دیدنی های دبی
نوشته شده توسط : یوسفی

سرزمین عجایب دبی

سرزمین عجایببلیط دبی خرداد 97 در سال 1996 در دبی افتتاح گردیده است. این مجموعه اولین پارک آبی در دبی می باشد که از سه قسمت پارک آبی، پارک سرگمی رو باز و پارک سر پوشیده تشکیل شده است. پارک آبی سرزمین عجایب شامل یک استخر بزرگ، بلیط دبی اردیبهشت 97استخر موج مصنوعی، رودخانه خروشان و استخر کودکان میبلیط دبی تابستان 97 باشد. در سرزمین عجایب دبی دستگاه های بازی و ماشین در سالن در اختیار مهمانان و مسافران تور دبی قرار می دهند و تمام رده سنی می توانند برای بلیط دبی فروردین 97تفریح و سرگرمی استفاده کنند. از امکانات این پارک آبی می توان به رستوران ها، شتر سواری، بلیط دبی بهار 97سینمای 3 بعدی و .... اشاره کرد. ساعت کاری این مجموعه از 10:00 صبح تا 8:00 شب می باشرزرو بلیط دبید.

سرزمین عجایب دبی

 

سرزمین عجایب دبی

 


آکواریوم دبی

آکواریوم دبی بزرگترین آکواریومبلیط دبی خرداد 97 جهان است. این آکواریوم دارای طول 50 متر و عرض 20 متر و ارتفاع یازده متر نیز می باشد. مسافران تور دبی می بلیط دبی تابستان 97توانند سوار بر قایق بر روی آب حرکت کنند. تونل این آکواریوم دارای چهل و هشت متر اسبلیط دبی اردیبهشت 97ت. باغ وحش دریایی آکواریوم دارای حیوانات دو زیست همچبلیط دبی فروردین 97ون اختاپوستهای بزرگ دریایی، کروکودیل ها، سمور های آببلیط دبی بهار 97ی، اسب آبی، شیر ماهی و دیگر حیوانات دریایی می باشد. ساعت کاری این مجموعه از 10 صبح تا 12 شب است. قیمت برای اطفال رایگان است. مسافران تور دبی می توانند با خرید بلیط از آکواریوم دبی دیدن نمایندرزرو بلیط دبی.

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی

 


پیست اسکی دبی

بزرگترین پیست اسکی دنیا در دبی واقعبلیط دبی خرداد 97 شده است که در سال 2005 ساخته شد. این پیست در مرکز خرید مول امارات دبی قرار گرفته است و به مدیریت یکی از ثروتمندان عرب اداره می شود. در اینجا 5 مسیر اسکی به طوبلیط دبی اردیبهشت 97ل 400 متر وجود دارد که ظرفیت 1500 نفر اسکی باز را دارد. در این پیست تمامی وسایل و لباس های مخصوص وجود دارد تا مسافرین تور دبی دغدغه حمل وسایل اسکی را نداشته باشند. جالب است بدانید که در این پیست اسکی مسابقات بین المبلیط دبی فروردین 97للی اسکی نیز برگزار میشود. 

در پیست اسکی دبی حدود 6000 تن برف خالص و سفید وجود دارد که با روشی مهندسی شبلیط دبی بهار 97ده و ترکیبات شیمیایی هر صبح تولید برف میکنند و برای سرد نگه داشتن محیط از پیشرفته ترین وسایل سرمایبلیط دبی تابستان 97شی استفاده می شود. در اینجا انواع وسایل سرگرمی کودکان و محلی برای ساخت مجسمه های یخی وجود دارد تا مسافرین اوقات شاد و مفرحی داشته باشنرزرو بلیط دبید.

 

پیست اسکی دبی

 

پیست اسکی دبی

 





:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی,بهترین تفریحات دبی,جاذبه های توریستی دبی,معرفی دیدنی های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: