جاذبه ها ی گردشگر دبی
نوشته شده توسط : یوسفی

پارک واندر لند دبی 

یکی از جاذبه های گردشگری برای مسافران تور دبی پارک واندرلند می باشد. این پارک به سه منطقه مجزا تقسیم شده است: پارک تفریحی , منطقه غواصی فوجی فیلم و قسمت سوم آن خیابان می باشد. این پارک نزدیک روستای البوم و کریک پارک می باشد که یک منطقه توریستی و نزدیک القرهود می باشد.مسافران تور دبی میتوانند از این پارک زیبا دیدن نمایند.

پارک واندر لند

پارک واندر لند

پارک واندر لند

پارک واندر لند

 


گردش با بالن دبی

 مسافران تور دبی در بالن سواری از داخل بالن كه به ملايمت در هوا شناور می باشد میتوانید در هنگام سيپده دم هوای خنک را در ارتفاع چند متري بر بالای ريگزارهای سرخ با آرامش کامل حس كنيد و چشم اندازهايي را كه در زير پاهايتان می باشد را تماشا كنيد.

در بالن سواری صحرا را از جايي می بینید كه كمتر كسي ديده بيابان عظيم و بزرگ را از این ارتفاع دیده باشد و كوههاي نا هموار هاجر در شرق را تماشا می کنید و افق مدرن دبي را از سوی غرب می بینید. گردش با بالن یکی از جذابیت های گردشگری برای مسافران تور دبی میباشد.

گردش با بالن

گردش با بالن

گردش با بالن

گردش با بالن

 


رقص آب موزيکال دبی

یکی دیگر از دیدنیهای دبی که باعث جذب گردشگران و مسافران تور دبی شده وجود زيباترين و بزرگترين رقص هاي آبي موزيکال در دبي است . اين فواره هاي که يکي از پيشرفته ترين سيستم هاي مديريت هماهنگ را دارا ميباشند با زیبا سازی دبی خاطره ای زیبا در ذهن گردشگران به جای خواهند گذاشت. اگر قصد سفر به دبی را دارید هرگز  رقص آب موزيکال دبی را از دست ندهید. مسافرانتور دبی میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند. در تور دبی میتوانید از این جاذبه گردشگری لذت ببرید.

رقص آب موزيکال

رقص آب موزيکال

رقص آب موزيکال

رقص آب موزيکال

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی, جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: