جاذبه های توریستی دبی
نوشته شده توسط : یوسفی

خور دبی

آبراهی که از سمت بلیط دبی خرداد 97 خلیج نیلگون فارس به سمت دبی کشیده شده است و باعث شده تا دبی را به دو نیم تقسیم کند خور نام دارد. در سال 1954 حاکبلیط دبی فروردین 97م وقت دبی دستور به عریض کردن این آبراه دادن تا کشتی ها بتوانند در آن کناره کنند و به تجارت بلیط دبی اردیبهشت 97بپردازند.

امروزه در این آبراه انواع کشتی و قایق های چوبی آماده برای پذیرایی و سرویس دادن به مسافرین عزیز تور دبی هستند. هزینه کرایه آنها 40 تا 50 درهم است. مسافرین عزیبلیط دبی تابستان 97ز می توانند با کرایه کردن آنها ساعتی با تماشای شبلیط دبی بهار 97هر دبی از دور لذت ببرند. 

 

خور دبی

 

خور دبی

 


برج خلیفه

آسمان خراشی به طول 818 متر در بلیط دبی خرداد 97دبی وجود دارد که بزرگترین آسمان خراش دبی است این برج دارای 160 طبقه  می باشد که بیش از 1000 واحد مسکونی و بلیط دبی تابستان 97اداری دارد همچنین در طبقات پایینی این برج هتلی به نام هتل آرمانی وجود دراد که با کادبلیط دبی اردیبهشت 97 ری مجرب در خدمت مسافرین تور دبی می باشند. 

گفتنی است کبلیط دبی فروردین 97ه این برج به دست معمارین امریکایی در سال 2004 کلیک خورده و در 2010 افتتاح گردیده است. معماری این برج بر اساس معماریبلیط دبی بهار 97 اسلامی کشیده شده است.

 

 

برج خلیفه

 

برج خلیفه

 


برج العرب دبی

تنها هتل 7 ستاره در جهان که بر جزایر مصبلیط دبی خرداد 97نوعی واقع است و ارتفاع آن 321 متر است و دارای 225 اتاق لوکس و مدرن می باشد. این هتل توسط معماری امبلیط دبی تابستان 97ریکایی برگرفته از معماری اسلامی بنا شده است. نمای بیرونی این بلیط دبی اردیبهشت 97برج همانند نوعی بادبان عربی است و نمای داخلی آن با طلا ساخته شده است.

در طبقات پایینی این برج هتلبلیط دبی فروردین 97ی وجود دارد که دارای اتاق های لوکس و مدرن است و در هر طبقه رستوران هایی با سرو غذاهای دریایی و بین المللی برای مسافرین عزیز تور دبی فراهم است. همچنین این برج دارای زمین تنیسی بزرگ در بلندترین نقطه میزبان مسابقات بین المللیبلیط دبی بهار 97 جهان است.

 

 

برج العرب دبی

 

برج العرب دبی

 


سواحل عمومی و همگانی دبی

یکی از جاذبه های گردشگری اصلی دبی ساحل گربلیط دبی خرداد 97 دی و شنا در سواحل زیبای خلیج فارس است. اما اکثر سواحل در دست هتل ها و رستوران های می باشد. به همین دلیل حاکم وقت تصمیم گرفت تا سواحلی را به بلیط دبی اردیبهشت 97طور رایگان در اختیار عموم قرار دهد. بعضی از این سواحل زیبا عبارت اند از: ساحل کن، ساحل ممزر، ساحل جمیرا که یکی از زیبا تریبلیط دبی بهار 97ن ها و مجهز ترین ساحل هاست، ساحل مرانکو، ساحل کایت، ساحل سان ست و ... که با امکاناتی کامل و مجهز در اختیار مسبلیط دبی فروردین 97افرین عزیز تور دبی قرار داده شده ابلیط دبی تابستان 97ست.

 

 

سواحل عمومی و همگانی دبی

 

سواحل عمومی و همگانی دبی

 





:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی دبی,معرفی بهترین تفریحات دبی,نقاط دیدنی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: