بهترین رستوران های دبی
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران ژاپنی okku دبی

یکی از بهترین بلیط دبی خرداد 97 و معروف ترین رستوران های ژاپنی دبی، رستوران اکو است که دارای منوی غذایی ژاپنی و دریایی اسبلیط دبی اردیبهشت 97ت که بسیار طعم متفاوت و لذیذی دارند. سرو غذاهای آن در بشقاب های متفاوت و زیبا می باشد که بسیار مورد توجه گردشگران تور دبی و اهالی دبیبلیط دبی تابستان 97 است. 

مسافرین عزیز که علاقه مند به تجربه مکان ها و غذاهای متنوع هستند می توانند به این رستوران بیایند و از غذای سفارش داده خود لذت ببرند و روزی متفاوت ربلیط دبی بهار 97ا در کنار دوستان و خانواده خود سپری نمایند.بلیط دبی فروردین 97

 

 

رستوران ژاپنی okku دبی

 

رستوران ژاپنی okku دبی

 


رستوران مک دونالدز دبی

یکی از معروف ترین رستوبلیط دبی خرداد 97ران های زنجیره ای جهان، مک دونالدزبلیط دبی اردیبهشت 97 است که بسیار طرفدار دارد. این رستوران در اکثر کشورهای جهانبلیط دبی بهار 97 شعبه دارد که یکی از بهترین ها در دبی واقع می باشد. رستوران مک دونالدز واقع در مدیا سنتر دبی می باشد که آماده خدبلیط دبی تابستان 97مت به مسافرین و گردشگران تور دبی هستند.

مسافرین عزیز که به دنبال فست فودی خوب هبلیط دبی فروردین 97ستند می توانند به این رستوران سر بزنند و از غذای خود لذت ببرند.

 

 

رستوران مک دونالدز دبی

 

رستوران مک دونالدز دبی

 


رستوران The IVY دبی

یکی از رستوران های خوب شهر دبلیط دبی خرداد 97بی که در مرکز شهر قرار گرفته است، رستوران آی وی می باشد که سبکی بریتانیایی دارد. منوی غذاهای این ربلیط دبی بهار 97ستوران انگلیسی و بین المللی است که با بهترین کیفیت عرضه می گردد. معماری و چیدمان اینبلیط دبی اردیبهشت 97 رستوران کاملا غربی است و میهمانلن حسی کاملا غربی دارند به گونه ای که در لندن غذا میل می بلیط دبی تابستان 97نمایند.

مسافرین عزیز تور دبی می توانند به همراه خانواده خود ببلیط دبی فروردین 97ه این رستوران بیایند و از غذاهای با کیفیت آن نهایت لذت را ببرند.

 

رستوران The IVY دبی

 

رستوران The IVY دبی

 


رستوران The Scene دبی

 یکی از بهترین رستوران های تازه تابلیط دبی خرداد 97سیس دبی رستوران انگلیسی سن است که توسط آشپز مجرب انگلیسی به نام سایمون ریمر تاسیس و افتتاح گردیدبلیط دبی بهار 97ه. این رستوران سبک و معماری انگلیسی دارد اما انواع غذاهای بین المللی وبلیط دبی اردیبهشت 97 ترکیبی را با بهترین کیفیت سرو می کند.

رستوران the scene در طبقه چهارم هتل مارینا واقع می باشد که از 12 ضهر تا 2 بامداد آماده پذیربلیط دبی فروردین 97ایی از مهمان خود است. گفتنی است این رستوران در دبی تک می باشد. مسافرین عزیز تور دبی می توانند شبکی آرام و دلپذیبلیط دبی تابستان 97ر را تجربه کنند.

 

رستوران The Scene دبی

 

رستوران The Scene دبی

 





:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های دبی,رستوران های مجلل دبی,رستوران های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: