هتل های 5 ستاره دبی
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل کاپتورن دبی

هتل مدرن و 4 ستارهبلیط دبی بهار 97 کاپتورن یکی از بهترین و مجلل ترین هتل های دبی به شمار می آید. این هتل به دلیل نزدیکی آن به مرکز خرید مورد توجه مسافران تور دبی قرار گرفته است.  این هتل از اتاق های استاندارد، خانوادگی، سوئیت و.... ساخته شده است. اتاق های این هتل بلیط دبی فروردین 97دارای بالکن های با چشم اندازهای دوست داشتنی و آبنمای دبی و شهر مشرف می باشند. از امکانات تفریحی این هتل می توان به سونا و جکوزی، استخر ربلیط دبی اردیبهشت 97و باز و سر پوشیده، سالن های بدن سازی که نوبت صبح تا بعد از ظهر برای خانم ها و بعد از ظهر تا شب برای آقایان است، خدمات نگهداری از کودکان، گاو صندوق، پذیرش رایگان و.... اشاره کرد. مسافران و گردشگبلیط دبی خرداد 97ران عزیز می توانند در هتل کاپتورن اوقات خوشی را سپری کنند.قیمت بلیط دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

 


هتل شرایتون دیره دبی

هتل 4 ستاره شرایتون دبی در مجاورت مراکز خبلیط دبی بهار 97رید و نمایشگاه شهر قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی شهر قدیم دیره، بازار طلا، باشگاه های گلف و مرکز تجارت جهانی خیابان زیاد واقع شده است. هتل شرایتون دیره دارای اتاق های تمیز و شیک می باشد که مجهز به یخچبلیط دبی فروردین 97ال، تلویزیون؛ سرویس بهداشتی ایراقیمت بلیط دبینی و فرنگی و سایر امکانات رفاهی است. از دیگر امکانات رفابلیط دبی اردیبهشت 97هی این هتل می توان به لابی، رستوران با خوشمزه، نگهداری از کودکان، اینترنت رایگان، پارکینگ عمومی برای تمامی مسافران و میهمانان و.... اشاره کرد. مسافران تور دبی با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند بلیط دبی خرداد 97شوند و سفر خوبی را تجربه کنند.

هتل شرایتون دیره دبی

هتل شرایتون دیره دبی

هتل شرایتون دیره دبی

 


هتل آسیانا دبی

هتل 5 ستاره آسیانا در منطقه دیربلیط دبی بهار 97ه شهر و نزدیکی فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است. این هتل دارای 136 اتاق می باشد که از امکاناتی مبلیط دبی فروردین 97انند: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سشوار، اینترنت و.... برخوردار است. میهمانان تور دبی می توانند در این هتل از امکاناتی چون باشگاه، سونا، حمام آب گرم و.... استفاده کنند. هتل آسیانا دارای رستوران های متفاوت باربیکیو کره ای بر روی پشبلیط دبی اردیبهشت 97ت بام، رستوران در لابی و.... می باشد. میهمانان و مسافران تور دبی می توانند از کنسرت ها و نمایش های زیبا شبانه استفاده کنندقیمت بلیط دبی. این هتل نگهداری از اطفال با هزینه اضافی قبول می کند. مسافران عزیز می بلیط دبی خرداد 97توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را داشته باشند.

هتل آسیانا دبی

هتل آسیانا دبی

هتل آسیانا دبی

 


هتل حیات ریجنسی دبی

هتل 5 ستاره حیات ریجنسی یکیبلیط دبی بهار 97 از هتل های لوکس دبی می باشد. این هتل دربلیط دبی فروردین 97  نزدیکی بازار طلا و فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. این هتل از امکانات متنوعی مانند: رستوران زیبای گردان، سالن بدن سازی، زمین های تنیس، زمین گلف و.... برخوردار است. این هتل از 5 رستوران تشکیل شده است و دارای غذاهای فرهنگی و ایرانی می باشد. هتل حیات ریجنسی پیست اسکیت رویبلیط دبی اردیبهشت 97 یخ اختصاصی دارد. در این هتل مسافران تور دبی می توانند به صورت رایگان از اینترنت وای فای استفاده کنند. مسافران و میهمانان می توانند در این هبلیط دبی خرداد 97تل اوقات خوشی را در کنار عزیزانشان سپری کنند.

هتل حیات ریجنسی دبی 

هتل حیات ریجنسی دبی

هتل حیات ریجنسی دبی

 





:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,هتل های لوکس دبی,بهترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: