هتل های معروف دبی
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل آتلانیس پالم دبی

هتل آتلانیس پالمبلیط دبی از تهران یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی می باشد که در جزیره نخل جمیرا وابلیط دبی از شیرازقع شده است. این هتل دارای یک آکواریوم زیر آبی، پارک آبی، استخر دلفین می باشد. از امکانات این هتل می توان به رستوران، مرکز آب درمانی، خدمات درمانی گسترده صورت و بدن، سالن های ورزشی و.... اشاره کردبلیط دبی بهار 97. این هتل از اتاق های مجهز تشکیل شده است و از امکاناتی مانند: تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویبلیط دبی تابستان 97ه مطبوع و.... برخوردار است. اتاق های این هتل دارای بالکن های با چشم اندازی بسیار خوب می باشد. مسافران و گردشگران تور دبی می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را در کنار عزیزانشان سپری کنند.

هتل آتلانیس پالم دبی

هتل آتلانیس پالم دبی

هتل آتلانیس پالم دبی

 


هتل دوسیت تانی دبی

هتل 5 ستاره دوسیت تانی در مرکز و قلبلیط دبی از تهرانب منطقه مدبی مال قرار گرفته است. طراحی ایبلیط دبی از شیرازن هتل به سبک تایلندی طاحی و دکور شده است. هتل دوسیت تانی دبی دارای اتاق های لوکس بوده و از امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، حبلیط دبی تابستان 97مام مدرن و... برخوردار است. از امکانات رفاهی می توان به اینترنت رایگان، استخر بر روی پشبلیط دبی بهار 97ت بام، رستوران ها، سالن زیبایی و.... اشابلیط دبی تابستان 97ره کرد. در رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی و محلی سرو می شود. این هتل با پرسنلی مجرب آماده پذیرایی از مسافران تور دبی می باشد.

هتل دوسیت تانی دبی 

هتل دوسیت تانی دبی

هتل دوسیت تانی دبی

 


هتل تاج دبی

هتل 5 ستاره تاج در منطقه خلیج تجاری و برج خلیفه دبی واقع شده است. این هتل دارای 296 اتاق می باشبلیط دبی از تهراند و از امکاناتی ویژه ای مانند: تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار و .... می باشبلیط دبی از شیرازد. میهمان و مسافران تور دبی می توانند در رستوران این هتل انواع غذاهای بین المللی و بریتانیایی را سرو کنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به پارکینگ، صندوق امانات، خشک شویی، سالن ورزشی، اسبلیط دبی تابستان 97تخر رو باز، جکوزی، اینترنت در لابی و اتاق و.... اشاره کرد. فاصله این هبلیط دبی بهار 97تل تا فرودگاه بین المللی دبی 50 کیلومتر است. مسافران عزیز می توانند با اقامت در این هتل مجلل اوقات خوشی را در کنار عزیزانشان داشته باشند.

هتل تاج دبی

هتل تاج دبی

هتل تاج دبی

 


هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل در خیاببلیط دبی از تهرانان شیخ زاید واقع شده است. هتل رادیسون رویال دارای 52 طبقه و 471 اتاق می باشد. اتاق های این هتل دارای امکانبلیط دبی از شیرازاتی مانند: تلویزیون صفحه تخت، تلفن، مینی بار، روم سرویس 24 ساعته، صندوق امانات، تهویه مطبوع و.... می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران، ماساژ مرکز تناسب اندام، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، آرایشگاه، مرکز تجارت، فروشگاه هدایا و سوغات، سالن هابلیط دبی بهار 97ی متعدد همایش و کنفرانس و.... اشاره کرد. هتل رادیسون روبلیط دبی تابستان 97یال فاصله کمی با مترو دارد و مسافران تور دبی می توانند به راحتی به نقاط مختلف شهر رفت و آمد کنند.

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

 





:: برچسب‌ها: هتل های معروف دبی,هتل آتلانتیس پالم دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: