هتل های دبی
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل گالریا رزیدنس دبی

هتل گالریا رزیدنس یکی از بهترین هتل های دبی می باشد. این هتل در منطقه دیره دبی واقع شده است. این هتل از 370 اتاق تشکیل شده است که دارای امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون و.... برخوردار است. از دیگر امکانات این هتل می توان به زمین بازی، وای فای، خشکشویی، اتوکشی، سالن زیبایی، عابر بانک، روم سرویستور دبی زمستان 97 و.... اشاره کرد. پارکینگ این هتل به صورت رایگان برای مسافران و میهمانان می باشد. مسافران تور دبی می توانند در این هتل اوقات خوشی را سپری کنند.

هتل گالریا رزیدنس دبی 

هتل گالریا رزیدنس دبی

هتل گالریا رزیدنس دبی


هتل جمبرا امارات تاورز دبی

معرفی : هتل جمیرا امارات تاورز یکی از هتل های 5 ستاره منطقه جمیرا است که در سال 2000 میلادی افتتاح شده است . این هتل دارای یک ساختمان بزرگ 51 طبقه با 309 متر ارتفاع است که چهل و هشتمین تور دبی بهمن 97برج بلند دنیا شناخته می شود. این برج ها دوقلو هستند که هتل در یکی از آن ها قرار گرفته است و برج دیگر یک مرکز خرید با مغازه های متنوع و انواع برندهای لوکس است. 400 اتاق زیبا و لوکس در این هتل وجود دارد که خدمات آن ها به صورت BB به شما مسافران تور دبی ارائه می شود.

هتل جمبرا امارات تاورز دبی

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع دلوکس، لیدی ، کلاب و سوئیت است که امکانات اینترنت، تلفن، مینی بار رایگان، تلویزیون صفحه تخت، قهوه و چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، حمام با وان و دوش و سشوار و لوازم بهداشتی در آن ها وجود دارد. 

امکانات هتل : باغ ، استخر، سالن بدنسازی، ماساژ، جکوزی، سونا،‌ کارائوکه ، پارک آبی، تور دبی اسفند 97ساحل. تم نایت و ...

هتل جمبرا امارات تاورز دبی

رستوران هتل : ده رستوران مختلف در این هتل وجود دارند : رستوران VUS که در طبقه پنجاهم هتل قرار گرفته و غذاهای اروپایی سرو می کند، رستوران ریب روم که انواع استیک را سرو می کند، رستوران موسایکو که غذاهای مدیترانه ای سرو می کند، رستوران النفوره که غذاهای لبنانی سرو می کند، رستوران توکیو که سبک آن ژاپنی است، رستوران اتسوشی که انواع سوشی را سرو می کندرستوران نودل هاوس که در مقابل چشمان شما نودل سرو می کند، رستوران ایجنسی که سبک آن کلاسیک است ، رستوران HARRY GHATTOS و رستوران کلیک که موسیقی زنده دارد.

هتل جمبرا امارات تاورز دبی

موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان شیخ زاید قرار گرفته است و فاصله بسیار کمی تا ساحل جمیرا و پارک آبی وایلد وادی دارد. فاصله این هتل تا مرکز شهر 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 11 کیلومتر است.

پیشنهاد ما : جمیرا امارات تاورز یک هتل و مرکز خرید بسیار لوکس با امکانات تفریحی و رستوران های متنوع است که با انتخاب آن هر آپشنی که از یک هتل لوکس توقع داشته باشید را در اختیار خواهید داشت.


هتل رودا البستان دبی

معرفی : هتل رودا البستان یکی از هتل های 5 ستاره دبی است که تور دبی نوروز 98در فاصله بسیار نزدیکی از فرودگاه بین المللی شهر دبی قرار گرفته است. این هتل ترکیب شگفت انگیزی از زندگی پر زرق و برق عربی و مدرنیته است. در این هتل 279 واحد اقامتی وجود دارد.

هتل رودا البستان دبی

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع کلاسیک، پرمیوم، اگزکیوتیو و سوئیت هستند که هرکدام از آن ها بسیار لوکس هستند و دکوراسیون بسیار زیبایی دارند. حمام های اختصاصی و بزرگ این اتاق ها دارای وان و دوش جداگانه هستند و انواع لوازم بهداشتی در آن ها وجود دارد. از دیگر امکانات این واحدها برای شما مسافران تور دبی می توان به مینی بار،‌ تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع،‌ چای ساز،‌ اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، مبلمان و میز کار اشاره کرد.

امکانات هتل : استخر روباز،‌استخر کودکان، سالن بدنسازی، مرکز اسپا،تور دبی ماساژ، سونا، جکوزی، سالن زیبایی، زمین تنیس، سالن اسکواش، اسنک بار، کافی شاپ، صندوق امانات، تبدیل ارز، لاندری ، روم سرویس، اجاره ماشین، مرکز تجارت، اتاق جلسات، شاتل فرودگاهی، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی

هتل رودا البستان دبی

رستوران هتل : در این هتل هفت رستوران مختلف با نام های بامبودا، هیباچی، رودا گریل، ماوال، ماکان، گازبو و آنیز وجود دارد که غذاهای تایلندی، ژاپنی ، لبنانی، بین المللی و استیک سرو می کنند.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در جاده الگرهود و خیابان کازابلانکا دبی قرار گرفته است. فاصله آن تا فرودگاه بین المللی دبی تنها 1 کیلومتر است و مرکز خرید سیتی مال در فاصله 15 دقیقه ای آن قرار دارد. ایستگاه مترو نیز در فاصله 600 متری این هتل قرار گرفته است.

هتل رودا البستان دبی

پیشنهاد ما : این هتل بسیار لوکس یکی از هتل های مجموعه رودا است که همه ی آن ها به زیبایی و امکانات عالی شهرت دارند. اگر تجربه اقامت در این هتل را داشته اید آن را با ما در میان بگذارید.


هتل جود پالاس دبی

معرفی : هتل جود پالاس یکی از هتل های 5 ستاره دبی است که سابقا با نام تاج پالاس شناخته می شد. این هتل در خیابان معروف الرقه قرار گرفته است و ساختمان زیبای آن با معماری کاملا مدرن در 10 طبقه ساخته شده است. همه ی قسمت های این هتل از فضاهای داخلی تا اتاق ها و استخر بام بسیار لوکس طراحی شده اند . در این هتل 159 اتاق وجود دارد و خدمات آن به صورت BB ارائه می شود. 

هتل جود پالاس دبی

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع پرمیوم، دلوکس، اگزکیوتیو، کلاب، سوئیت و آپارتمان هستند که در آن ها امکانات یخچال با مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویههتل های دبی مطبوع،‌ چای ساز، مبلمان و حمام با وان و دوش برای شما مهمانان تور دبی وجود دارد. 

امکانات هتل : استخر، جکوزی، سونا، حمام ترکی، مرکز اسپا، سالن بدنسازی، زمین گلف، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، صندوق امانات، تهیه بلیط، تبدیل ارز، لاندری، روم سرویس، اتاق جلسه، مرکز تجارت، فروشگاه، شاتل فرودگاهی، اجاره ماشین، سالن زیبایی، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی

هتل جود پالاس دبی

رستوران هتل : در این هتل سه رستوران وجود دارند که شامل رستوران هندی، رستوران ساکورا با سرو غذاهای ژاپنی و رستوران الواشا با سرو غذاهای عربی و بین المللی هستند. نکته قابل ذکر این است که رستوران ژاپنی به سبک بوفه است. 

موقعیت مکانی هتل : همان طور که گفته شد این هتل در خیابان الرقه قرار گرفته است. فاصله هتل تا ایستگاه مترو الرقه 5 دقیقه پیاده روی است و مرکز خرید دیره سیتی سنتر در دو کیلومتری هتل قرار دارد. فرودگاه بین المللیتور دبی نوروز 98 دبی نیز در فاصله 4 کیلومتری از این هتل قرار گرفته است.

هتل جود پالاس دبی 

پیشنهاد ما : هتل جود پالاس هتلی بسیار لوکس مناسب سفرهای تفریحی و تجاری است که با موقعیت مکانی خوب، دسترسی به نقاط مختلف شهر را آسان کرده است. 

 





:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های لوکس دبی,هتل های ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: