاریخی و عاشقانه دارد. برج دختر در کنار تتور استانبول خرداد 97نگه بسفر واقه شده است و دارای کافه رستورانی زیبا برای علاقه مندان به تماشای دریا و احساس آرامش می باشد.  

در این کافه رستوران انواع غذاتور استانبول اردیبهشت 97های سنتی و ترکی و بین المللی سرو می شود. همچنین در این برج موزه ای وجود دارد که بازدید از آن رایگان می باشد. به مسافرین تور استانبول پیشنهاد می گردد که حتما از این برج زیبا دیدن کنند و خاطره ای دلپذیر برای ختور استانبول فروردین 97ود رقم بزنند.

 

 

برج دختر استانبول

 

برج دختر استانبول

 





:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی آنتالیا,خلیج گلدن هورن آنتالیا,موزه پرا آنتالیا,تنگه بسفر آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: